Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i mange år hatt en del stress i livet, mye endringer og usikkerhet. Har ofte følt meg ganske sliten men alltid kjempet meg gjennom det og tenkt positivt. Nå har jeg klart å ta et dårlig valg rundt jobb som jeg ikke får tatt tilbake, og som påvirker livet mitt hver dag. For første gang kjenner jeg meg helt ødelagt. Har skikkelig mye indre stress rundt feilen jeg har gjort og klarer nesten ikke være på jobb og gjøre det som kreves av meg. Er bare så lei meg og kjenner meg håpløs. Når jeg kommer hjem til familien min prøver jeg å være glad, men jeg klarer det ikke. Samtidig kjenner jeg meg så urolig at jeg nesten ikke klarer å sitte stille, klarer ikke se på TV eller gjøre andre ting som pleier å gjøre meg glad.

Føler meg så sliten, har ikke mer å gi. Hva skal jeg gjøre? Hva skjer med meg? Det føles som en grå sky har lagt seg over hele livet mitt. Synes det er skummelt at denne følelsen av stress og tristhet ikke går bort uansett hva jeg gjør.

Anonymkode: 26825...51f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn en ny jobb først og fremst. Siden det er det som påvirker livet ditt og hverdagen :) 

Anonymkode: 700fd...bfd

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du helt sikker på at det valget du har tatt ikke kan tas tilbake? Eller er det mer sånn at du ikke føler at du "kan" gå tilbake på det, fordi det er flaut, pinlig, skamfullt eller liknende?

Anonymkode: bb07b...cd6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje utbrenthet. Rett og slett for mye. Ville forklart for legen. Kanskje du har godt av en sykmeldingsperiode.

Anonymkode: 765da...572

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...