Gå til innhold

Hva tenner deg mest?

Tenner du mest på synet av pupper, rumper eller fitter  

27 stemmer

1. 1. Hva tenner deg mest

• Rumper
      9
    • Fitter
      9
    • Pupper
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket syn tenner du mest på om du ser en attraktiv kvinne?

Anonymkode: 36ad2...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av de tingene som er listet opp. Jeg tenner aller mest på å se ei pen dame som pynter seg. Små snutter på reels med ootd, sminketips osv. Ikke akkurat ment på mannfolk akkurat. Men det å se en dame kle og pynte seg, som flørter litt med kamera og viser seg frem er sinnsykt pirrende. Blir smellkåt av det. 

Anonymkode: 08fa9...c5c

• Liker 2
Gjest Sjarmør
Skrevet (endret)

Jeg liker godt pene dameføtter

Endret av Sjarmør
Skrevet

Helst i hverdags undertøy midt i uka.. litt frekkere i helgene.. Best i t-skjorte uten bh, med truse i stua🥰
Å se en dame i en av mine boxere er sexy.. og noen ganger drar de hjem i den, fordi hennes egne truser er søkkvåte..
Jeg svarte fitta: for fitta er så vakker og fasinerende.. at jeg aldri går lei, og kan bli forelsket i ho❣️

Skrevet

Energien hennes.

Anonymkode: 8e05a...3b7

• Hjerte 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det som tenner meg mest er alt ved min deilige elskling på 24 ☺️ 

mørkt lang hår, høy, slank, naturlig brystfager m/ sexy lysebrune nippler  og nydelig kropp ! Lange slanke bein , liten fin rumpe, flat mage m/litt former,Shawet underliv m/mørkt hår nedentil Og litt bollemus og clean sprekk❤️ 

Anonymkode: d9a01...223

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det som tenner meg mest er alt ved min deilige elskling på 24 ☺️ 

mørkt lang hår, høy, slank, naturlig brystfager m/ sexy lysebrune nippler  og nydelig kropp ! Lange slanke bein , liten fin rumpe, flat mage m/litt former,Shawet underliv m/mørkt hår nedentil Og litt bollemus og clean sprekk❤️ 

Både stavet og med mørkt hår nedentil? Frisert da. Høres nydelig ut  hele damen

Anonymkode: 36ad2...767

• Hjerte 1
Skrevet

At han lar meg suge han akkurat som jeg vil. Kan bare forsyne meg av den deilige kuken hans. Å høre og se at han nyter det jeg gjør med han. Det er ingenting som tenner meg mer enn det. Da får jeg nesten ikke nok. Går aldri lei. 

Anonymkode: 02352...479

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han lar meg suge han akkurat som jeg vil. Kan bare forsyne meg av den deilige kuken hans. Å høre og se at han nyter det jeg gjør med han. Det er ingenting som tenner meg mer enn det. Da får jeg nesten ikke nok. Går aldri lei. 

Opps 😂 Så denne gjaldt for kvinner 😆 Jaja shit happens 🫣😂

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt i bilen her om dagen og kjørte sammen med min __________. Sexy jente i 20 årene 🤤 uansett, det falt meg plutselig inn å tenke noen litt kinky tanker dagen før , så nårjeg skulle kjenne på de kalde fingrene hennes i bilen så holdt jeg hånda hennes og pikken min vokste umiddelbart 😫 wow!!!! 

AnonymBruker
Skrevet

Rumper i tights 🤤

Anonymkode: 0e576...846

AnonymBruker
Skrevet

Hun lå å sov på sofaen for en stund tilbake , da satt jeg meg HELT inntil hodet hennes i sofaen og måtte bare ta en runk 😉 tokk sjansen , det var sykt skummelt! Fordi halvveis i økten min så våknet hun også snudde seg litt også sovner hun igjen og hver gang da later jeg som jeg klør meg på låret. Har skjedd før. Men jeg måtte fortsette  av kåtheten i kroppen. Jeg var helt sykelig kinky den dagen. Så jeg runket videre og sprutet en gang , men måtte fortsette fordi jeg merket en utløsning g til. Pleier noen ganger å sprute 2 ganger etter Hverandre . Så d da prutet jeg igjen å la merke til at jeg hadde faktisk sprutet så mye og vilt at det hadde sprutet bort på hennes topp , og håret hennes! Første gang , så da siktet jeg å spruter runde 2 bare rett i det mørke fine håret hennes!🤤  det var sykt!  En annen gang lå hun på sofaen å sov etter en fyllekule dagen derpå b nå en jeg holdt på litt lenger å drakk litt, så lå hun på siden i fosterstilling på sofaen , jeg krøp mot henne stille. Jeg vet at hun ikke hadde dusjet etter byen den dagen etter, og hun hadde mensen også så jeg var crazy som aldri før å la kroppen min på sofaen på magen med pikken på hjørnet av sofaen. Hun lå på siden med kroppen og på sjesolong delen med rumpa ut. Vet ikke hvor det kom fra men jeg la meg på magen rett bak rumpa hennes og hadde kun en truse på seg under en lang t skjorte så jeg så hele rumpa og trusa + bindet hennes , jeg måtte bare og la hodet mitt helt inntil underlivet hennes 2 cm fra og bare måtte runke mens jeg lå å luktet… luktet og luktet! Ligger der vel i 10 min å runker og bare tar det helt rolig! Så rører hun brått på seg så nesa mi er helt inntil å ‘ inni’ underlivet hennes , da kan jeg jo ikke røre meg! Dette er jo katastrofe men så sykt digg men skummelt! Så merker jeg hun sovner tungt! Så promper hun mens jeg nærmer meg orgasme også kommer det en prump til assa rett i nesa mi da! Og det får meg til å bli så kåt at jeg klarer å liste meg tilbake , ta beina over henne også spruter jeg henne over underlivet med døden min , rett på musa hennes , stringent ligger jo inni sprekken så jeg ser sæden min renne  over musa hennes!  Jeg har også klart å runke og sprute mens hun lå mot meg på siden og hodet hennes var siktet mot magen min. Da måtte jeg ta pukken ut å stryke den litt hard, og når jeg kom da første gang så sprutet jeg så langt at jeg kun fikk det i mitt eget ansikt! Men så merket jeg at jegkom igjen og da bøyde jeg meg til siden og sprutet resten ned i puppekløfta hennes. Ett par sprut som rant nedover og mellom.  Første gang jeg sprutet sånn var da hun lå på siden og rumpa mot meg! Når jeg fikk orgasme da så snudde jeg meg i skje også lot jeg pukken ligge inntil den ene rumpeballen hennes og sprutet ned hele joggebuksa hennes. En annen gang lå hun på ryggen og da måtte jeg runke igjen fordi jeg hadde så lyst å sprute henne nærme ansiktet så jeg stå over henne helt på slutten og ba til gud om at hun ikke våknet der jeg sto også kom jeg 3 ganger om Igor igjen etter hverandre noe sykt ! Sprutet mellom puppene og toppen, på siden av halsen og håret også måtte jeg bare den siste utløsningen stå helt over henne og bare la det komme dit det ville og jeg sprutet henne våt i ansiktet for første gang. 🙏🏻☺️ 

tenk om dette var ekte a, ikke bare fylla kåthet😅😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...