AnonymBruker Skrevet 11. oktober #21 Skrevet 11. oktober Jeg skjønner veldig godt hvorfor det er så mange single menn med langt skjegg på Tinder og andre datingplasser. De velger skjegg fremfor kjæreste, og det har de selvsagt lov til. Jeg hater langt skjegg, og synes det er en turn-off. Anonymkode: 907af...546 1
DesmondMiles Skrevet 11. oktober #22 Skrevet 11. oktober (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg skjønner veldig godt hvorfor det er så mange single menn med langt skjegg på Tinder og andre datingplasser. De velger skjegg fremfor kjæreste, og det har de selvsagt lov til. Jeg hater langt skjegg, og synes det er en turn-off. Anonymkode: 907af...546 Og likevel så er det kvinner som mener at menn er det overfladiske kjønnet 😂 Endret 11. oktober av DesmondMiles
Trolltunge Skrevet 11. oktober #23 Skrevet 11. oktober DesmondMiles skrev (6 timer siden): Da antar jeg dere begge tar i mot føringer fra mannen deres når det gjelder hårfrisyre og sminke? Jeg gjør iallefall det. Jeg ønsker jo å være tiltalende for min mann. Han for meg også. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #24 Skrevet 11. oktober DesmondMiles skrev (1 time siden): Og likevel så er det kvinner som mener at menn er det overfladiske kjønnet 😂 At menn er mer opptatt av det fysiske enn kvinner har forskning gjentatte ganger bevist, det er ikke noe «kvinner mener». Ekstra merkelig er det derfor at noen menn velger å gjøre seg selv mer avtennende for mange kvinner. De fleste menn liker sex, men disse mennene velger altså å redusere sjansene sine for både forhold og et sexliv. Anonymkode: 907af...546
DesmondMiles Skrevet 11. oktober #25 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At menn er mer opptatt av det fysiske enn kvinner har forskning gjentatte ganger bevist, det er ikke noe «kvinner mener». Ekstra merkelig er det derfor at noen menn velger å gjøre seg selv mer avtennende for mange kvinner. De fleste menn liker sex, men disse mennene velger altså å redusere sjansene sine for både forhold og et sexliv. Anonymkode: 907af...546 Du misforstår poenget, som er at begge kjønn er overfladiske, selv om «forskning» muligens viser at menn er det hakket mer.
Mardina Skrevet 11. oktober #26 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det slemt å si det til han? Eller vil dere si det gir han en mulighet til å endre det å faktisk få meg? Overfladisk tanke? Jeg hater hater hater langt skjegg på menn. Det er så stygt... Jeg har vært litt på sjekkern etter forrige brudd og det er en jeg egentlig liker veldig godt og han liker meg og. Han viser det på mange fine måter at det er meg han vil ha. Han tuller med at han gjør hva som helst for meg.. Problemet er det utrolig lange skjegget som er ustelt og bare turn off for meg. Det stikker meg i ansiktet og kiler på huden på en ekkel måte når vi er sammen. Han vet godt jeg misliker det for han ler og spør ertende er det er så fælt dette skjegget mitt da??Jeg tåler litt skjegg..Men ikke sånn laaaaangt ustusset. Har så lyst å be han klippe det hvertfall sånn at man kan se halsen hans. Liker halsen hans men synes jo ikke under alt skjegget. Hele utsendet hans og hele han drukner i det skjegget... Er det slemt å si at jeg vil at skjegget skal reduseres hvis han ønsket vi skal bli et par? Anonymkode: c5e24...7c2 Kan du ikke bare fortelle han at du ikke liker langt skjegg da? Om han tuller det bort, så sier du det en gang til. Og så må du kanskje si det for 3 gang. Helt til det går inn.... Ikke la han le det bort, si at du mener det. Ellers er jeg enig med deg; langt skjegg er utrolig stygt og turn-off 👎 Ser for meg at det samler seg mye rart i et sånn skjegg 🤢 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #27 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (57 minutter siden): At menn er mer opptatt av det fysiske enn kvinner har forskning gjentatte ganger bevist, det er ikke noe «kvinner mener». Ekstra merkelig er det derfor at noen menn velger å gjøre seg selv mer avtennende for mange kvinner. De fleste menn liker sex, men disse mennene velger altså å redusere sjansene sine for både forhold og et sexliv. Anonymkode: 907af...546 Overfladiske menn gjør meg livredd. Anonymkode: deb65...f41
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #28 Skrevet 11. oktober Jeg forstår din side av saken, ts. Jeg synes også langt skjegg på menn faktisk er utrolig turn off. For min del er det uhygienisk, ser ikke bra ut og jeg tenker umiddelbart trollmann eller julenissen, eller sånn når jeg ser det Men samtidig føler jeg det kanskje ikke er heelt innafor å foreslå til han at han skal ta skjegget. En kjæreste bør man være glad i som han er, tenker jeg. Det kan jo hende at han ikke hadde har noe i mot at du foreslår det, men hva gjør du om han ikke vil? Er jo synd hår potensielt skal ødelegge, men man liker jo det man liker da. Anonymkode: c35c9...c35
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #29 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg forstår din side av saken, ts. Jeg synes også langt skjegg på menn faktisk er utrolig turn off. For min del er det uhygienisk, ser ikke bra ut og jeg tenker umiddelbart trollmann eller julenissen, eller sånn når jeg ser det Men samtidig føler jeg det kanskje ikke er heelt innafor å foreslå til han at han skal ta skjegget. En kjæreste bør man være glad i som han er, tenker jeg. Det kan jo hende at han ikke hadde har noe i mot at du foreslår det, men hva gjør du om han ikke vil? Er jo synd hår potensielt skal ødelegge, men man liker jo det man liker da. Anonymkode: c35c9...c35 Åssen funker det, egentlig? Er ikke dette et objektivt spørsmål, og ikke noe man føler? Anonymkode: 07ac9...8c7
DesmondMiles Skrevet 11. oktober #30 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår din side av saken, ts. Jeg synes også langt skjegg på menn faktisk er utrolig turn off. For min del er det uhygienisk, ser ikke bra ut og jeg tenker umiddelbart trollmann eller julenissen, eller sånn når jeg ser det Men samtidig føler jeg det kanskje ikke er heelt innafor å foreslå til han at han skal ta skjegget. En kjæreste bør man være glad i som han er, tenker jeg. Det kan jo hende at han ikke hadde har noe i mot at du foreslår det, men hva gjør du om han ikke vil? Er jo synd hår potensielt skal ødelegge, men man liker jo det man liker da. Anonymkode: c35c9...c35 Langt skjegg er ikke iboende uhygienisk, nei. For noe vas. Det blir som å si at alle kvinner som har langt hår er uhygieniske. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå