Gå til innhold

Når mener du at en mann som aldri har hatt relasjon/samleie skal gi opp å finne partner?

Når skal en som alltid har vært singel gi opp?  

29 stemmer

1. 1. Når skal en som alltid har vært singel gi opp?

• 20-25 (kvinne )
      0
    • 26-30 (kvinne)
      0
    • 31-35 (kvinne)
      2
    • 36-45 (kvinne)
      1
    • 46-65 (kvinne)
      0
    • Aldri, om han har håpet og vilje til å finne kjæreste (kvinne)
      10
    • 20-25 (mann )
      3
    • 26-30 (mann)
      0
    • 31-35 (mann)
      2
    • 36-45 (mann)
      1
    • 46-65 (mann)
      0
    • Aldri, om han har håpet og vilje til å finne kjæreste (mann)
      9
    • Om han ikke vil, må han ikke presses ( kvinne)
      1
    • Om han ikke vil , må han ikke presses (mann)
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et tema som tas stadig opp. Hva mener dere? Selv mener jeg 20- 25. Mann 36

Anonymkode: c0bf9...26b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev gi opp 20-25, og tenker at når han gir opp så slapper han av og blir plutselig attraktiv.

Jeg vil også minne om at mange tenåringsgutter er lite attraktive for jevnaldrende jenter siden de ligger et par år bak i fysisk utvikling, og disse vil plutselig se veldig bra ut  når de runder 20 og har begynt å pakke på seg litt mer muskler. Men det er fint å slappe av og  gi opp, fordi damene ikke tenner på desperate gutter som kaster seg etter dem. 

• Liker 3
Skrevet

20-25? Haha. Hvorfor det? Kanskje 40-50, men det er aldri for sent for noen.

Anonymkode: 9dda0...c5a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg er hele greia med å "lete etter en partner" helt merkelig. Jeg har bare levd livet mitt og så har jeg slumpet til å treffe noen jeg hadde kjemi med.

Hadde jeg aldri truffet noen så hadde jeg levd livet mitt lykkelig likevel. Men om jeg ikke hadde dumpet borti noen før seint i livet så hadde jeg jo ikke avvist vedkommende fordi det var over en eller annen fiktiv aldersgrense.

Anonymkode: 10816...fa0

• Liker 6
Skrevet

Det var rart spørsmål. Hvorfor skulle man “gi opp”? Hva betyr det å gi opp? Man lever bare livet sitt, og det som skjer, skjer.

Anonymkode: 9dd43...5f9

• Liker 4
Gjest MammanTilCasper
Skrevet

Har ikke hørt noe så dumt på mange mange år. Må være bullshit for å provosere

Skrevet
MammanTilCasper skrev (3 timer siden):

Har ikke hørt noe så dumt på mange mange år. Må være bullshit for å provosere

Hvorfor skulle det være det?

Skrevet

Det spørs jo helt hva du legger i å gi opp. Hvis du bruker timevis og tusenvis på dette, og oppnår null og niks, er det kanskje på tide med en pause eller en revurdering av strategien. Hvis du derimot ikke gjør noe særlig uansett, er det jo ingen praktisk forskjell på å gi opp og å ikke gi opp, så da har det jo intet å si, sånn i det store og det hele?

• Liker 3
Skrevet

Hva mener du med å gi opp?

Anonymkode: 5bab5...272

Skrevet

Hvorfor skal vi mene noe om det? Dette er jo en ting som kun angår mannen det gjelder. 

Anonymkode: 7cd9a...3c9

• Liker 2
Skrevet

Det er vel helt opp til mannen når og om han vil gi opp.

Så vanskelig er det ikke å få seg en kjæreste, da er det enten noe alvorlig galt med mannen og/eller at hygienen er så dårlig at man lukter deg før man ser deg. Eller så har du selv ønske om en Sabrina Carpenter når du i virkeligheten er på nivå med Anna som er 30 kg overvektig og har fett hår etter jobben på bensinstasjonen i bygda.

Beggars can't be choosers og alt det der. :P 

Når det er sagt så har jeg flere vakre oppegående venninner som har ræva smak på menn og de har vært sammen med skikkelig nasty menn så håp er det alltid.

Anonymkode: fd87b...7c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er et tema som tas stadig opp. Hva mener dere? Selv mener jeg 20- 25. Mann 36

Bare tull! Kjærlighet har absolutt ikke noen aldersgrense og de unge har ikke monopol på å leve. 

Anonymkode: 9e03e...f5d

• Liker 2
Skrevet

Aldri, men man bør gå i seg selv og våge å være ærlig angående hva som står i veien for å få partner, og jobbe med det. 

Jeg er kvinne, og har selv måtte gjøre dette. Ikke fordi jeg ikke tiltrakk meg potensielle partnere, men fordi jeg tiltrakk meg menn som ikke var bra for meg. Det er en annen situasjon, men likevel veldig likt problem og mentalt prosess, angående å virkelig vurderer meg selv og min rolle i dette, og endre meg selv for å få bedre utfall. 

Du bør vurdere din presentasjon av deg selv som potensiell partner, fra å våge og klare å gå i dialog, til hva du er vanskelig og steil angående, om du fremviser tilstrekkelig empati, ansvarsfølelse og omtanke, til klær/hår/skjeggvekst og hvordan du pleier ditt utseende, til boevner og om det er utiltalende på noen måter. 

Selv måtte jeg endre meg angående hva jeg kommuniserte og hvilke/hvor klare grenser og forventninger jeg gjorde klart for potensielle menn. Det krevde innsats av meg, men det ga resultatet jeg selv var avhengig av for å kunne få godt forhold. 

Å endre seg er krevende, men ofte nødvendig når man sliter med å få partner, eller med å få velfungerende forhold. 

Gå til psykolog dersom du ikke klarer slikt alene. Andre er på ingen måte urimelige dersom du gjør det vanskelig til umulig for deg selv å tiltrekke deg partner, eller god partner. Dette er ikke noe andre skal være snille med deg angående, for andre fortjener også en god partner som de kan fungere sammen med. 

Ikke skyld på andre for dine problemer angående dette. Du eier dine utfordringer med dette, og kun du kan gjøre noe med dine utfordringer. 

Anonymkode: 6c539...b20

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle det være det?

Fordi det er ondskapsfullt og slemt å mene at noen andre bør gi opp håpet om kjærlighet. 

Anonymkode: aa364...3c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi det er ondskapsfullt og slemt å mene at noen andre bør gi opp håpet om kjærlighet. 

Nei, er jo verre å gi dem falskt håp

Skrevet

Jeg ga opp på gammelmåten da jeg var 25.

Da hadde det ikke blitt noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke så overraskende at det så langt er flest menn som mener andre menn skal gi opp. 

Anonymkode: 7cd9a...3c9

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle mene noe som helst om andres "jakt" på partner. 

Det er bare utrolig merkelig å være opptatt av det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...