AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:50 #21 Skrevet lørdag kl. 09:50 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da er det jo bare å gå da, kjære mann Anonymkode: b1283...baa Jepp! Anonymkode: cf436...d13
Durancell Skrevet lørdag kl. 09:56 #22 Skrevet lørdag kl. 09:56 Han vet at ingen ting får konsekvenser, derfor holder han på sånn. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:55 #23 Skrevet lørdag kl. 10:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): En advarsel. Det verste menn vet er sure kjerringer som gneldrer som noen lokomotiv.. Anonymkode: cf436...d13 Ja, jeg liker ikke meg selv sånn heller. Så det har jeg sluttet med. Så da beveger vi oss sakt men sikkert ned til siste punkt på lista; hun sier «vi er ferdig» TS Anonymkode: d1750...031 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:18 #24 Skrevet lørdag kl. 12:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg liker ikke meg selv sånn heller. Så det har jeg sluttet med. Så da beveger vi oss sakt men sikkert ned til siste punkt på lista; hun sier «vi er ferdig» TS Anonymkode: d1750...031 Skjønner ikke du gidder ett sekund lenger. Men du er kanskje også allergisk mot å 'kjappe deg'? Anonymkode: f62c1...e13 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:38 #25 Skrevet lørdag kl. 12:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så damer har ikke lov å si ifra? Om man undertrykker følelser alt for lenge så kan dette bli resultatet. Det blir som en trykkoker. Litt intelligent er det lov å være. Anonymkode: 9715e...1a9 Det er ofte her det ligger. Det dere kaller for å "si fra" blir av oss ofte oppfattet som gneldring. Litt intelligent er det som du sier, helt lov å være. Anonymkode: 9ac50...340
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:43 #26 Skrevet lørdag kl. 12:43 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mulig fyren er dust, men du høres nå ikke helt i vater ut selv. Sånn ut over det språklige også. Anonymkode: 63947...921 Hun høres bare fryktelig frustrert ut for meg. Da blir man ikke sitt beste. Ts, tomme trusler hjelper ikke. Du må sette en grense, når du ikke takler mer. Å gi 1000 sjanser han brenner på å skulle bli bedre, bare fordi han enda en gang hevder det, vet du nå hvordan går. Er du tom så er du tom, og det virker slik. Anonymkode: 829e5...6e3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:22 #27 Skrevet lørdag kl. 13:22 Bra du har bestemt deg for å gå. Nå gjenstår det bare å faktisk GÅ. Anonymkode: 874db...cf6 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:50 #29 Skrevet søndag kl. 06:50 Jeg lurer også på hvorfor du skal vente til 2026? Høres ut som om du har bestemt deg. Innlegget ditt er nok skrevet i affekt, men det er vel ikke en unik situasjon det der? Høres ut som om du har en mann som nekter å fire en millimeter på egen komfort for å gagne andre. Slike mennesker er helt umulig å endre på, for de ser virkelig ikke problemet selv. Anonymkode: 64eae...db2 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:08 #30 Skrevet søndag kl. 07:08 Er han interessert i å få hjelp til å lære seg å styre seg selv? F.eks. gjennom bruk av tidsstyringsapp. Snakk med ergoterapeut i kommunen, så får han hjelpemidler for dette. Eller er han bestemt ikke villig til å ta steg for å forbedre hverdagen for familien? Anonymkode: 10c8d...424 1
ntrane Skrevet søndag kl. 08:07 #31 Skrevet søndag kl. 08:07 BobbySocks skrev (18 timer siden): Hvorfor vente til 2026? Fordi juleplanene og nyttår er alt satt? Kan egentlig skjønne det for å holde ting litt enklere
BobbySocks Skrevet søndag kl. 08:38 #32 Skrevet søndag kl. 08:38 ntrane skrev (30 minutter siden): Fordi juleplanene og nyttår er alt satt? Kan egentlig skjønne det for å holde ting litt enklere Og så kommer vinterferien, påsken og sommerferien. Det passer aldri å bli skilt. 1 1
Perelandra Skrevet søndag kl. 09:12 #33 Skrevet søndag kl. 09:12 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå