AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:08 #1 Skrevet lørdag kl. 14:08 Alt for mange mannfolk går i gråe joggebukser ute blandt folk, og det virker jo som om de går uten truse, for manndommen buler jo ut i joggebuksen - hva er greia med det? Er det fordi mannfolka ØNSKER at vi skal se i det området? Syntes det er så sjuskete og ekkelt. eksempel bilde Anonymkode: 093fe...7e1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:23 #2 Skrevet lørdag kl. 14:23 Det er jo stoffet som legger seg rundt bulen som gjør at det blir synlig. Du kan godt ha på deg undertøy og likevel er det synlig. De fleste av oss opplever det helt ufrivillig og ønsker ikke å bli stirra i skrittet av tilfeldige mennesker uten noen form for hjemmetrening. Anonymkode: 283f8...5c7 1
-jk- Skrevet lørdag kl. 17:54 #3 Skrevet lørdag kl. 17:54 Nå eier jeg ingen joggebukser, men hadde uansett aldri brukt en uten undertøy. Det må da være ganske ubehagelig uten noe som holder ting på plass...
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:55 #4 Skrevet lørdag kl. 17:55 Går aldri uten undertøy hverken hjemme eller ute Anonymkode: 27aca...aa2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:00 #6 Skrevet lørdag kl. 18:00 Mange kvinnfolk går uten BH ute blant folk, brysta buler jo ut over magen - hva er greia med det? Er det fordi de ØNSKER at vi skal se i det området? Sjuskete og ekkelt? Anonymkode: 3ccf5...e81 1
Ramsay Street Skrevet lørdag kl. 18:10 #7 Skrevet lørdag kl. 18:10 (endret) Ha ha nei🤣🤣 Bruker alltid undertøy. Bruker joggebukse fordi jeg syns det er behagelig. Endret lørdag kl. 18:12 av Ramsay Street
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:54 #8 Skrevet lørdag kl. 18:54 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Mange kvinnfolk går uten BH ute blant folk, brysta buler jo ut over magen - hva er greia med det? Er det fordi de ØNSKER at vi skal se i det området? Sjuskete og ekkelt? Anonymkode: 3ccf5...e81 ja det er like stygt. Anonymkode: 093fe...7e1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:02 #9 Skrevet lørdag kl. 19:02 Ingen skikkelige menn går med joggebukse utenfor husets fire vegger. Hvis noen gjør det likevel, så er de så uinteressante at jeg ikke legger merke til dem en gang, så hva de har under har jeg aldri tenkt over. Anonymkode: 0080e...4c7 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:04 #10 Skrevet lørdag kl. 19:04 Ser for meg en dinglete pikk i det fri er ubehagelig Altså jeg har store pupper og det første jeg kaster når jeg kommer hjem er den, men skal jeg ut må jeg ha den på for jeg går for og det blir for mye bevegelse og bare det å løpe til bussen, de hopper og lander, er utrolig ubehagelig. Er ikke mye duvende bryster her, det er en jævla trampolinepark. Så jeg tenker liksom at det er litt det samme for menn at hvis de har for mye "frihet" så blir det for mye bevegelse, spesielt de som har et litt større utstyr. Anonymkode: 07d96...095 3
senior Skrevet lørdag kl. 19:09 #11 Skrevet lørdag kl. 19:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen skikkelige menn går med joggebukse utenfor husets fire vegger. Hvis noen gjør det likevel, så er de så uinteressante at jeg ikke legger merke til dem en gang, så hva de har under har jeg aldri tenkt over. Anonymkode: 0080e...4c7 Det kan ikke bli mye jogging på dem inenfor husets fire vegger . . . . 😁 Skikkelige menn trimmer iblant, og gjerne i joggebukse . . . Joggebukse hører med til fritidsgarderoben, og helst med truse under.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:43 #12 Skrevet lørdag kl. 19:43 Det hender jeg går truseløs i joggebukse, eller onepiece. Da gjerne rett ut i fra dusjen, og det kan bli en tur til butikken eller postkassen etterpå. Men ikke noe jeg går i til vanlig. Anonymkode: 1b884...9c7
-jk- Skrevet lørdag kl. 21:42 #13 Skrevet lørdag kl. 21:42 senior skrev (2 timer siden): Det kan ikke bli mye jogging på dem inenfor husets fire vegger . . . . 😁 Skikkelige menn trimmer iblant, og gjerne i joggebukse . . . Joggebukse hører med til fritidsgarderoben, og helst med truse under. Joggebukse til trening? Niks. Bruker shorts om det er varmt nok, tights om det ikke er det. Svært sjelden jeg ser noen løpe i joggebukse. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:45 #14 Skrevet lørdag kl. 21:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange kvinnfolk går uten BH ute blant folk, brysta buler jo ut over magen - hva er greia med det? Er det fordi de ØNSKER at vi skal se i det området? Sjuskete og ekkelt? Anonymkode: 3ccf5...e81 Brysta…😂 Anonymkode: 5416b...156
Fant80 Skrevet lørdag kl. 21:55 #15 Skrevet lørdag kl. 21:55 Joggebukse er digg. Men liker ikke den type som er avbildet. Alltid boxer under.
AnonymBruker Skrevet i går, 05:39 #16 Skrevet i går, 05:39 -jk- skrev (7 timer siden): Joggebukse til trening? Niks. Bruker shorts om det er varmt nok, tights om det ikke er det. Svært sjelden jeg ser noen løpe i joggebukse. "Treningsbukse" har blitt det stikk motsatte og er et fritids eller slakkeplagg. Trening i tights, men det er på vei å få samme status. Anonymkode: 1b884...9c7
AnonymBruker Skrevet i går, 05:40 #17 Skrevet i går, 05:40 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Alt for mange mannfolk går i gråe joggebukser ute blandt folk, og det virker jo som om de går uten truse, for manndommen buler jo ut i joggebuksen - hva er greia med det? Er det fordi mannfolka ØNSKER at vi skal se i det området? Syntes det er så sjuskete og ekkelt. eksempel bilde Anonymkode: 093fe...7e1 Usj. Han ser skitten og uflidd ut. Sikkert ikke vasket snoppen på dager. Anonymkode: 5810b...a64
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden Bælfeit skrev (6 timer siden): Truse? https://no.wikipedia.org/wiki/Truse Anonymkode: 1b884...9c7
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden Æsj, nei. Rett og slett kvalmt både av menn og damer. M 50 Anonymkode: f2495...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå