Gå til innhold

Har jeg falsk Michael Kors veske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

20251011_132721.jpg

20251011_132737.jpg

Anonymkode: 4cb80...dea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

20251011_133133.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mistenker du at den er falsk?

Anonymkode: cac69...5ab

AnonymBruker
Skrevet

Den er mest sannsynlig ok men bildene dine er ikke skarpe nok til å kunne si med sikkerhet. Modellnummer stemmer.

Du kan søke opp Michael Kors Jet Set Charm 32S2GT9C9Y og sammenlikne detaljer som logo, glidelås, sømmer og fôret,

MICHAEL Michael Kors Torebka MICHAEL Michael Kors Jet Set Charm 32S2GT9C9Y Czarny

Anonymkode: 17358...d2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor fører qr koden?

Anonymkode: 7bd27...7c6

• Liker 1
Skrevet

MK lager ekte billigvesker til sine outlet butikker, ofte laget i Vietnam eller Philippines. Kan hende du har ekte outletvare? Jenta mi og jeg kjøpte hver vår veske i USA i en MK outlet butikk. 

Overraskende nok fant vi senere MK vesker også i TJ Maxx butikker, men dem kjøpte vi ikke. Ca samme prisområde som dem vi kjøpte, bare andre typer.

AnonymBruker
Skrevet

Qr koden virker ikke.. jeg kjøpte den på zalando. Leste noen har kjøpt falsk dyr veske der, var derfor jeg ble usikker. Den er helt lik det bilde over her. Så da er den nok ekte. Takk for hjelp alle!

Skrevet

Huff jeg har lite tro på noe som helst som selges  på zalando, har lest mye om kopier som selges som ekte vare, mye lureri. Jeg styrer unna.

Men bare av av nysgjerrighet, hvor mye gav du for veska?

AnonymBruker
Skrevet
luxifine skrev (23 minutter siden):

Huff jeg har lite tro på noe som helst som selges  på zalando, har lest mye om kopier som selges som ekte vare, mye lureri. Jeg styrer unna.

Men bare av av nysgjerrighet, hvor mye gav du for veska?

1700,-

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1700,-

-TS

Grei pris. Dette er en 2021 modell, kostet 3000 og er utsolgt overalt. Ikke mange igjen på bruktmarkedet, pris 1100 - 3500. dyrest i svart.

https://www.ebay.com/itm/146837899367

Anonymkode: 17358...d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...