Ludovica- Skrevet lørdag kl. 13:52 #41 Skrevet lørdag kl. 13:52 BobbySocks skrev (18 minutter siden): Jeg har ikke Labubu, de er for store, men annen pynt jeg liker. Om det er barnslig? Ja og så? Ja er jo ikke bare labubuer man kan henge på. Jeg syns og de er for store. Eller de nyeste er mindre da. Det er liksom bare et tilbehør på samme måte som så mye annet man tar på seg som ikke er strengt nødvendig. Skjønner ikke hvorfor det irriterer folk. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:15 #42 Skrevet lørdag kl. 15:15 Runnah skrev (1 time siden): Bedre å spørre enn å fremstå som en idiot. Virker ikke som at du vet hvor mye eller lite 44 mm er eller skjønner hva slags sko det kan være. Jeg har ikke noe behov for å fremstå som høyere enn jeg er. Hvorfor går du med sko som øker høyden din med over 4cm, da? Anonymkode: 9ba12...b1e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:17 #43 Skrevet lørdag kl. 15:17 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor ha veske i det hele tatt når man har lommer, eller sekk er mer praktisk? Anonymkode: 9ba12...b1e Jeg hater å ha ting i lommene - er redd det skal falle ut, og i tillegg ser det klumpete og stygt ut. Veske (eller sekk, har det også!) er mye bedre. Liker veskecharms dårlig, da - bortsett fra et julehjerte i skinn fra Cala Jade jeg av og til pynter veskene mine med til jul. Synes også det kan være fint å pynte vesken med silkeskjerf 😊 Anonymkode: 3cc75...2f9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:46 #44 Skrevet lørdag kl. 15:46 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg hater å ha ting i lommene - er redd det skal falle ut, og i tillegg ser det klumpete og stygt ut. Veske (eller sekk, har det også!) er mye bedre. Liker veskecharms dårlig, da - bortsett fra et julehjerte i skinn fra Cala Jade jeg av og til pynter veskene mine med til jul. Synes også det kan være fint å pynte vesken med silkeskjerf 😊 Anonymkode: 3cc75...2f9 Jeg tror du misset poenget mitt fullstendig... Anonymkode: 9ba12...b1e 1 1
Honey Dew Skrevet lørdag kl. 15:52 #45 Skrevet lørdag kl. 15:52 Har pynt på veskene mine og driter en lang fjert i hva andre sure mennesker mener. 2
Runnah Skrevet lørdag kl. 17:01 #46 Skrevet lørdag kl. 17:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor går du med sko som øker høyden din med over 4cm, da? Anonymkode: 9ba12...b1e Kontra vanlige sko? Er det barfotsko du har, hvis de ligger på ca 4 mm?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:04 #47 Skrevet lørdag kl. 17:04 Jeg har Super Mario hengende fra vesken. Ja, jeg er en barnslig 47 åring, men fikk han fra barnebarnet på 5 som synes det var den fineste dingsen han hadde sett. Anonymkode: a53ae...014 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:08 #48 Skrevet lørdag kl. 17:08 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er vitsen med å gjøre seg høyere enn det man er? Anonymkode: 9ba12...b1e Vel, kanskje for å rekke opp til ting?? For å se ting fra en annen vinkel? For å få klær til å sitte annerledes? Kanskje man bare rett og slett liker skoene?? Må man ha en grunn?? Må du godkjenne det?? Har du noe mer enn hva du trenger i huset ditt? Har du ett plagg mer enn hva du absolutt trenger i skapet ditt? Eller har du mer sparepenger enn hva du absolutt trenger? Anonymkode: 3493e...e1e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:55 #49 Skrevet lørdag kl. 17:55 Synes det er søt og fint😊 Anonymkode: 36b0b...50a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:00 #50 Skrevet lørdag kl. 18:00 Det er mote Anonymkode: a8a5c...d7a 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:08 #51 Skrevet lørdag kl. 18:08 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det ser jo så utrolig barnslig ut? En ting er om det er 14åringer som går med dette, men det er jo godt voksne folk. Skjønner jo at det kommer fra moteindustrien, men det er forskjell på en dusk eller noe som henger, og svære bamser og annet. Og det gjør jo at vesken blir enda mer tung å bære på, veldig upraktisk. Anonymkode: 9b908...24a Greia for min del er at det gjør meg glad hver gang jeg ser på den. Den jeg har representerer en artist, så det er og kommunikasjon til andre fans som kan kjenne den igjen. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enkelte blir aldri voksne. Er utrolig barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 Jeg har vel vært voksen omtrent siden jeg ble født, men forstår ikke helt hva veskepynt skal ha med voksenhet å gjøre. Tror du vi sitter i lunsjen og leker med bamsen? Koser med den? Er det derfor du tenker det er barnslig? Anonymkode: 88e91...b9a 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:14 #52 Skrevet lørdag kl. 18:14 Det er så harry 😅 Anonymkode: 5e6f4...fe9 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:31 #53 Skrevet lørdag kl. 20:31 Greia er moten, og de som blir så glad av å se på dem nå, blir først til å kaste dem langt til helvete når de er "ut" 😅 Anonymkode: 3803b...7cd 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:05 #54 Skrevet lørdag kl. 22:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Greia er moten, og de som blir så glad av å se på dem nå, blir først til å kaste dem langt til helvete når de er "ut" 😅 Anonymkode: 3803b...7cd Labubu er nok veldig mote akkurat nå, men den typen jeg bruker har vært i produksjon i 10+ år. For meg handler det ikke om hva som er inn eller ut akkurat i år. Bag charms har fantes siden Hello Kitty på 70-tallet, så vet du det. Anonymkode: 88e91...b9a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:55 #55 Skrevet lørdag kl. 22:55 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Labubu er nok veldig mote akkurat nå, men den typen jeg bruker har vært i produksjon i 10+ år. For meg handler det ikke om hva som er inn eller ut akkurat i år. Bag charms har fantes siden Hello Kitty på 70-tallet, så vet du det. Anonymkode: 88e91...b9a Skjønner jo at det kommer fra moteindustrien, men det er forskjell på en dusk eller noe som henger, og svære bamser og annet. Anonymkode: 3803b...7cd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:10 #56 Skrevet søndag kl. 04:10 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det ser jo så utrolig barnslig ut? En ting er om det er 14åringer som går med dette, men det er jo godt voksne folk. Skjønner jo at det kommer fra moteindustrien, men det er forskjell på en dusk eller noe som henger, og svære bamser og annet. Og det gjør jo at vesken blir enda mer tung å bære på, veldig upraktisk. Anonymkode: 9b908...24a De synes vel at de er kul da. Anonymkode: e28b3...e72
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:38 #57 Skrevet søndag kl. 04:38 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det ser jo så utrolig barnslig ut? En ting er om det er 14åringer som går med dette, men det er jo godt voksne folk. Skjønner jo at det kommer fra moteindustrien, men det er forskjell på en dusk eller noe som henger, og svære bamser og annet. Og det gjør jo at vesken blir enda mer tung å bære på, veldig upraktisk. Anonymkode: 9b908...24a Hvorfor skrive dette som et spørsmål når ditt eneste mål er å forsøke å få det du ikke velger til å være skamfullt? Du syns det er fælt om noen er barnslig, men å være ondskapsfull er greit? Anonymkode: 7ee70...b1e 2
Amantha Skrevet søndag kl. 07:10 #58 Skrevet søndag kl. 07:10 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er så harry 😅 Anonymkode: 5e6f4...fe9 Så i dette landet så bryr man seg knapt om andre mennesker med mindre de har noe av veskepynt man ikke liker. Er det noe som er harry så er det det. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:29 #59 Skrevet søndag kl. 20:29 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skjønner jo at det kommer fra moteindustrien, men det er forskjell på en dusk eller noe som henger, og svære bamser og annet. Anonymkode: 3803b...7cd Jeg vet ikke hva du prøver å si, jeg. Virker ikke som om du vet det heller. Anonymkode: 88e91...b9a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:34 #60 Skrevet søndag kl. 20:34 En alle andre gjør det-greie. Det er jo ikke sånn at folk av seg selv plutselig hadde tenkt at nå vil jeg ha noen stygge troll hengende på veska. Det samme er jo grunnen til at noen betaler 100 000 for en veske, fordi noen andre de synes er kule gjør det. Men det bør jo ikke plage noen hva folk går med på armen (selv om de virkelig er stygge de der trollene). Anonymkode: c0f91...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå