AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:46 #61 Skrevet torsdag kl. 08:46 Jeg trives godt alene, jeg kjeder meg sjelden. Jeg liker egoting som å lese, se på dokumentarer som for andre er sære eller bare lytte til min type musikk for full guffe, ta en tur på mc alene, eller en tur i skog og mark alene gjøre ting jeg vil når jeg vil men jeg trives også med familie, gode venner og også større sosiale settinger til en hvis grad, men ja, jeg trives alene Anonymkode: 8e305...398 1
Roci Skrevet torsdag kl. 08:49 #62 Skrevet torsdag kl. 08:49 Har alltid trivdes i mitt eget selskap helt fra jeg var liten Jeg har også stort behov for alenetid, men som samboer er det ikke alltid mulig å få tilstrekkelig av det. Burde kanskje vært særboer, selv om jeg elsker kjæresten min over alt på jord😊
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:56 #63 Skrevet torsdag kl. 08:56 Rødstrupa skrev (På 10.10.2025 den 17.32): Trives du i ditt eget selskap? Jeg trives godt i mitt eget selskap. Er glad i mennesker men trenger mye alenetid også . Vil si 60–40 alene/sosial er passe for meg. Hva med deg? Jeg lever nesten to ulike liv. To uker i måneden med mine to barn, hvor vi/jeg er aktiv med de på fritidsinteresser, med andre foreldre, med min familie. Samtidig som jeg fysisk er på arbeid De to andre ukene i måneden drar jeg til min fritidsbolig ut på landet. Har hjemmekontor. Lever et helt stille liv og hvor eneste kontakt er mine barn og den andre forelderen ved behov. Elsker også den delen av livet mitt. Passer meg utmerket, og det går nok mot at når ungene blir større/voksne så isolerer jeg meg mer siden jeg trives så godt i eget selskap. De er 11 og 14 nå. Anonymkode: 5f026...06a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:02 #64 Skrevet torsdag kl. 09:02 Ja, jeg må ha alenetid. Jeg blir sliten i hodet av mye sosialt, og har også ofte migrene. Jeg trives med å være alene også i helgene, selv om jeg kan kjenne litt misunnelse på de som er med og har nære venner. Jeg slapper av og har alltid noe å gjøre hjemme. Anonymkode: 20446...c5c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:08 #65 Skrevet torsdag kl. 09:08 AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 22.19): Er det lov å stille et oppfølgingsspørsmål? Jeg lurer på om dere har noen tanker om hva som gjør at dere ikke blir ensom når dere bruker tid alene. For jeg strever med det. Kunne laget en egen tråd, for å ikke kuppe TS sin, men blir litt plagsomt med to nesten like tråder, så slenger den ut her. Jeg føler ikke jeg får dekt mitt sosiale behov, så selv om jeg har mange soloaktiviteter jeg liker, så sitter jeg der heller og grubler på at jeg burde vært sosial, og dermed trives jeg ikke alene. Anonymkode: 86fa2...2f3 Det er jo enkelt, fordi man trives alene. Ergo alene, men ikke ensom. Så er det nok lettere å føle at noe er galt med deg når man føler det slik i ung alder, men nå som jeg har passert 45 og har de ungene jeg skal ha, så føler jeg ikke på noen skam lengre med å være så mye alene. Alt tyder på at det blir mer og mer alenetid på meg. Anonymkode: 5f026...06a 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:09 #66 Skrevet torsdag kl. 09:09 Jeg trives også godt i eget selskap. Har to barn som bor mest hos meg og de er klart de viktigste i livet mitt. Men jeg blir fort sliten av å ha folk rundt meg hele tiden. Har en veldig sosial jobb og noen få nære venner. Det er nok sosialisering for meg. Ønsker heller ikke kjæreste da jeg ikke føler jeg har ork til det. Anonymkode: 9879f...ccc 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:10 #67 Skrevet torsdag kl. 09:10 Ja, veldig godt, men også i selskap. Kona mi jobber mye kveldstid. Da koser jeg meg alene. Når hun har dagskift koser vi oss sammen. Begge deler er helt nydelig. Jeg er ambivert akuratt der. Anonymkode: 29c64...42e 1
LilleMy_09 Skrevet torsdag kl. 13:42 #68 Skrevet torsdag kl. 13:42 Ja. Kjeder meg sjelden. Har som regel nok å henge fingrene i 1 1
Mardina Skrevet 7 timer siden #69 Skrevet 7 timer siden Både og. Jeg trenger et par timer/dager alene innimellom. Men er også sosial med kjæresten og venner. Det kommer helt an på dagsformen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå