AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:16 #21 Skrevet lørdag kl. 17:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje de var ferdig med det? Kanskje de ble sittende med varebestillinger eller rydding etter kunde som tok lenger tid enn antatt på overtid på onsdag morgen og avspaserte nå? Anonymkode: 7b04f...760 At avspasering skal skje værende i salongen i inneværende åpningstid med alkohol i hånda, KAN du bare ikke vri unna at er høyst useriøst. Anonymkode: d59d3...da7 2 5
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 17:17 #22 Skrevet lørdag kl. 17:17 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Idag var jeg å kjøpte en shampo bare noen få frisørsalonger selger, jeg gikk i høljregnet nedover på den ene salongen får å kjøpe denne shampoen, så det var noen av de jentene som jobber på salongen som satt å ordnet hverandre og drakk.. det var ingen kunder der, dette var ca kl 17:15 da var døren stengt.. kom omsider etter mye om og men.. fikk kjøpt shampoen, men måtte spørre fint om jeg kunne få kjøpe shampoen å hvorfor de hadde stengt når de har åpningstid til kl 18… fikk bare til svar « vi bestemte oss for å stenge tidligere idag * dårlig service? Anonymkode: 8ef6d...9bd Du fikk jo kjøpt shampooen? Hvis kunden de skulle hatt 16:00 var en «no show» så gir det ikke mening å holde åpent i to timer ekstra? I hvert fall ikke i styrtregn? Frisører fikser gjerne håret til hverandre innimellom, eller bytter tjenester. At de drikker opp restene av en prosecco etter arbeidstid har jeg null problem med. Hadde ikke giddet å sende en sur mail. 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:19 #23 Skrevet lørdag kl. 17:19 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): De hadde stengt 45 min før tiden og satt og drakk alkohol på arbeidsplassen? Da tror jeg at jeg hadde sendt en mail til ledelsen av salongen. Anonymkode: ef777...977 De stengte salongen da det ikke var flere timebestillinger igjen, og de åpnet døren og solgte sjampo til TS. Hadde ledd meg ihjel om noen sendte en klagemail om det. Anonymkode: 79910...23a 8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:23 #24 Skrevet lørdag kl. 17:23 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At avspasering skal skje værende i salongen i inneværende åpningstid med alkohol i hånda, KAN du bare ikke vri unna at er høyst useriøst. Anonymkode: d59d3...da7 I s fall har jeg aldri jobbet i en seriøs bedrift. senest for 3 uker siden gjorde jeg det samme før felles firmafest. Eneste forskjellen er at jeg ikke hadde åpnet for ts etter inntak av alkohol, men jeg hadde nok gjort den feilen når jeg var yngre. Anonymkode: 7b04f...760 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:28 #25 Skrevet lørdag kl. 17:28 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har vært frisør og jobbet i butikker. Nei, du er ikke spesielt seriøs. I både salonger og alle butikker jeg har jobbet i har dette skjedd flere ganger. Er det på et senter er det litt strengere, men da kan man offisielt ha varetelling og ikke drikke ved vinduet. Anonymkode: 7b04f...760 Har aldri opplevd det, så tenker de som gjør det er useriøse Anonymkode: abb3c...945 3 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:34 #26 Skrevet lørdag kl. 17:34 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I s fall har jeg aldri jobbet i en seriøs bedrift. senest for 3 uker siden gjorde jeg det samme før felles firmafest. Eneste forskjellen er at jeg ikke hadde åpnet for ts etter inntak av alkohol, men jeg hadde nok gjort den feilen når jeg var yngre. Anonymkode: 7b04f...760 Trist Anonymkode: d59d3...da7 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:35 #27 Skrevet lørdag kl. 17:35 kjenner ei som driver egen salong, forstår det slik at de stenger etter siste kunde(og vasking/rydding) er ferdig uavhengig av når normal åpningstid er. har de ingen bestillinger siste time så gidder de jo selvfølgelig ikke å sitte der å se i lufta. Dette er riktignok en frittstående frisør uten drop in og tar kun timebestillinger, regne med at store kjeder har regler som må følges. Men veldig uprofft å sitte å drikke i syne av kunder som kan komme forbi, kan iallfall gjemme seg litt vekk på bakrommet da Anonymkode: 2235c...3e2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:15 #28 Skrevet lørdag kl. 19:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trist Anonymkode: d59d3...da7 Hvorfor er det trist? Anonymkode: 7b04f...760
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:17 #29 Skrevet lørdag kl. 19:17 Hva var det de drakk? Anonymkode: 7b04f...760
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:50 #30 Skrevet lørdag kl. 19:50 Ja, det er dårlig kundeservice. De kan stenge når de vil, men det er lurere å holde åpningstidene hvis man ønsker kunder. Jeg ville jo ikke giddet å gå et sted hvis jeg ikke visste at det var åpent/kunne stole på åpningstidene. Da velger jeg heller en annen butikk. Anonymkode: 1c194...31e 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:58 #31 Skrevet lørdag kl. 19:58 De burde holde åpningstider med mindre annet er opplyst. Anonymkode: 15684...666
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:58 #32 Skrevet lørdag kl. 19:58 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De burde holde åpningstider med mindre annet er opplyst. Anonymkode: 15684...666 Er de ikke lønnet for hele åpningstiden? Anonymkode: 15684...666 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:34 #33 Skrevet lørdag kl. 20:34 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er de ikke lønnet for hele åpningstiden? Anonymkode: 15684...666 Stort sett ikke. Det måtte jo være en liten bedrift med korte åpningstider da. Når de holder åpent til 18 en lørdag er det jo ikke sånn. kan jo være de er selvstendige som leier en stol, kan være de jobber på provisjon. Om noen lønner dem til kl 18 er umulig og vite, men det er klart ikke hele åpningstiden. Det kan og være begge ikke var på jobb , at de hadde stelledag , eller øvde på noe og satt modell for hverandre. Det er også mulig bare den ene var ansatt og den andre var modell. Kanskje den ene var ansatt og den andre var venninne, at de skulle ut på byen eller fest. det som var dumt var at de drakk alkohol fra flasken med etiketten mot ts, så ts kunne se at det var alkohol. hvis jeg drikker alkohol på arbeidsplassen - altså ikke på jobb i arbeidstiden , men på arbeidsplassen - heller jeg det over i nøytralt glass. Anonymkode: 7b04f...760 1
blvck Skrevet lørdag kl. 20:47 #34 Skrevet lørdag kl. 20:47 Syns det useriøse her egentlig er at de ikke var helt stengt, og drakk alkohol. Hadde de stengt salongen, drattt forbi gardina, hengt opp "stengt skiltet", og tatt seg en intern fest hadde det ikke vært noe å stille spørsmål ved. Men når de er halveis på jobb, siden de faktisk selger produkter, og samtidig drikker så kundene ser det syns jeg det er useriøst. Enten eller. 1
Daria Skrevet lørdag kl. 21:30 #35 Skrevet lørdag kl. 21:30 blvck skrev (38 minutter siden): Syns det useriøse her egentlig er at de ikke var helt stengt, og drakk alkohol. Hadde de stengt salongen, drattt forbi gardina, hengt opp "stengt skiltet", og tatt seg en intern fest hadde det ikke vært noe å stille spørsmål ved. Men når de er halveis på jobb, siden de faktisk selger produkter, og samtidig drikker så kundene ser det syns jeg det er useriøst. Enten eller. De hadde låst døra, de fleste steder er det definisjonen på å ha stengt. Gardiner og stengt-skilt er det vel knapt noen som har? Kunder som TS er grunnen til at jeg den gangen jeg jobbet i butikk skyndte meg inn på bakrommet etter å ha låst døra - noen trodde åpenbart at når de så noen i butikken var det åpent, og dundret på døra til de fikk svar (men jeg ytet enda dårligere service, for jeg slapp dem ikke inn uansett...). 1 2
blvck Skrevet lørdag kl. 21:33 #36 Skrevet lørdag kl. 21:33 (endret) Daria skrev (2 minutter siden): De hadde låst døra, de fleste steder er det definisjonen på å ha stengt. Gardiner og stengt-skilt er det vel knapt noen som har? Kunder som TS er grunnen til at jeg den gangen jeg jobbet i butikk skyndte meg inn på bakrommet etter å ha låst døra - noen trodde åpenbart at når de så noen i butikken var det åpent, og dundret på døra til de fikk svar (men jeg ytet enda dårligere service, for jeg slapp dem ikke inn uansett...). Men de åpna, og solgte produkter- ergo ikke helt stengt. Tenker vel også hvis man ikke har mulighet til å skjule at man har fest/drikker på jobb så er det i seg selv ganske uprofesjonelt. Endret lørdag kl. 21:33 av blvck
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:00 #37 Skrevet lørdag kl. 22:00 blvck skrev (26 minutter siden): Men de åpna, og solgte produkter- ergo ikke helt stengt. Tenker vel også hvis man ikke har mulighet til å skjule at man har fest/drikker på jobb så er det i seg selv ganske uprofesjonelt. Er så nysgjerrig på hva det sto på etiketten på flaskene de drakk av? Anonymkode: 7b04f...760
blvck Skrevet lørdag kl. 22:11 #38 Skrevet lørdag kl. 22:11 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er så nysgjerrig på hva det sto på etiketten på flaskene de drakk av? Anonymkode: 7b04f...760 Det får du nesten spørre ts om? 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:17 #39 Skrevet lørdag kl. 22:17 blvck skrev (Akkurat nå): Det får du nesten spørre ts om? 🤷♀️ I hi står det at de drakk. Skjule at de drikker hva? Ts antyder at det er alkohol, eller det er sånn vi tolker det, men hvor godt skal det skjules for at du skal vite at det ikke er vann? og når ble det fest? Anonymkode: 7b04f...760
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:37 #40 Skrevet lørdag kl. 22:37 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): I hi står det at de drakk. Skjule at de drikker hva? Ts antyder at det er alkohol, eller det er sånn vi tolker det, men hvor godt skal det skjules for at du skal vite at det ikke er vann? og når ble det fest? Anonymkode: 7b04f...760 For all del, driv din egen bedrift ut fra de standarne der Anonymkode: 11308...d67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå