Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har anbefalinger til nettbutikker som selger piercinger med ordentlig kvalitet på nett? Ser fortrinnsvis etter piercinger til øre, og gjerne push-in piercinger fremfor gjengede piercinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodymod og ragnarokk

Anonymkode: 9b29b...66a

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt fra Bodymod. 

Var litt skeptisk første gangen fordi de var veldig rimelige, men var så fornøyd at jeg kun handler der nå. Jeg reagerer fort på piercinger av dårlig kvalitet, og aldri reagert på noe fra Bodymod. Kjøper til ørene, har tre hull i hver flipp, pluss en helix, og bruker piercingstang eller ring i helixen og de to øverste hullene i flipper. 

Anonymkode: 3a438...7d1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 12.18):

Jeg er veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt fra Bodymod. 

Var litt skeptisk første gangen fordi de var veldig rimelige, men var så fornøyd at jeg kun handler der nå. Jeg reagerer fort på piercinger av dårlig kvalitet, og aldri reagert på noe fra Bodymod. Kjøper til ørene, har tre hull i hver flipp, pluss en helix, og bruker piercingstang eller ring i helixen og de to øverste hullene i flipper. 

Anonymkode: 3a438...7d1

Jeg har sett litt på bodymod og var skeptisk av samme grunn som deg. Men da er det kanskje verdt å prøve likevel. Jeg holder meg også stort sett bare til titanum, ettersom jeg fort reagerer på andre materialer, så prøver å passe litt på når jeg kjøper piercinger.

AnonymBruker
Skrevet
Tonus skrev (21 minutter siden):

Jeg har sett litt på bodymod og var skeptisk av samme grunn som deg. Men da er det kanskje verdt å prøve likevel. Jeg holder meg også stort sett bare til titanum, ettersom jeg fort reagerer på andre materialer, så prøver å passe litt på når jeg kjøper piercinger.

Jeg har også god erfaring med Bodymod. Eneste jeg handler fra. Piercingene kommer pakket enkeltvis i forseglet plast, så ingen andre kunder har testet dem før deg.  
Jeg har allergier og reagerer på «alt», men har aldri reagert på titan fra Bodymod. Har de i 24/7 hele året. 

Anonymkode: 7d6fa...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...