AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:25 #1 Skrevet fredag kl. 23:25 Jeg går rundt og tenker «faen ta deg» «jeg hater deg» «din patetiske dust» «ta deg sammen» «hold kjeft» også prøver jeg å ikke la disse tankene ta for mye over. Jeg sier til meg selv, det er ikke teit at han vil si noe om hva han synes om valget til de i «Jaget», jeg sa noe selv nå akkurat for jeg synes Triana og hun andra valgte helt merkelig forkledning oppe i Kirkenes der, men når han sier noe om det han synes er merkelig klarer jeg ikke slutte å tenke «bare hold for faen kjeft, ingen bryr seg!!», men det må jo være undergravet sinne for helt andre ting som gjør at jeg holder på sånn. Han er bare håpløs. Ingen inntekt i 6 mnd, jeg har holdt denne familien flytende med alle mulige slags triks og for mye jobbing og bare det gjør meg helt på tuppa. Også gidder han ikke kjappe seg til noe vi skal på, som vanlig, kommer 2 timer for sent til en greie vi skulle på så sønnen vår gikk glipp av halve greia for han bare satt og så etter pappaen sin, han skylder på bussen og når vi kommer hjem er treningsutstyret ute. Så han VISSTE han hadde dårlig tid, men tok seg tid til å fukings trene før han dro til greia vi skulle på? Altså. Også går det ikke Ann å si noe heller, for siden han har autistiske trekk eller noe sånn gjør pushing det verre, han blir ENDA treigere..! Jeg gir opp! Jeg har gitt opp. 2026 er året jeg flytter fra denne mannen. Mark my words! Men hver gang jeg sier noe ber han liksom på sine knær. Ikke gjør dette mot barna. Jeg skal skaffe hjelp. Jeg skal bli bedre, buhu, stakkars meg, noe er galt med meg. Jeg trenger hjelp. Ikke spark meg nårbjeg ligger nede. Du er slem. Også vil jeg bare si det, han var IKKE sånn når jeg møtte han, når vi var kjærester. Han føles som en helt annen person nå, enn den jeg forelsket meg i da. Så ja, de sier menn ikke forandrer seg, joda. De kan det altså.. Dette ble rotete, og stygt. Men det er terapi i å bare få det ut. Takk for at du gadd å lese helt hit.. Anonymkode: d1750...031 15
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:38 #2 Skrevet fredag kl. 23:38 Mulig fyren er dust, men du høres nå ikke helt i vater ut selv. Sånn ut over det språklige også. Anonymkode: 63947...921 21
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:42 #3 Skrevet fredag kl. 23:42 Så bra av deg å blåse ut!! Undertrykte følelser er giftig både for parforhold, menneskesinnet og kroppen vår ikke minst. Han her høres ut som en litt sånn "lost case". Med det mener jeg du kan si fra på en pen måte = ingen effekt, du kan mase, hyle, og skrike = ingen effekt, eller du kan gi han tid og rom som du sikkert også har prøvd = heller ingen effekt..? Det hele ender i at du bruker tonnevis av energi på et umulig prosjekt. Dessuten høres du ut som du er greit over han allerede. Jeg mener, et brudd vil alltid være hjerteskjærende, men en del av deg høres ut som du allerede har gått litt videre innerst inne..? Høres også ut som hans vaner og ditt sinne sitter såpass dypt, at å prøve igjen vil være et dødfødt prosjekt. Og forresten, jeg kjenner også til disse typene som kun gir noe når du står med ene foten ute døra og lager slå opp-stemning.. For så å gå tilbake til sitt sanne jeg så fort du er "tilbake" til ditt snille jeg. Det er grusomt slitsomt å som kvinne stadig måtte være i "slå opp-stemning" for å få en nogen lunde fungerende mann. Du ønsker deg vel et forhold hvor du kan være blid, avslappet og likevel ha en god mann..? Anonymkode: d0248...a67 7 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:44 #4 Skrevet fredag kl. 23:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mulig fyren er dust, men du høres nå ikke helt i vater ut selv. Sånn ut over det språklige også. Anonymkode: 63947...921 Hva mener du? Bare nysgjerrig, jeg opplever TS i vater men rett og slett i ferd med å gå fra vettet på grunn av en ubrukelig mann. Anonymkode: d0248...a67 22 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:55 #5 Skrevet fredag kl. 23:55 Den eneste du kan forandre er deg selv og hvordan du reagerer i møte med han. Tro meg, de tankene her - avskyen og forakten, den merker både han og resten av familien godt. En utblåsning på KG er en ting, men for all del - en terapitime hadde sikkert gitt deg en del. Anonymkode: d3707...c53 5 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:56 #6 Skrevet fredag kl. 23:56 Gå videre. Han utnytter deg og manipulerer deg. Du fortjener bedre ❤️ Anonymkode: fbfca...9b5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:09 #7 Skrevet lørdag kl. 00:09 Slik som du skriver og tenker om han så er det jo ikke noe kjærlighet igjen her. Forholdet er over. Er det riktig ovenfor deg eller han at dere skal være sammen da? Når den ene faktisk avskyr den andre? Dere fortjener vel begge to bedre enn det. Holde sammen for barnas skyld, ja vel, men ikke for enhver pris. Barna kan virkelig få det helt fint selv om dere bor hver for dere og. Barna bør også få se og lære hvordan et godt forhold skal se ut, så de ikke ender opp i samme type forhold som dette når de blir voksne. Når du gir etter og lar han overbevise deg om å ikke gå, så er det jo ditt valg at du blir? Da er det deg selv du bør være sur og kjefte på, egentlig. Anonymkode: b6c16...dae 3
Hengebuksvinet Skrevet lørdag kl. 08:20 #8 Skrevet lørdag kl. 08:20 Før vi gir et råd her, tenk nøye over denne problemstillingen. Du jobber for mye og er totalt utslitt, mens partneren ikke har hatt inntekt på 6 måneder. I tillegg kan du ikke forvente at han tar noe ekstra på hjemmebane, han klarer ikke en gang å møte i tid til viktige arrangementer for barna. (Til tross for at han ikke har noen forpliktelser/ jobb, som gjør dette vanskelig). Alt dette tatt i betraktning, skal du som totalt utslitt, være den som tar hensyn til han i kommunikasjonen. Familieterapi. Bestill mandag. Ta tak i dette før du er helt tynnslitt og utbrent. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:01 #9 Skrevet lørdag kl. 09:01 Hengebuksvinet skrev (30 minutter siden): Før vi gir et råd her, tenk nøye over denne problemstillingen. Du jobber for mye og er totalt utslitt, mens partneren ikke har hatt inntekt på 6 måneder. I tillegg kan du ikke forvente at han tar noe ekstra på hjemmebane, han klarer ikke en gang å møte i tid til viktige arrangementer for barna. (Til tross for at han ikke har noen forpliktelser/ jobb, som gjør dette vanskelig). Alt dette tatt i betraktning, skal du som totalt utslitt, være den som tar hensyn til han i kommunikasjonen. Familieterapi. Bestill mandag. Ta tak i dette før du er helt tynnslitt og utbrent. Han er nå i arbeidstrening hos NAV, ingen lønn, ingen AAP.. Men han var faktisk opptatt, eller på «jobb» da. Men når det har vært noe annet han har skullet for seg selv har han fått til helt fint å dra før, han viste om dette lenge, jeg har snakket om det flere dager på rad, når vi skal møtes i byen. Han jobber jo i nærheten, så han kunne bare dratt rett dit hvis han trodde det ville bli vanskelig å rekke det. Men nei, han MÅ hjemom. Han MÅ trene. Han skal IKKE kjappe seg (alt «kjapp seg» er stress, så han pakker det inn i «jeg stresser ikke») fordi stress er jo dårlig for helsa og ikke noe man burde drive med. Han MÅ barbere skjegg og ja, kommer da 2 timer for sent. Fordi han ikke bryr seg om meg eller barna nok til å bare ha det litt ubehagelig (kjappe seg). Vi var hjemme og ventet på han, jeg sa «klarer du kjappe deg?» vi bør dra om 10 minutter for å ikke bli kjempe sene til de vi skal møte, for å spise før det vi skulle på. Nei, det der orket han ikke, så da kunne jeg bare kjøre så tok han bussen. Okey, det kunne gått helt fint, skjønner, du trenger 30 min på å bli klar liksom. Men så setter du deg jo selvfølgelig på en buss. Neinei. Da trener han først han. Sånn at han må dusje, også ligger jo utstyret for alt dette andre ute, så jeg vet jo at han har tatt seg goood tid. Og sånn er det Hver.fuckings.gang! Jeg har sagt det så mange ganger. Dagen vi skal på noe er ikke dagen du skal barbere deg, nappe bryn og nesehår. Det gjør du dagen før!! Og hvis du ikke gjorde det dagen før og vi har dårlig tid må du droppe det! Han bare skjønner ikke konsekvensene av at han kommer sent/vi kommer sent. Han tar ikke innover seg at det går utover andre. Det er alltid bare «det ordner seg.» «ingen dør.» «ikke vær så sint» «du lager alltid dårlig stemning når vi skal ett sted» «du gjør det med vilje du? Sånn at folk skal tro vi har det dårlig?» «jeg gidder ikke dra med deg når du er sånn» TS Anonymkode: d1750...031 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:07 #10 Skrevet lørdag kl. 09:07 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 2026 er året jeg flytter fra denne mannen. Anonymkode: d1750...031 Hadde ikke ventet. Anonymkode: f62c1...e13 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:08 #11 Skrevet lørdag kl. 09:08 En advarsel. Det verste menn vet er sure kjerringer som gneldrer som noen lokomotiv.. Anonymkode: cf436...d13
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:09 #12 Skrevet lørdag kl. 09:09 Oj, jeg hadde ikke klart en mann som ikke skjønner at man ikke kan møte 10 minutter til 2 timer for sent. Det er jo fullstendig respektløst. Og hjerteskjærende for barna Her er det ikke håp om bedring Anonymkode: ca2a2...4f1 2
ntrane Skrevet lørdag kl. 09:12 #13 Skrevet lørdag kl. 09:12 Føler med deg, å flytte fra dette svimehuet vil bli som å ta av seg en 20kg sekk. Det skal bli bedre ts, heier på deg 2
monican94 Skrevet lørdag kl. 09:12 #14 Skrevet lørdag kl. 09:12 trur dere begge har det bedre med å gå fra hverandre.. 2 giftige sjeler kan aldri fungere sammen..
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:13 #15 Skrevet lørdag kl. 09:13 Hengebuksvinet skrev (50 minutter siden): Før vi gir et råd her, tenk nøye over denne problemstillingen. Du jobber for mye og er totalt utslitt, mens partneren ikke har hatt inntekt på 6 måneder. I tillegg kan du ikke forvente at han tar noe ekstra på hjemmebane, han klarer ikke en gang å møte i tid til viktige arrangementer for barna. (Til tross for at han ikke har noen forpliktelser/ jobb, som gjør dette vanskelig). Alt dette tatt i betraktning, skal du som totalt utslitt, være den som tar hensyn til han i kommunikasjonen. Familieterapi. Bestill mandag. Ta tak i dette før du er helt tynnslitt og utbrent. Ja, du nevnte familieterapi. Jeg har prøvd, eller parterapi da, på FVK. Vi gikk en gang, han nekter å gå igjen. Vi rottet oss mot han, hele stedet var rart, fordi det ikke var noen der, det var vinterferie, og terapeuten var en ung mann som ikke har opplevd livet, så han skulle i hvert fall ikke fortelle han hva han skulle gjøre.. Nei, i dag er ikke barna hjemme. Kanskje jeg bare skal si det nå. det er ferdig. TS Anonymkode: d1750...031 3 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:13 #16 Skrevet lørdag kl. 09:13 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg går rundt og tenker «faen ta deg» «jeg hater deg» «din patetiske dust» «ta deg sammen» «hold kjeft» også prøver jeg å ikke la disse tankene ta for mye over. Jeg sier til meg selv, det er ikke teit at han vil si noe om hva han synes om valget til de i «Jaget», jeg sa noe selv nå akkurat for jeg synes Triana og hun andra valgte helt merkelig forkledning oppe i Kirkenes der, men når han sier noe om det han synes er merkelig klarer jeg ikke slutte å tenke «bare hold for faen kjeft, ingen bryr seg!!», men det må jo være undergravet sinne for helt andre ting som gjør at jeg holder på sånn. Han er bare håpløs. Ingen inntekt i 6 mnd, jeg har holdt denne familien flytende med alle mulige slags triks og for mye jobbing og bare det gjør meg helt på tuppa. Også gidder han ikke kjappe seg til noe vi skal på, som vanlig, kommer 2 timer for sent til en greie vi skulle på så sønnen vår gikk glipp av halve greia for han bare satt og så etter pappaen sin, han skylder på bussen og når vi kommer hjem er treningsutstyret ute. Så han VISSTE han hadde dårlig tid, men tok seg tid til å fukings trene før han dro til greia vi skulle på? Altså. Også går det ikke Ann å si noe heller, for siden han har autistiske trekk eller noe sånn gjør pushing det verre, han blir ENDA treigere..! Jeg gir opp! Jeg har gitt opp. 2026 er året jeg flytter fra denne mannen. Mark my words! Men hver gang jeg sier noe ber han liksom på sine knær. Ikke gjør dette mot barna. Jeg skal skaffe hjelp. Jeg skal bli bedre, buhu, stakkars meg, noe er galt med meg. Jeg trenger hjelp. Ikke spark meg nårbjeg ligger nede. Du er slem. Også vil jeg bare si det, han var IKKE sånn når jeg møtte han, når vi var kjærester. Han føles som en helt annen person nå, enn den jeg forelsket meg i da. Så ja, de sier menn ikke forandrer seg, joda. De kan det altså.. Dette ble rotete, og stygt. Men det er terapi i å bare få det ut. Takk for at du gadd å lese helt hit.. Anonymkode: d1750...031 Å du er helt sikker på at han viste noen av disse tegnene før dere fikk barn? Kanskje har du vært litt blind. Men funker ikke forholdet for deg, så flytt. Anonymkode: 43c84...734
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:14 #17 Skrevet lørdag kl. 09:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En advarsel. Det verste menn vet er sure kjerringer som gneldrer som noen lokomotiv.. Anonymkode: cf436...d13 Så damer har ikke lov å si ifra? Om man undertrykker følelser alt for lenge så kan dette bli resultatet. Det blir som en trykkoker. Litt intelligent er det lov å være. Anonymkode: 9715e...1a9 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:16 #18 Skrevet lørdag kl. 09:16 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mulig fyren er dust, men du høres nå ikke helt i vater ut selv. Sånn ut over det språklige også. Anonymkode: 63947...921 Man er i vater helt til man ikke er det lenger, og forvente det til enhver tid og i enhver situasjon er umenneskelig. Ts er ingen robot. Anonymkode: 9715e...1a9 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:18 #19 Skrevet lørdag kl. 09:18 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En advarsel. Det verste menn vet er sure kjerringer som gneldrer som noen lokomotiv.. Anonymkode: cf436...d13 Da er det jo bare å gå da, kjære mann Anonymkode: b1283...baa 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:21 #20 Skrevet lørdag kl. 09:21 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, du nevnte familieterapi. Jeg har prøvd, eller parterapi da, på FVK. Vi gikk en gang, han nekter å gå igjen. Vi rottet oss mot han, hele stedet var rart, fordi det ikke var noen der, det var vinterferie, og terapeuten var en ung mann som ikke har opplevd livet, så han skulle i hvert fall ikke fortelle han hva han skulle gjøre.. Nei, i dag er ikke barna hjemme. Kanskje jeg bare skal si det nå. det er ferdig. TS Anonymkode: d1750...031 Bedre før enn siden TS, jeg skjønner godt at du er sint. Uansett hva som feiler ham virker det som han gir faen i å prøve å bedre situasjonen. Du er allerede alene om alt, uten han blir det mindre å rydde, mindre å vaske, mindre masing og mindre sinne. Du kommer til å få det så mye bedre når du har kvittet deg med dødvekten! ❤️ Anonymkode: 2fbf1...af2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå