Gå til innhold

Hva tenner deg mest?

Tenner du mest på synet av pupper, rumper eller fitter  

21 stemmer

1. 1. Hva tenner deg mest

• Rumper
      6
    • Fitter
      8
    • Pupper
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket syn tenner du mest på om du ser en attraktiv kvinne?

Anonymkode: 36ad2...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av de tingene som er listet opp. Jeg tenner aller mest på å se ei pen dame som pynter seg. Små snutter på reels med ootd, sminketips osv. Ikke akkurat ment på mannfolk akkurat. Men det å se en dame kle og pynte seg, som flørter litt med kamera og viser seg frem er sinnsykt pirrende. Blir smellkåt av det. 

Anonymkode: 08fa9...c5c

• Liker 1
Gjest Sjarmør
Skrevet (endret)

Jeg liker godt pene dameføtter

Endret av Sjarmør
Skrevet

Helst i hverdags undertøy midt i uka.. litt frekkere i helgene.. Best i t-skjorte uten bh, med truse i stua🥰
Å se en dame i en av mine boxere er sexy.. og noen ganger drar de hjem i den, fordi hennes egne truser er søkkvåte..
Jeg svarte fitta: for fitta er så vakker og fasinerende.. at jeg aldri går lei, og kan bli forelsket i ho❣️

Skrevet

Energien hennes.

Anonymkode: 8e05a...3b7

• Hjerte 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det som tenner meg mest er alt ved min deilige elskling på 24 ☺️ 

mørkt lang hår, høy, slank, naturlig brystfager m/ sexy lysebrune nippler  og nydelig kropp ! Lange slanke bein , liten fin rumpe, flat mage m/litt former,Shawet underliv m/mørkt hår nedentil Og litt bollemus og clean sprekk❤️ 

Anonymkode: d9a01...223

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det som tenner meg mest er alt ved min deilige elskling på 24 ☺️ 

mørkt lang hår, høy, slank, naturlig brystfager m/ sexy lysebrune nippler  og nydelig kropp ! Lange slanke bein , liten fin rumpe, flat mage m/litt former,Shawet underliv m/mørkt hår nedentil Og litt bollemus og clean sprekk❤️ 

Anonymkode: d9a01...223

Både stavet og med mørkt hår nedentil? Frisert da. Høres nydelig ut  hele damen

Anonymkode: 36ad2...767

• Hjerte 1
Skrevet

At han lar meg suge han akkurat som jeg vil. Kan bare forsyne meg av den deilige kuken hans. Å høre og se at han nyter det jeg gjør med han. Det er ingenting som tenner meg mer enn det. Da får jeg nesten ikke nok. Går aldri lei. 

Anonymkode: 02352...479

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han lar meg suge han akkurat som jeg vil. Kan bare forsyne meg av den deilige kuken hans. Å høre og se at han nyter det jeg gjør med han. Det er ingenting som tenner meg mer enn det. Da får jeg nesten ikke nok. Går aldri lei. 

Opps 😂 Så denne gjaldt for kvinner 😆 Jaja shit happens 🫣😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...