AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:33 #1 Skrevet lørdag kl. 09:33 Det ser jo så utrolig barnslig ut? En ting er om det er 14åringer som går med dette, men det er jo godt voksne folk. Skjønner jo at det kommer fra moteindustrien, men det er forskjell på en dusk eller noe som henger, og svære bamser og annet. Og det gjør jo at vesken blir enda mer tung å bære på, veldig upraktisk. Anonymkode: 9b908...24a 9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:38 #2 Skrevet lørdag kl. 09:38 Markedskreftene. Salg av mer ting fra Kina. Artig dette med Israel-boikott, men ikke Kina Boikott. Kina begår også folkemord, og benytter seg av slaver: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/tenk-pa-sosknene-mine-nar-du-handler-pa-temu/17796726/ En annen ting er at Chanel også burde boikottes, med tanke på Israel-støtte. Men Chanel er høyt elsket av mange influensere. Som også fronter Labubu og annen veskepynt. https://boycott.thewitness.news/target/chanel Anonymkode: 6a05c...54c 3 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:39 #3 Skrevet lørdag kl. 09:39 Hvorfor ha veske i det hele tatt når man har lommer, eller sekk er mer praktisk? Hvorfor bruke smykker? Det er jo fullstendig unødvendig. Eller hvorfor i det hele tatt ha hår man må vaske og pleie og stelle? Anonymkode: 9ba12...b1e 13 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:44 #4 Skrevet lørdag kl. 09:44 La meg gjette, du har en minimalistisk livsstil og eier hverken smykker eller pyntegjenstander Anonymkode: 2ac31...df7 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:46 #5 Skrevet lørdag kl. 09:46 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): La meg gjette, du har en minimalistisk livsstil og eier hverken smykker eller pyntegjenstander Anonymkode: 2ac31...df7 hehe, jeg er minimalistisk av meg, men eier både smykker og pyntegjenstander Anonymkode: 9b908...24a
Daria Skrevet lørdag kl. 09:48 #6 Skrevet lørdag kl. 09:48 Fordi jeg fikk dem og et sted må jeg gjøre av dem? De er søte, de henger ikke i veien og jeg kan bli litt glad av å se dem (og de utgjør virkelig ingen forskjell på vekt...). Jeg ville også tillagt at det plager jo ingen at jeg har dem der, men der tok jeg jo åpenbart feil... 7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:48 #7 Skrevet lørdag kl. 09:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor ha veske i det hele tatt når man har lommer, eller sekk er mer praktisk? Hvorfor bruke smykker? Det er jo fullstendig unødvendig. Eller hvorfor i det hele tatt ha hår man må vaske og pleie og stelle? Anonymkode: 9ba12...b1e En veske er praktisk. Den rommer mer enn lommer, og lettere tilgjengelig enn en sekk, og kan komme i flere størrelser etter hva man skal. Men hvilken veske og hvor dyr styres av markedskreftene. Velvære og pleie av hud og hår er noe annet enn sminke. Smykker kan være gaver eller arvesmykker med personlig betydning. Men ja, det har selvsagt med at man vil pynte seg å gjøre, og det er status. Anonymkode: 6a05c...54c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:51 #8 Skrevet lørdag kl. 09:51 Enig. Det er så barnslig og harry Anonymkode: 4a168...99c 4 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:59 #9 Skrevet lørdag kl. 09:59 Jeg har ikke bamser på vesken altså, men jeg har charms i lær i veskens merke. Er dame på 50. Hvorfor det? Fordi det er gøy, det er detaljer og morsomt å ha. Hvorfor velge en rød bukse fremfor en sort? Fordi det er gøy. Hvorfor ha på neglelakk? Fordi jeg vil, og føler meg fresh med et visst overskudd, og det er gøy å bytte farge. Man trenger ikke kritisere det man selv ikke skjønner, det gjelder vel det meste. Da er man litt stusselig, synes jeg. Noen liker alle farger representert i hagen sin, noen liker kun hvitt og grønt. Folk er ulike. Da jeg var i Japan i fjor kjøpte jeg riktignok noen bamser og Sanrio-ting til å henge på vesken, men det føltes too much her hjemme. Der har absolutt alle det, både kvinner og menn i alle aldre. Anonymkode: a07e1...06f 7 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:01 #10 Skrevet lørdag kl. 10:01 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): En veske er praktisk. Den rommer mer enn lommer, og lettere tilgjengelig enn en sekk, og kan komme i flere størrelser etter hva man skal. Men hvilken veske og hvor dyr styres av markedskreftene. Velvære og pleie av hud og hår er noe annet enn sminke. Smykker kan være gaver eller arvesmykker med personlig betydning. Men ja, det har selvsagt med at man vil pynte seg å gjøre, og det er status. Anonymkode: 6a05c...54c Hvorfor har du hår, da? Fullstendig unødvendig. Og kun status. Anonymkode: 9ba12...b1e 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:03 #11 Skrevet lørdag kl. 10:03 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enig. Det er så barnslig og harry Anonymkode: 4a168...99c Ja,og så? Anonymkode: c78cc...310 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:05 #12 Skrevet lørdag kl. 10:05 Enkelte blir aldri voksne. Er utrolig barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:05 #13 Skrevet lørdag kl. 10:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja,og så? Anonymkode: c78cc...310 Ikke vær så barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:06 #14 Skrevet lørdag kl. 10:06 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enkelte blir aldri voksne. Er utrolig barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 Og hvorfor må man bli voksen? Det er verre å ikke tørre å være barnslig,det er skikkelig ille.. Anonymkode: c78cc...310 7 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:06 #15 Skrevet lørdag kl. 10:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke vær så barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 Jo det vil jeg være. Anonymkode: c78cc...310 3 1
Runnah Skrevet lørdag kl. 10:07 #16 Skrevet lørdag kl. 10:07 Folk er sauer og kaster seg på trender. Ville vært interessant å se hvor langt enkelte er villige til å gå bare fordi de har inntrykk av at det er trendy. Særlig folk som har passert 20 med god margin bør se hvor dumt det er. 2 1
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl. 10:08 #17 Skrevet lørdag kl. 10:08 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enkelte blir aldri voksne. Er utrolig barnslig. Anonymkode: 66ce4...a99 Du er ikke voksen før du tør være barnslig 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:09 #18 Skrevet lørdag kl. 10:09 Folk får vel gjøre som de vil, men pent er det ikke. Anonymkode: 8f44d...2ed 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:12 #19 Skrevet lørdag kl. 10:12 Jeg foretrekker å ikke bruke veske. Stapper gjerne lomme fulle før. Jeg har på telefonen på anheng til å henge rundt halsen hvor det er kortholder i. Men her har jeg flere anheng på. Det er med å vise litt om hvem jeg er og hva jeg liker. De som vet, de vet. Det er signaler ut til verden. De med felles interesser tar da gjerne kontakt På lik linje viser også smykkene mine hva som er mine interesser da de kommer fra spesielle steder. Men ang vesker. Ja, jeg har også anheng på de. Det er også en betydning bak de. Jeg har en del ting til å henge på veskene mine, og det er bedre at jeg kan henge de veskene mine enn at de blir liggende i en skuff. Om noen synes det gjør meg barnslig, så bryr det meg midt i ræva. Det er jeg altfor gammel til å bry meg om. Jeg har voksenpenger og de bruker jeg akkurat som jeg selv ønsker ❤️ Og nei, jeg har ikke labubu eller lafufu. Anonymkode: 3493e...e1e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:12 #20 Skrevet lørdag kl. 10:12 Runnah skrev (4 minutter siden): Folk er sauer og kaster seg på trender. Ville vært interessant å se hvor langt enkelte er villige til å gå bare fordi de har inntrykk av at det er trendy. Særlig folk som har passert 20 med god margin bør se hvor dumt det er. Ikke vær en sau. Vær en geit. Det er mye kulere 😂 Anonymkode: b2e8e...261 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå