AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:17 #1 Skrevet lørdag kl. 17:17 Skal ut å spise med noen veninner Pyntet meg. Samboer ser nesten ikke på meg en gang, sier kos deg og en high five. Altså er jeg rar som tenker det er vanlig å si noe om at den andre ser fin ut? Og en high five?... Jævlig deprimerende Anonymkode: e022e...24c 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:46 #2 Skrevet lørdag kl. 17:46 Bare å pakke sammen sakene her ja. Han setter ikke pris på deg. Anonymkode: 703d9...03d 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:49 #3 Skrevet lørdag kl. 17:49 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jævlig deprimerende Anonymkode: e022e...24c Det blir et langt og slitsomt liv hvis det er så lite som gjør deg deprimert. Anonymkode: 7475f...85b 28 10
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:52 #5 Skrevet lørdag kl. 17:52 Synes det høres ut som en fin gest av samboer jeg Anonymkode: 2294e...4f7 10 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:57 #6 Skrevet lørdag kl. 17:57 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Skal ut å spise med noen veninner Pyntet meg. Samboer ser nesten ikke på meg en gang, sier kos deg og en high five. Altså er jeg rar som tenker det er vanlig å si noe om at den andre ser fin ut? Og en high five?... Jævlig deprimerende Anonymkode: e022e...24c Du bør trene på å kommunisere behov bedre, og ha samtaler med samboer så du og forstår hans intensjoner. Høres ut som du leter etter ting han gjør galt, og det kommer vel fra en utrygghet hos deg. Det kjipe er at ingen folk er tankeleser, så ønsker du noe endret må du aktivt gjøre din del. Snakk sammen og hva som gir dere trygghet Anonymkode: 3286a...0d1 8 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #7 Skrevet i går, 07:38 Han så sikkert fram til litt egentid og unnet deg (og han ) en kveld hver for dere. Eller han gir f i hva du finner på Eller han er lei Eller du er blitt en del av interiøret Mange konspirasjonsteorier her, så kanskje du får ta en prat med fyren Anonymkode: 8d4b7...163 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #8 Skrevet i går, 07:40 Pleier han å si at du er fin da? Er ikke alle menn som er så flink til å si sånt. Spørs veldig her hvordan han er til vanlig. Anonymkode: 86ef7...ac8 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:25 #9 Skrevet i går, 08:25 Her får jeg "så fin du er", "kos deg masse". Så kommer han snikende inn på badet og knuller meg bakfra inntil vasken 😅😅 slår aldri feil. En high Five hadde vært skuffende. Eller komisk. Hadde ihvertfall spurt hva i alle dager han driver med 🤭 Anonymkode: 4c645...236 3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #10 Skrevet i går, 10:28 Mannen min legger aldri merke til hva jeg har på meg og sier aldri at jeg er «fin». Men han synes jeg er smellvakker, og det sier han mange ganger om dagen, kanskje særlig når jeg på ingen måte har pyntet meg… Anonymkode: 646dc...e6d 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #11 Skrevet i går, 10:32 Det er mange idiotmenn som beskrives her på KG som sier ting jeg forstår at man reagerer på (eller ikke sier ting man virkelig kan forvente). Men akkurat han her føler jeg igrunn litt med. Han ønsket deg en fin kveld med venninnene. Det å beskrive dette som «jævlig deprimerende» er virkelig å anstrenge seg for å bli fornærmet over noe. Anonymkode: faaee...04d 3 5
AnonymBruker Skrevet i går, 19:59 #12 Skrevet i går, 19:59 Mulig han var sjalu Anonymkode: 285b6...12b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Skrevet 23 timer siden Hadde dratt ned buksen på han, kysset han to-tre ganger på penis og gått. Skal love deg at det er siste gang han gjør det Anonymkode: e1f44...c01
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her får jeg "så fin du er", "kos deg masse". Så kommer han snikende inn på badet og knuller meg bakfra inntil vasken 😅😅 slår aldri feil. En high Five hadde vært skuffende. Eller komisk. Hadde ihvertfall spurt hva i alle dager han driver med 🤭 Anonymkode: 4c645...236 Møter du virkelig vennene dine mens du oser sex? Har ei venninne med fetisj for å møte nypult. Det er en grunn til at hun bare blir invitert av enkelte i gjengen... Men grattis med litt snikskryt. Anonymkode: 12f12...2ca 3 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden Jeg skulle ut med mannen nettopp, første gang på årevis, faktisk. Pynta meg, han sa ingenting om det. Idiot, tror jeg snart ikke gidder mer, det må være lov å forvente et minimum av oppmerksomhet. Anonymkode: 84d0c...a38
Kålrota Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden Han ga deg jo oppmerksomhet, selv om det kanskje kom litt klønete ut.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Her får jeg "så fin du er", "kos deg masse". Så kommer han snikende inn på badet og knuller meg bakfra inntil vasken 😅😅 slår aldri feil. En high Five hadde vært skuffende. Eller komisk. Hadde ihvertfall spurt hva i alle dager han driver med 🤭 Anonymkode: 4c645...236 Oi, det hadde ikke typen min fått lov til før etter jeg hadde kommet hjem igjen. Kjedelig å ose sex etter man har brukt tid på ordne seg for å gå ut og møte venner. Men ellers har jeg en samboer som er veldig oppmerksom på å fortelle meg hvor fin han syns jeg er, både til hverdags og fest. Men slett ikke alle menn er like flink til det, og noen må bli påminnet om at vi innimellom ønsker å høre sånt. Så dette kan du prate mer samboeren om, ts. Eventuelt begynner du å spørre om han syns du er fin når du har pynter deg (eller andre ganger du trenger å høre det). Anonymkode: d0650...18a 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Var han opptatt på mobilen eller? Anonymkode: 92b3c...df6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden Generasjon z, ass, lar seg krenke av hver minste ting. Anonymkode: 2a210...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Møter du virkelig vennene dine mens du oser sex? Har ei venninne med fetisj for å møte nypult. Det er en grunn til at hun bare blir invitert av enkelte i gjengen... Men grattis med litt snikskryt. Anonymkode: 12f12...2ca Hva i alle dager? Oser sex? Ærlig talt. Vi har sex hver dag, gjerne flere ganger. Må da være lov det uten å bli ekskludert fra vennegjengen og sosiale sammenkomster? "du er velkommen til vår felles middag på Masala Politics fredag kl. 20.00, men kun om du ikke har hatt sex de siste 4 dagene." Du selv da? Avstår du fra sex dagene rundt sosiale sammenkomster i frykt for å "ose sex"? Kanskje det sprøeste jeg har lest her inne på lenge. Hvordan si man ikke får seg noe uten å si man ikke får seg noe. Anonymkode: c8204...787 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå