Runnah Skrevet lørdag kl. 10:14 #21 Skrevet lørdag kl. 10:14 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor ha veske i det hele tatt når man har lommer, eller sekk er mer praktisk? Hvorfor bruke smykker? Det er jo fullstendig unødvendig. Eller hvorfor i det hele tatt ha hår man må vaske og pleie og stelle? Anonymkode: 9ba12...b1e For et merkelig ståsted. Må være lov å ikke alltid velge det mest praktiske uten at det skal sammenlignes med idiotiske trender som svære bamser hengende på vesker eller for eksempel platåsko (som ikke har vært trendy på lenge) som heller ikke ga mening. Handler om fornuft. 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:27 #22 Skrevet lørdag kl. 10:27 Runnah skrev (8 minutter siden): Handler om fornuft. Livet handler heldigvis om mer enn fornuft. I går gikk det en person på Karl Johan med en gigantisk boblekåpe i gull, og med platåjoggesko. Der var et fantastisk syn, hun ga noe til alle som så henne. En uredd person jeg var glad for å se i den grå hverdagen. Det er jammen bra folk er ulike, og har ulik smak. Noe av dette handler antakelig om trekket «åpenhet», og jeg har alltid syntes synd på de som skårer lavt her og er trangsynte og veldig lite åpne for andre idéer enn de allerede har. Det virker utrolig kjedelig å ha det slik. Anonymkode: a07e1...06f 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:30 #23 Skrevet lørdag kl. 10:30 Runnah skrev (14 minutter siden): For et merkelig ståsted. Må være lov å ikke alltid velge det mest praktiske uten at det skal sammenlignes med idiotiske trender som svære bamser hengende på vesker eller for eksempel platåsko (som ikke har vært trendy på lenge) som heller ikke ga mening. Handler om fornuft. Det er veldig mye du gjør som ikke er fornuftig for meg. Det å bruke tiden sin en lørdag på å diskutere hva andre har hengende på veska, som eksempel. Det er jo egentlig betydelig tristere enn å ha noe hengende på veska - om man er ute med venner eller kjæresten og har det gøy en fin lørdag. (der jeg hadde vært hvis jeg ikke var sylte forkjøla). Anonymkode: 9ba12...b1e 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:45 #24 Skrevet lørdag kl. 10:45 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Livet handler heldigvis om mer enn fornuft. I går gikk det en person på Karl Johan med en gigantisk boblekåpe i gull, og med platåjoggesko. Der var et fantastisk syn, hun ga noe til alle som så henne. En uredd person jeg var glad for å se i den grå hverdagen. Det er jammen bra folk er ulike, og har ulik smak. Noe av dette handler antakelig om trekket «åpenhet», og jeg har alltid syntes synd på de som skårer lavt her og er trangsynte og veldig lite åpne for andre idéer enn de allerede har. Det virker utrolig kjedelig å ha det slik. Anonymkode: a07e1...06f Så nydelig! Jeg velger også en klesstil som skiller seg grundig ut, og jeg får daglig komplimenter for dette. Flere ganger har fremmede mennesker kommet bort til meg og sagt at de ble glade av å se på meg fordi jeg lyser opp med fargene mine. Det gjør meg lykkelig å tenke på at jeg gleder andre, om så bare i et øyeblikk. ❤️ Jeg har noen små charms på veske og sekk også, som er knyttet til en interesse jeg har. De er sånne som andre med samme interesse kjenner igjen umiddelbart, men andre vil ikke forstå hva det handler om. Det gir meg en herlig følelse av å liksom være med i en hemmelig klubb, og jeg har hatt flere kjempefine samtaler med andre på grunn av disse. Vi finner hverandre liksom. ❤️ Hvordan vi kler oss og bruker tilbehør kommuniserer hvem vi er og skaper tilhørighet. Jeg misliker labubu og slikt på grunn av miljøproblematikken, den økonomiske galskapen og alt det andre som hører med slike flashtrender, så hvis det er disse du mener så er jeg enig. Men jeg er helt uenig i at det er negativt å "være barnslig", og synes vi voksne i dette landet ofte burde vært mer i kontakt med vårt indre barn. ❤️ Anonymkode: 4f452...7c5 4
Ludovica- Skrevet lørdag kl. 10:53 #25 Skrevet lørdag kl. 10:53 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Enkelte blir aldri voksne. Er utrolig barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ikke vær så barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 Man skal være voksen ganske stor del av livet. Det å kunne eksperimentere med klær og tilbehør har ingen aldersgrense. Og man vil sette på noe stæsj på veska eller andre ting har veldig lite med modenhet å gjøre. Hvorfor skal man være så dønn seriøs hele tiden? Ikke alle har less is more som sitt motto. 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:57 #26 Skrevet lørdag kl. 10:57 Ludovica- skrev (2 minutter siden): Man skal være voksen ganske stor del av livet. Det å kunne eksperimentere med klær og tilbehør har ingen aldersgrense. Og man vil sette på noe stæsj på veska eller andre ting har veldig lite med modenhet å gjøre. Hvorfor skal man være så dønn seriøs hele tiden? Ikke alle har less is more som sitt motto. Jeg er en 45 år gammel økonom og mor som sluker "love is blind" nå når jeg er hjemme syk. Livet er fantastisk om man ikke tar seg selv så fryktelig høytidelig. Anonymkode: 9ba12...b1e 1
Vetikkebedre Skrevet lørdag kl. 11:03 #27 Skrevet lørdag kl. 11:03 Runnah skrev (44 minutter siden): For et merkelig ståsted. Må være lov å ikke alltid velge det mest praktiske uten at det skal sammenlignes med idiotiske trender som svære bamser hengende på vesker eller for eksempel platåsko (som ikke har vært trendy på lenge) som heller ikke ga mening. Handler om fornuft. Men hvor går grensen, og hvem skal definere den? Jeg klarer oppriktig ikke å la meg provosere eller i det hele tatt bry meg noe om andres valg på denne fronten. Heldigvis er folk forskjellige og trives med ulike stiler. Noen følger trender, de fleste er ganske kjedelige i stilen (meg selv inkludert) og noen går helt egne veier. Noen ganger blir jeg inspirert, og litt fascinert, av at enkelte damer er så innmari «put together», men bortsett fra det synes jeg det er vanskelig å mene så mye om hvordan andre ser ut. 1
Ludovica- Skrevet lørdag kl. 11:12 #28 Skrevet lørdag kl. 11:12 Runnah skrev (57 minutter siden): For et merkelig ståsted. Må være lov å ikke alltid velge det mest praktiske uten at det skal sammenlignes med idiotiske trender som svære bamser hengende på vesker eller for eksempel platåsko (som ikke har vært trendy på lenge) som heller ikke ga mening. Handler om fornuft. Platåsko gir definitivt mening da.
Amantha Skrevet lørdag kl. 11:17 #29 Skrevet lørdag kl. 11:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enkelte blir aldri voksne. Er utrolig barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 Man er ikke voksen før man tør å være barnslig. Tenk litt på den du. Når man er voksen så er det vel også sånn at man driter i hva noen anonyme folk, som ikke engang tør å stå frem med brukernavn på et forum, mener. Så da er jeg voksen, fordi jeg driter i hva du mener. 1 2
Runnah Skrevet lørdag kl. 11:22 #30 Skrevet lørdag kl. 11:22 Ludovica- skrev (9 minutter siden): Platåsko gir definitivt mening da. Nei. Jeg har sko med stack height 44 mm og der omkring tenker jeg det går en grense.
Ludovica- Skrevet lørdag kl. 11:26 #31 Skrevet lørdag kl. 11:26 Runnah skrev (3 minutter siden): Nei. Jeg har sko med stack height 44 mm og der omkring tenker jeg det går en grense. For oss som ikke er så høye gir det masse mening å bruke sko som gjør at man blir litt høyere. Også kan du bruke det som virker logisk for deg.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:28 #32 Skrevet lørdag kl. 11:28 Runnah skrev (5 minutter siden): Nei. Jeg har sko med stack height 44 mm og der omkring tenker jeg det går en grense. Hva er vitsen med å gjøre seg høyere enn det man er? Anonymkode: 9ba12...b1e
Runnah Skrevet lørdag kl. 11:54 #33 Skrevet lørdag kl. 11:54 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva er vitsen med å gjøre seg høyere enn det man er? Anonymkode: 9ba12...b1e Hvis man er lav, gir det mening, bare det ikke er for åpenbart. Jeg er over gjennomsnittet.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:56 #34 Skrevet lørdag kl. 11:56 Runnah skrev (Akkurat nå): Hvis man er lav, gir det mening, bare det ikke er for åpenbart. Jeg er over gjennomsnittet. Så du er en mann som går med høye hæler for å fremstå høyere enn det du er, men synes pynt på damevesker er unødvendig.. Ok. Anonymkode: 9ba12...b1e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:58 #35 Skrevet lørdag kl. 11:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hehe, jeg er minimalistisk av meg, men eier både smykker og pyntegjenstander Anonymkode: 9b908...24a Dobbeltmoralen lenge leve Anonymkode: 2ac31...df7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:12 #36 Skrevet lørdag kl. 12:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ser jo så utrolig barnslig ut? En ting er om det er 14åringer som går med dette, men det er jo godt voksne folk. Skjønner jo at det kommer fra moteindustrien, men det er forskjell på en dusk eller noe som henger, og svære bamser og annet. Og det gjør jo at vesken blir enda mer tung å bære på, veldig upraktisk. Anonymkode: 9b908...24a Store deler av moteindustrien er jo per definisjon barnslig. Hvordan er en Labubu verre en en veske dekket av LV-logoer? Anonymkode: feb27...386 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:45 #37 Skrevet lørdag kl. 12:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor ha veske i det hele tatt når man har lommer, eller sekk er mer praktisk? Hvorfor bruke smykker? Det er jo fullstendig unødvendig. Eller hvorfor i det hele tatt ha hår man må vaske og pleie og stelle? Anonymkode: 9ba12...b1e Finnes knapt en lomme i mine kvinneklær og er jeg så heldig å ha et plagg med lommer er de gjerne så små at mobile detter ut. Anonymkode: e3e28...e51 2
Runnah Skrevet lørdag kl. 13:25 #38 Skrevet lørdag kl. 13:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du er en mann som går med høye hæler for å fremstå høyere enn det du er, men synes pynt på damevesker er unødvendig.. Ok. Anonymkode: 9ba12...b1e Bedre å spørre enn å fremstå som en idiot. Virker ikke som at du vet hvor mye eller lite 44 mm er eller skjønner hva slags sko det kan være. Jeg har ikke noe behov for å fremstå som høyere enn jeg er.
BobbySocks Skrevet lørdag kl. 13:31 #39 Skrevet lørdag kl. 13:31 Jeg har ikke Labubu, de er for store, men annen pynt jeg liker. Om det er barnslig? Ja og så?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:34 #40 Skrevet lørdag kl. 13:34 Synes det er teit M51 Anonymkode: 63ba2...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå