Gå til innhold

Hjelpes så stygt og "se på meg" det er å kle seg så horete(unnskyld) på treningsenter!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

«let them» theory. Google it and chill. 

Anonymkode: b9b5b...2c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De mest lavmål kommentarene om folk på treningssenter er de som går på utseende og bekleding. Enten du blir trigga av at andre trening i andre klær enn deg eller på kroppen deres. Setter deg i samme kategori som de som latterliggjør overvektige folk på senteret. 

Get a life. 

Anonymkode: b6092...17e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har noen slike her og. 
Jeg synes det bare er morsomt.
Folk må få kle seg akkurat som de vil. 

Det er så gøy når Insta/OnlyFans jentene trener i hvit gjennomsiktig BH og hvit gjennomsiktig hipster. 

Silikonpuppene med piercinger synes så godt igjennom, at de like gjerne kunne ha trent uten.  
Kjønnsleppene synes igjennom shortsen. 
Samme gjør de pikante tatoveringene og piercingene.

(Jeg har kommet i skade for å stirre opp i de, ja. Og nei. Det var ikke med vilje)

De sprader rundt med lange øyenvipper, hair extentions og trener med dyre, perfekte løsnegler. 
De er like orange-brune og lettkledte i desember som i juli.

Og rundt de går vi andre takras’a.

«Ole (52)» som trener i jeans og pologenser. 

«Oddbjørn (86)» som trener i hvit singlet og fotballshorts fra 70-tallet

«Gøril (72)» som ikke har brukt BH siden Bush Senior var president, og som tror at fisen er lydløs, siden hun har tatt ut høreapparata.

Og så meg da. Som alltid ser ut som en uteligger. 

Jeg heier på alle sammen!
Vi vant alle kampen mot dørstokkmila. 
Vi kunne alle sammen ha ligget på sofaen. 

Anonymkode: 0d678...314

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er flott med disse lettkledde babes på treningssenteret. Bruker å stille meg bak de på treningsmatta så kan jeg se rett inn i cameltoen deres…

Anonymkode: 69955...6b0

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Altså,seriøst!

Bitte små hotpants inni ræva, og en bh med utringning og push, masse sminke og filmer/bilder av seg selv mer enn de trener..! Og så syter de om noen glor.. Ikke alle gllr for at de syns dere er deilige, men de syns det er tragisk å ikle kunne kle litt på seg istedet for å svette på alt andre skal bruke, og ja jeg ser dere ikke vasker......Kan dere ikke bare holde dere hjemme eller kle på dere?

Anonymkode: 934c9...171

Tull, man svetter enda mer hvis man har på mere klær.  Og de som har trent opp en flott kropp fortjener litt visuell oppmerksomhet. De fleste vasker etter seg.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...