Rødstrupa Skrevet 10. oktober #1 Skrevet 10. oktober Trives du i ditt eget selskap? Jeg trives godt i mitt eget selskap. Er glad i mennesker men trenger mye alenetid også . Vil si 60–40 alene/sosial er passe for meg. Hva med deg? 5 2
Tabris Skrevet 10. oktober #2 Skrevet 10. oktober Ja, absolutt. Er veldig introvert og elsker å være helt alene. 9 4 3
Sugar&Spice Skrevet 10. oktober #3 Skrevet 10. oktober Jeg trives veldig godt i eget selskap! Har en drøss med hobbyer og prosjekter det er lettest å gjøre når man er alene. Jeg kunne vært alene en hel uke uten problemer, men hadde blitt ensom etter lengre tid. 4 1
Mala_L Skrevet 10. oktober #4 Skrevet 10. oktober Absolutt! Elsker tid alene og har et ganske stort behov for det. Er glad i folk, men det koster meg mye siden jeg er introvert. Så jeg må lade alene. 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #5 Skrevet 10. oktober Ja! Nesten litt for godt egentlig.... Anonymkode: 81d4e...476 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #7 Skrevet 10. oktober Ikke om jeg er med noen jeg trives godt med og føler meg trygg med. Har ikke behov for å prate hele tiden da, så å kunne være sammen i stillhet og er fint. Anonymkode: e62d4...36f 1 2
Soft mann Skrevet 10. oktober #8 Skrevet 10. oktober Herlig å bare være alene etter jobb. Men liker godt når kjæresten er her og 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #9 Skrevet 10. oktober Rødstrupa skrev (11 minutter siden): Trives du i ditt eget selskap? Jeg trives godt i mitt eget selskap. Er glad i mennesker men trenger mye alenetid også . Vil si 60–40 alene/sosial er passe for meg. Hva med deg? Ja, veldig. Sosialt er behovet veldig lite, det holder med venner 1 helg i mnd, men det blir gjerne oftere for det er vanskelig å si nei for ofte. -singel kvinne i 40 årene. Anonymkode: d8fb8...cdb 1 1 1
Nappetass1 Skrevet 10. oktober #10 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja! Nesten litt for godt egentlig.... Anonymkode: 81d4e...476 Samme her! Og det blir bare verre med alderen. 6 1 1
Strigiformes Skrevet 10. oktober #11 Skrevet 10. oktober Jeg er utadvendt og trives godt i mitt eget selskap. Trives med og ha andre mennesker rundt meg og. Det kommer litt an på menneskene. Her er jeg veldig selektiv. 2 1 3
Rødstrupa Skrevet 10. oktober Forfatter #12 Skrevet 10. oktober Nappetass1 skrev (1 minutt siden): Samme her! Og det blir bare verre med alderen. Ikke se på det som veldig negativt. Flott at man trives i eget selskap🤗❤️. Dessuten er feks. tosomhet hvor man trives sammen ikke noen selvfølge heller… 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #13 Skrevet 10. oktober Ja. Er hinsides gode dager😍😍😍 Anonymkode: 8148a...363 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #14 Skrevet 10. oktober trives best sammen mann og barna. 80/20 Anonymkode: feb99...6ed
pinktulip Skrevet 10. oktober #15 Skrevet 10. oktober Tabris skrev (1 time siden): Ja, absolutt. Er veldig introvert og elsker å være helt alene. Jeg er helt lik 1
enkefru Skrevet 10. oktober #16 Skrevet 10. oktober (endret) Rødstrupa skrev (1 time siden): Trives du i ditt eget selskap? Jeg trives godt i mitt eget selskap. Er glad i mennesker men trenger mye alenetid også . Vil si 60–40 alene/sosial er passe for meg. Hva med deg? Ja veldig. Vil si jeg er mer 70-30, eller kanskje helt 80-20? Jeg trives veldig godt alene og har ingen problemer med å være alene på ferie i 3 uker f.eks. Tilværelsen var helt gull under Corona… men jeg var jo i full jobb og da, fikk nok dekket mitt (lille) sosiale behov der Endret 10. oktober av enkefru 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #17 Skrevet 10. oktober Rødstrupa skrev (1 time siden): Trives du i ditt eget selskap? Jeg trives godt i mitt eget selskap. Er glad i mennesker men trenger mye alenetid også . Vil si 60–40 alene/sosial er passe for meg. Hva med deg? JA. Mennesker tapper meg for krefter. Er kun sammen med kjæresten og 2 venninner. Orker ikke sosiale ting. Går av "plikt " på julebord ,men ikke mye mer gitt. Anonymkode: 554fa...66c 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #18 Skrevet 10. oktober Jeg trives i eget selskap hvis det er mitt valg. Hvis jeg er i eget selskap fordi jeg ikke har noen å være med, da trives jeg ikke. Jeg setter god pris på alenetid i et forhold, men som singel kan det være litt kjipt til tider. Anonymkode: 666c9...68b 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #19 Skrevet 10. oktober Hvorfor vil norske kvinner være alene etter barn? Svikter dere mennene deres? Anonymkode: 24168...a57 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #20 Skrevet 10. oktober Rødstrupa skrev (2 timer siden): Trives du i ditt eget selskap? Jeg trives godt i mitt eget selskap. Er glad i mennesker men trenger mye alenetid også . Vil si 60–40 alene/sosial er passe for meg. Hva med deg? Ja drømmer om et hus alene i skogen. Anonymkode: a5f08...f58 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå