AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:32 #1 Skrevet fredag kl. 19:32 Jeg blir gal. Søker aap fordi det nærmer slutt på sykepengene mine. Har fått beskjed om å legge inn cv på arbeidsplassen. Logget inn der og det er ikke et valg, jeg kan kun få litt veiledning å skrive søknad, se på ledigestillinger. Går jeg til nav å trykker min søknad står det at jeg har ikke tilgang til denne tjenesten for jeg er ikke under oppfølging av nav. Så har selvsagt kontaktet de, skulle ringe meg det er nå 1 uke siden. Tiden går og i følg brevet jeg fikk så kan de ikke behandle aap søknaden før den er på plass. Er det noe jeg overser på arbeidsplassen.no? Noen gjort dette? Anonymkode: 0b1db...ad2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:35 #2 Skrevet fredag kl. 19:35 Hvorfor skal du legge inn cv på aap? Fikk aldri beskjed om det… Anonymkode: da14c...3f4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:37 #3 Skrevet fredag kl. 19:37 Jeg fikk det samme, sendte en melding inne på Min side og fikk svar med en link der jeg bare kunne laste opp en pdf i stedet. Anonymkode: 3548a...e2a
Mei88 Skrevet fredag kl. 19:42 #4 Skrevet fredag kl. 19:42 Prøvd å "fylle den ut"? Jeg kan få inn å oppdatere å legge inn nytt på den om jeg ønsker, ikke laste opp fil
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:46 #5 Skrevet fredag kl. 19:46 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal du legge inn cv på aap? Fikk aldri beskjed om det… Anonymkode: da14c...3f4 Lurer jeg på også. Jeg skal tilbake i jobb håper nå jeg. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk det samme, sendte en melding inne på Min side og fikk svar med en link der jeg bare kunne laste opp en pdf i stedet. Anonymkode: 3548a...e2a Jeg fikk beskjed om vi ringer deg. Mei88 skrev (2 minutter siden): Prøvd å "fylle den ut"? Jeg kan få inn å oppdatere å legge inn nytt på den om jeg ønsker, ikke laste opp fil Jeg får ikke mulighet til å fylle den ut heller, hvor ligger den muligheten? Ts Anonymkode: 0b1db...ad2
Mei88 Skrevet fredag kl. 20:01 #6 Skrevet fredag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg får ikke mulighet til å fylle den ut heller, hvor ligger den muligheten? Ts Anonymkode: 0b1db...ad2 Min side-min cv og så blar du deg bare nedover å fyller ut alt fra utdanning til jobber osv
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:32 #7 Skrevet fredag kl. 20:32 Mei88 skrev (29 minutter siden): Min side-min cv og så blar du deg bare nedover å fyller ut alt fra utdanning til jobber osv Får det ikke opp, står ingenting om cv på arbeidsplassen på min side, på nav sin side har jeg ikke tilgang. Anonymkode: 0b1db...ad2
Mei88 Skrevet lørdag kl. 09:20 #8 Skrevet lørdag kl. 09:20 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Får det ikke opp, står ingenting om cv på arbeidsplassen på min side, på nav sin side har jeg ikke tilgang. Anonymkode: 0b1db...ad2 Jeg beskrev fremgangsmåten på nav.no. veldig merkelig at du ikke får opp på arbeidsplassen, mulig de har fjernet det, for jeg er ganske sikker på jeg fikk opp "registrer din cv" mellom masse stillinger her for ett par uker siden
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Mei88 skrev (På 11.10.2025 den 11.20): Jeg beskrev fremgangsmåten på nav.no. veldig merkelig at du ikke får opp på arbeidsplassen, mulig de har fjernet det, for jeg er ganske sikker på jeg fikk opp "registrer din cv" mellom masse stillinger her for ett par uker siden Snakket endelig med nav i dag, de hadde ikke åpnet for at jeg kunne legge inn cv. Nå har jeg både kontakt med saksbehandler og cv har blitt lagt inn. Så altså nav som var problemet nå og ikke fordi jeg hadde gått helt ut på dato som jeg tenkte måtte ha skjedd 😁 ts Anonymkode: 0b1db...ad2
Mei88 Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Snakket endelig med nav i dag, de hadde ikke åpnet for at jeg kunne legge inn cv. Nå har jeg både kontakt med saksbehandler og cv har blitt lagt inn. Så altså nav som var problemet nå og ikke fordi jeg hadde gått helt ut på dato som jeg tenkte måtte ha skjedd 😁 ts Anonymkode: 0b1db...ad2 Men når jeg går inn på arbeidsplassen så får jeg ikke heller lagt inn cv, men når jeg var på en workshop om søknader for ett par uker siden satt vi å kikket på arbeidsplassen uten å logge inn, da sto det mellom stillingene "legg til din cv" det gjør det ikke nå lenger.. er det jeg syns er så snodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå