AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:10 #1 Skrevet lørdag kl. 16:10 vi har Netflix i familiehjemmet. Sønnen min på 18 år jobber borte 1 uke, og er hjemme uke. Han sliter nå med å komme seg inn på Netflix fra jobb. Skal han liksom ikke ha lov å bruke Netflix på jobb? Anonymkode: 3a8a7...fbb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:33 #2 Skrevet søndag kl. 20:33 Jeg har støtt på problemet mange ganger når jeg logger meg på Netflix andre steder, men jeg kunne sende en engangskode til epostadressen. Jeg kjenner ikke til familieabonnementet deres, men høres ut som det samme gjelder i din situasjon. Anonymkode: 396d6...dd8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:38 #3 Skrevet søndag kl. 20:38 Det er lov, men man må bekrefte med innlogging/kode. Anonymkode: f2865...ce4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:39 #4 Skrevet søndag kl. 20:39 Det skjer meg på min egen Netflix fordi jeg fikk ny telefon.. bare å bruke den for det. Anonymkode: 2216d...f9e
TBL12 Skrevet søndag kl. 22:36 #5 Skrevet søndag kl. 22:36 Samme skjer for studenter som bor borte fra hjemmet. Å sende engangskoden er ingen stor sak etter min erfaring.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:38 #6 Skrevet søndag kl. 22:38 pesete assa men om han er hjemme en uke og borte en uke burde det ikke være no problem så lenge han logger på når han er hjemme å Anonymkode: f450c...c2a
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Har han gjort dette? https://help.netflix.com/nb/node/124925 Anonymkode: 49389...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå