floyel Skrevet 24. november 2002 #1 Skrevet 24. november 2002 Hei! Jeg har lyst til å gi meg selv en dyprens hos hudpleier som belønning midt i eksamensstria. Er det noen som har noen hudpleie-salong å anbefale? Jeg har kikket på den nye ved siden av frisørene i Thomas Angells gate, og salongen i Olavskvartalet virker også litt fristende. Men kanskje finnes det bedre salonger jeg ikke vet om? Det viktigste for meg, bortsett fra at behandlinga er god, selvfølgelig, er at de som jobber der gjør opplevelsen behagelig. Jeg hater å måtte småprate om vær og vind med kaklete damer, likeledes å bli kjeftet på for feil valg av produkter, hudstellevaner ++ Noen forslag? Mvh Fløyel
Gjest Cleopatra ikke innlogget Skrevet 24. november 2002 #2 Skrevet 24. november 2002 Anbefaler deg på det sterkeste å dra til "Hexa" i Kongensgt. 41 (73514116). De er utrolig dyktige og vet hva de gjør. Jeg har prøvd ut flere og ingen kan sammenlignes. Lykke til!
Gjest kit-kat (ikke innlogget) Skrevet 24. november 2002 #3 Skrevet 24. november 2002 Kan du som skrev inn sist, si sånn ca hva en dyprens hos Hexa koster? Har aldri vært på sånn salong, jeg.... Virker dyprens mot kviser?
Gjest Madden Skrevet 25. november 2002 #4 Skrevet 25. november 2002 På Moholtsenteret er det også en salong...som ikke er så dyr å bruke heller!! Ring og undersøk priser før du bestemmer deg!
Gjest Cleopatra Skrevet 25. november 2002 #5 Skrevet 25. november 2002 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå