AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Hvorfor mistenker du at den er falsk? Anonymkode: cac69...5ab
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Den er mest sannsynlig ok men bildene dine er ikke skarpe nok til å kunne si med sikkerhet. Modellnummer stemmer. Du kan søke opp Michael Kors Jet Set Charm 32S2GT9C9Y og sammenlikne detaljer som logo, glidelås, sømmer og fôret, Anonymkode: 17358...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Hvor fører qr koden? Anonymkode: 7bd27...7c6 1
luxifine Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden MK lager ekte billigvesker til sine outlet butikker, ofte laget i Vietnam eller Philippines. Kan hende du har ekte outletvare? Jenta mi og jeg kjøpte hver vår veske i USA i en MK outlet butikk. Overraskende nok fant vi senere MK vesker også i TJ Maxx butikker, men dem kjøpte vi ikke. Ca samme prisområde som dem vi kjøpte, bare andre typer.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Qr koden virker ikke.. jeg kjøpte den på zalando. Leste noen har kjøpt falsk dyr veske der, var derfor jeg ble usikker. Den er helt lik det bilde over her. Så da er den nok ekte. Takk for hjelp alle! Anonymkode: 4cb80...dea
luxifine Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Huff jeg har lite tro på noe som helst som selges på zalando, har lest mye om kopier som selges som ekte vare, mye lureri. Jeg styrer unna. Men bare av av nysgjerrighet, hvor mye gav du for veska?
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden luxifine skrev (23 minutter siden): Huff jeg har lite tro på noe som helst som selges på zalando, har lest mye om kopier som selges som ekte vare, mye lureri. Jeg styrer unna. Men bare av av nysgjerrighet, hvor mye gav du for veska? 1700,- -TS Anonymkode: 4cb80...dea
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1700,- -TS Anonymkode: 4cb80...dea Grei pris. Dette er en 2021 modell, kostet 3000 og er utsolgt overalt. Ikke mange igjen på bruktmarkedet, pris 1100 - 3500. dyrest i svart. https://www.ebay.com/itm/146837899367 Anonymkode: 17358...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå