AnonymBruker Skrevet 11. oktober #21 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel heller du det noen investerer i nye klær. Jeg i sminke. Anonymkode: f9c68...003 Kjøpe og investere er ikke det samme Anonymkode: 1fbbd...f9a 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #22 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpe og investere er ikke det samme Anonymkode: 1fbbd...f9a Kos deg videre. Anonymkode: f9c68...003
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #23 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøpe og investere er ikke det samme Anonymkode: 1fbbd...f9a Det er det heller ingen som har sagt. Man investerer i seg selv ved å kjøpe sminke og klær - trivsel, komfort, selvtillit. Det er en helt vanlig bruk av ordet. Anonymkode: e6bbc...a93 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #24 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk for tips har dessverre ikke det merket i nærheten av meg Anonymkode: f9c68...003 Det kjøper på nett enten fra Koch parfymeri eller Gimle parfymeri. Anonymkode: 8db72...d56
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #25 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lær deg betydningen av ordene du bruker Anonymkode: 1fbbd...f9a Kanskje du burde lære deg å ikke være så firkantet? Investering er ikke bare å kjøpe du forventer å øke i verdi, ordet brukes også for å kjøpe noe du forventer å gi deg avkastning. Du tar ordet investering bare i den økonomiske mening, som investering i aksjer, og du mener skråsikkert at det er ingen økonomisk gevinst av å kjøpe ny sminke. TS derimot forventer gevinst av annen retning, som investering i sin velvære, selvfølelse, selvsikkerhet og utseende. Hvem er du, for å si at det ikke vil gi økonomisk gevinst? Pent sminket TS kan fremstå mer attraktiv for mange, også arbeidsgivere. Med bedre selvfølelse, kan hun bli bedre til sinns og igjen, prestere bedre på jobb. Økonomisk avkastning er nesten sikrere her, enn ved investering i aksjer, vil jeg si. Anonymkode: af31c...499 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #26 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kjøper på nett enten fra Koch parfymeri eller Gimle parfymeri. Anonymkode: 8db72...d56 Ja så det , litt greit å få prøvd i butikk og litt veiledning Anonymkode: f9c68...003
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #27 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kjøper på nett enten fra Koch parfymeri eller Gimle parfymeri. Anonymkode: 8db72...d56 Sensai har også god foundation og glødgivende primer for voksen hud, det har de kanskje i nærheten hvis du vil se produktene før du kjøper. Anonymkode: 8db72...d56
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #28 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sensai har også god foundation og glødgivende primer for voksen hud, det har de kanskje i nærheten hvis du vil se produktene før du kjøper. Anonymkode: 8db72...d56 Ja bruker faktisk sensai sin luminous sheer foundation for øyeblikket ,veldig lett til huden Anonymkode: f9c68...003 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #29 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tusen takk for svar jeg har rosacea så litt rødhet og tørr hud . Jeg må bruke flytende foundation da vanlig pudder ikke dekker nok dessverre . Anonymkode: f9c68...003 Jeg har også litt rødhet og synes hudpleie har hjulpet mer enn å dekke over. Azelaic acid fra the inkey list på dagen. Rimelig og effektiv, kan også brukes om kvelden. Skinoren (resept) og differin (resept) på kvelden men ikke samtidig. Bruker ellers kun produkter som er super milde med fokus på fukt. Sverger blandt annet til rice toner. Vichy mineral 89 72H serum og krem uten parfyme. Cicaplast balm b5+ i tykt lag over kinnene og nesen om natten har også vært med på å dempe dette for min del. Bruker noen andre ting også men fokuset er mild, fukt og å fremme hudbarrieren. Er nå kun rød innimellom og viss jeg opplever å plutselig bli veldig varm. Viss jeg ikke ble blank i huden ville jeg droppet pudder da hudpleie har gjort huden så fin. Anonymkode: f7191...2fc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #30 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje du burde lære deg å ikke være så firkantet? Investering er ikke bare å kjøpe du forventer å øke i verdi, ordet brukes også for å kjøpe noe du forventer å gi deg avkastning. Du tar ordet investering bare i den økonomiske mening, som investering i aksjer, og du mener skråsikkert at det er ingen økonomisk gevinst av å kjøpe ny sminke. TS derimot forventer gevinst av annen retning, som investering i sin velvære, selvfølelse, selvsikkerhet og utseende. Hvem er du, for å si at det ikke vil gi økonomisk gevinst? Pent sminket TS kan fremstå mer attraktiv for mange, også arbeidsgivere. Med bedre selvfølelse, kan hun bli bedre til sinns og igjen, prestere bedre på jobb. Økonomisk avkastning er nesten sikrere her, enn ved investering i aksjer, vil jeg si. Anonymkode: af31c...499 😂 Du er god å skrive eventyr hvertfall 😂 Anonymkode: 1fbbd...f9a
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #31 Skrevet 16. oktober Ville kjøpt en god maskara og en fin leppestift. Anonymkode: 838a3...655
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #32 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 17.54): Hei har lyst å investere i ny sminke , er 42 år ,ble mamma for 1 år siden så føler meg ikke så vel med meg selv .men hva sminke anbefales ? Tenkte på bronzer og men det er kanskje mer for de unge ? Anonymkode: f9c68...003 Vil du bruke 2 min på sminken eller 10min? Føler du deg blek, trøtt? Småbarnsfasen gjør at man ser mer dratt og trøtt ut pga stress og lite søvn. Jeg fokuserte på å få i meg mye sunt fett, søvn, magnesium og d-vit. Smurte huden innenfra. Hva slags sminke heter det. Språket vårt har forfalt siste årene. Instagramspråk har nok noe av skylden. Anonymkode: 1f7e9...09b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #33 Skrevet 21. oktober Kanskje kjøp ein god hudkrem? Ser du snakker om rosacea, og huden din under sminken er mist like viktig som sminken. Om ikkje ville eg kjøpt noke med litt farge! Kanskje ein fin lip-tint som er MLBB (My lip but better) for å få litt farge og shine ☺️ Forresten, så synest eg investere er eit fint ord, om det er noke du setter pris på, og som gir deg glede, er det absolutt investering i din lykke, du er blitt mamma og fortjener noke fint som gir deg god selv-følelse. Anonymkode: 911ed...464
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå