AnonymBruker Skrevet i går, 16:25 #1 Skrevet i går, 16:25 Idag var jeg å kjøpte en shampo bare noen få frisørsalonger selger, jeg gikk i høljregnet nedover på den ene salongen får å kjøpe denne shampoen, så det var noen av de jentene som jobber på salongen som satt å ordnet hverandre og drakk.. det var ingen kunder der, dette var ca kl 17:15 da var døren stengt.. kom omsider etter mye om og men.. fikk kjøpt shampoen, men måtte spørre fint om jeg kunne få kjøpe shampoen å hvorfor de hadde stengt når de har åpningstid til kl 18… fikk bare til svar « vi bestemte oss for å stenge tidligere idag * dårlig service? Anonymkode: 8ef6d...9bd 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:30 #2 Skrevet i går, 16:30 De hadde stengt 45 min før tiden og satt og drakk alkohol på arbeidsplassen? Da tror jeg at jeg hadde sendt en mail til ledelsen av salongen. Anonymkode: ef777...977 23 12
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #3 Skrevet i går, 16:31 Nei. De gjør selvfølgelig som de vil i sin egen virksomhet. Det var antakelig ikke kjempeviktig å selge deg den shampoen akkurat da de hadde en pust i bakken og ikke hadde flere klienter den kvelden. Sånt bør man ta med humor og forståelse, ikke som en krenkelse av deg selv. Da blir jo livet fryktelig vanskelig og kjedelig. Anonymkode: 74081...409 19 1
tånegla Skrevet i går, 16:35 #4 Skrevet i går, 16:35 (endret) Om de ikke hadde flere timebestillinger, skjønner jeg godt at de bestemte seg for en spontan fest og fiksing av hår før ut på byn. Men jeg hadde nok vært kjapp på å åpne døra for å selge en shampoo. Always do things that makes you happy er en god leveregel. Godt du fikk det du trengte da. Endret i går, 16:35 av tånegla 15 3
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #5 Skrevet i går, 16:37 Ja, det er dumt når de velger å stenge tidlig. De hadde sikkert ingen timebestillinger. Dårlig service, helt klart. Det var dette de valgte å gjøre, noe de kan. Du kan selvsagt sende inn en klage. Om eieren ikke vet om dette, vil de nok få høre det. Om eieren selv var der, ja, kanskje de tenker seg om? Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe shampoer og slikt på nett. Det er langt billigere for deg som kunde. Anonymkode: ca47b...a6d 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #6 Skrevet i går, 16:38 Du mister litt momentum i det du skylder på at du gikk i høljregnet gjennom salongen. Anonymkode: 14b7b...686 17 5
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #7 Skrevet i går, 16:39 Gjort det flere ganger, men ikke uten avtale med ledelse. Kanskje de skulle på firmafest? Anonymkode: 7b04f...760
AnonymBruker Skrevet i går, 16:41 #8 Skrevet i går, 16:41 Uansett... Åpningstid i en frisørsalong angir når de tar i mot timebestillinger. Hvis salongen for eksempel oppgir at den har åpent til kl. 18, betyr det vanligvis at den siste kunden er ferdig rundt det, ikke at du kan forvente å handle hårprodukter fem minutter før. Mange frisørsalonger stenger hvis de ikke har flere kunder. Derfor topp service at du fikk handle likevel. Anonymkode: 14b7b...686 16 7
AnonymBruker Skrevet i går, 16:44 #9 Skrevet i går, 16:44 Hvis dette var i den ordinære åpningstiden er det dårlig service, ja. Anonymkode: d59d3...da7 3
DesmondMiles Skrevet i går, 16:46 #10 Skrevet i går, 16:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dette var i den ordinære åpningstiden er det dårlig service, ja. Anonymkode: d59d3...da7 Det er en frisørsalong, ikke en butikk. 8
Anonym90059005 Skrevet i går, 16:49 #11 Skrevet i går, 16:49 Dette er da også noe å henge seg opp i... a) Du fikk kjøpt den livsviktige shampoen b) de hadde sikkert ikke flere kunder, det er lørdag og de satt og koste seg Rimelig spesielt å bli butthurt for noe sånt... og hva i alle dager har regnvær med det her å gjøre? Merkelig form for sympati-tigging? 10 7
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #12 Skrevet i går, 16:54 Hvis det er salong inne på senter, ikke greit. Hvis det er frittstående salong, særlig hvis den ikke ligger i travel gate, er det ikke uvanlig å stenge før hvis ingen har bestilt, siden oddsen for drop-in på den tiden er ganske lav. Så kan man diskutere hvor lurt det er å sitte der og drikke når kunder kan kikke inn… men synes ikke det var dårlig service nei. Anonymkode: bd2d3...986
Daria Skrevet i går, 16:55 #13 Skrevet i går, 16:55 (endret) De hadde valgt å stenge tidligere, som står enhver bedrift (som ikke ligger på et kjøpesenter med felles åpningstid) fritt å gjøre. Du respekterte ikke den stengte døren og fikk mast deg til å kjøpe en sjampo likevel - og så klager du på dårlig service? Endret i går, 16:55 av Daria 13 4
AnonymBruker Skrevet i går, 16:56 #14 Skrevet i går, 16:56 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): det var ingen kunder der, dette var ca kl 17:15 da var døren stengt.. kom omsider etter mye om og men.. Anonymkode: 8ef6d...9bd Du hadde flaks at de ikke hadde rukket å dra og åpnet for deg. Fokuser på det du. Anonymkode: a5e9c...2f6 4
AnonymBruker Skrevet i går, 16:57 #15 Skrevet i går, 16:57 DesmondMiles skrev (10 minutter siden): Det er en frisørsalong, ikke en butikk. Jeg er frisør så jeg vet nøyaktig hva det er. En åpningstid er en åpningstid. Det vet alle seriøse aktører. Og jo, salonger selger produkter, og er dermed også en BUTIKK. Anonymkode: d59d3...da7 5 10
AnonymBruker Skrevet i går, 17:02 #16 Skrevet i går, 17:02 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er frisør så jeg vet nøyaktig hva det er. En åpningstid er en åpningstid. Det vet alle seriøse aktører. Og jo, salonger selger produkter, og er dermed også en BUTIKK. Anonymkode: d59d3...da7 Nei, en åpningstid for en salong er når er time skal være ferdig. Du starter jo ikke på en lang behandling 15 min før stengetid. Jaja, du får stå der og tvinne tommeltotter frem til stengetid da😅 Anonymkode: ec394...14c 7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:05 #17 Skrevet i går, 17:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, en åpningstid for en salong er når er time skal være ferdig. Du starter jo ikke på en lang behandling 15 min før stengetid. Jaja, du får stå der og tvinne tommeltotter frem til stengetid da😅 Anonymkode: ec394...14c På de 15 minuttene er det masse å gjøre, tror du ikke salongarbeid ikke innebærer noe rydding eller varebestilling? Tror du det skjer av seg selv? Ikke uttal deg om ting du ikke aner noe om. Anonymkode: d59d3...da7 6 4
AnonymBruker Skrevet i går, 17:07 #18 Skrevet i går, 17:07 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er frisør så jeg vet nøyaktig hva det er. En åpningstid er en åpningstid. Det vet alle seriøse aktører. Og jo, salonger selger produkter, og er dermed også en BUTIKK. Anonymkode: d59d3...da7 Jeg har vært frisør og jobbet i butikker. Nei, du er ikke spesielt seriøs. I både salonger og alle butikker jeg har jobbet i har dette skjedd flere ganger. Er det på et senter er det litt strengere, men da kan man offisielt ha varetelling og ikke drikke ved vinduet. Anonymkode: 7b04f...760 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:10 #19 Skrevet i går, 17:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På de 15 minuttene er det masse å gjøre, tror du ikke salongarbeid ikke innebærer noe rydding eller varebestilling? Tror du det skjer av seg selv? Ikke uttal deg om ting du ikke aner noe om. Anonymkode: d59d3...da7 Kanskje de var ferdig med det? Kanskje de ble sittende med varebestillinger eller rydding etter kunde som tok lenger tid enn antatt på overtid på onsdag morgen og avspaserte nå? Anonymkode: 7b04f...760
AnonymBruker Skrevet i går, 17:11 #20 Skrevet i går, 17:11 Hadde jeg møtt på en stengt dør så hadde jeg gått videre og kjøpt det en annen dag. Livet er for kort. Anonymkode: 70b2b...5e2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå