Gå til innhold

Hjelpes så stygt og "se på meg" det er å kle seg så horete(unnskyld) på treningsenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strever du med eget selvbilde, TS?  Opplevd utroskap, blitt bedratt, avvist? Mobbet for utseende?  

Tenk igjennom hvorfor du egentlig føler så enormt mye hat for disse damene.  Dette sykelige fokuset på dem er ikke sunt, og du bør oppsøke hjelp. 

Anonymkode: e0385...d46

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Problemet(for de som klarer å lese det jeg faktisk skriver) er at de okkuperer apparater for å ta masse bilder/filmer seg og andre(uten tillatelse, noen prøver å skjule seg fra en voldelig x osv og vil gjerne ikke måtte gå i skjul hele tiden..), 

Anonymkode: 934c9...171

Hvis det er dette som er det egentlige problemet, hvorfor skrev du ikke det i hovedinnlegget? Hovedinnlegget er bare en rant over hvor stygge og horete andre er, og at de svetter for mye.

Kanskje hvis du pustet med magen og ikke hamret løs på tastaturet med knyttede never, så hadde det vært lettere å klare og lese det du skriver.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De vil og kunne trene selv uten å bli dømt av disse pock me girlsa som er nedlatende, og tror du glor på de og føler seg seksualisert(som de selv sier)! Altså... Slutt da! Kle på dere, og teen eller gå hjem! Og ta vekk den jævla tlf..

Her kaster du stein i glasshus, så det holder. Les gjennom hva du selv har skrevet, så ser du kanskje at det er du som er dømmende her.

Om du var løsningsorientert hadde du heller skrevet et saklig innlegg, hvor du fra starten av adresserer bekymringene dine rundt adferd på treningssenteret og personvern. I stedet turer du av gårde med nedlatende karakteristikk og hat.

Endret av Jdz
  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Les en gang til så skjønner du at det er AKKURAT det jeg skrev, men må jo selvfølgelig formulere det så andre skjønner det!

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Altså,seriøst!

Bitte små hotpants inni ræva, og en bh med utringning og push, masse sminke og filmer/bilder av seg selv mer enn de trener..! Og så syter de om noen glor.. Ikke alle gllr for at de syns dere er deilige, men de syns det er tragisk å ikle kunne kle litt på seg istedet for å svette på alt andre skal bruke, og ja jeg ser dere ikke vasker......Kan dere ikke bare holde dere hjemme eller kle på dere?

Topp at du også skifter tema og kaller OSS indirekte dumme. Sjarmerende. Uansett: her er hovedinnlegget ditt. Det står ingenting her om verken: 
- Okkupering av apparater som ikke brukes
- Filming av andre uten tillatelse
- At de dømmer andre og er nedlatende
- Seksualisering

Det eneste jeg ser er en veldig hatefull og bitter person som dømmer andre.

Anonymkode: 95b13...008

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Har du også sett på herrenes vektløfter VM? 100% av utøverne var kledd i ekstremt stramme klesplagg som overlot ingenting til fantasien. Så drev de å kladda seg på tissen med kalk så man virkelig skulle se alt. Tightsene langt opp i rumpa på alle! 

Anonymkode: a5a4c...903

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du får gå tidlig på morgenen. Er lite å se av dette kl 6 når jeg er på treningssenteret.

Anonymkode: 608db...a96

Skrevet

Det er jo en del som har dette som yrke - å vise bilder at seg selv i sosiale medier. Og da skjønner jeg jo at de vil ha bilder der de er fine. Men jeg synes det er en helt vanvittig pinlig måte å tjene penger på og unner alle disse jentene alt vondt. Jobb på sykehjem i stedet. 

Anonymkode: ec01c...5e8

Skrevet
mellomtomater67 skrev (32 minutter siden):

Så enig. De jentene som gjør sånt har ett sykelig behov for bekreftelse og oppmerksomhet. De vil at alle menn skal se på de.

Så pinlig at du driver å stirrer på andre på treningssenter😳

Anonymkode: 4410b...c4c

• Liker 1
Skrevet

Damer bør kunne kle seg som de vil på treningssenteret, men de kan ikke bli sure om noen stirrer når de kler seg som horer. 

Anonymkode: e78d2...507

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kan jo ikke bytte i garderoben lengre uten at folk "pooser" og og tar bilder

Hæ? Dette er jo ikke lov, hadde klagd til ledelsen. Om jeg opplever å bli filmet på treningssenteret hadde jeg også til ledelsen, ikke greit. 

Forøvrig har de fleste treningssentre regler ifh hygiene, så på mange sentre kan du ikke trene i singlet eller hotpants. Er det lov det du trener ts? 

Anonymkode: c54e8...f57

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damer bør kunne kle seg som de vil på treningssenteret, men de kan ikke bli sure om noen stirrer når de kler seg som horer. 

Prostituert= hore. Men en hore kan være både mann og dame. Hvordan kler man lage horer seg ut tro? 

Skrevet

Hvordan kler mannlige horer seg mener jeg haha 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du også sett på herrenes vektløfter VM? 100% av utøverne var kledd i ekstremt stramme klesplagg som overlot ingenting til fantasien. Så drev de å kladda seg på tissen med kalk så man virkelig skulle se alt. Tightsene langt opp i rumpa på alle! 

Enig og hele sommeren løper det menn rundt i baris, brystvorter i fri utfoldelse! Fy faen så horete, de bare trygler om oppmerksomhet så utrolig desp! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså folk må få kle seg som de vil for min del, men jeg innrømmer glatt at jeg syns det er utrolig kleint. 

Anonymkode: 312f5...454

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Når du prøver å trene men folk okkuperer apparater, enten for å ta bilder/filmer seg selv og andre , er ikke ok! Jeg er IKKE intr i å bli filmet når jeg trener, vil trene i fred!

Og jeg ønsker å bruke apparatene!

Når du går forbi eller trenger i nærheten av folk som kler seg slik og de glor på deg, kommenter eller føler seg beglodd når du står i din egen verden å trener og har nok med deg selv ,bare fordi de liker å vise seg frem vil det ikke si at du er intr i å se på de. Kan de ikke bare kle mer på seg da? Trene eller gå hjem og la vær og filme/bilder? (spesielt av andre)! Kan jo ikke bytte i garderoben lengre uten at folk "pooser" og og tar bilder!

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Problemet(for de som klarer å lese det jeg faktisk skriver) er at de okkuperer apparater for å ta masse bilder/filmer seg og andre(uten tillatelse, noen prøver å skjule seg fra en voldelig x osv og vil gjerne ikke måtte gå i skjul hele tiden..), de vil bytte eller dusje i garderobene uten å bli filmet/bilder.. De vil og kunne trene selv uten å bli dømt av disse pock me girlsa som er nedlatende, og tror du glor på de og føler seg seksualisert(som de selv sier)! Altså... Slutt da! Kle på dere, og teen eller gå hjem! Og ta vekk den jævla tlf..

Du vil nok oppnå mye mer med å si i fra til ledelsen på en skikkelig måte, enn å spy ut av deg masse hat på KG.... 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Skulle vært forbudt å ta bilder/filme på treningssentre.

Anonymkode: 86cc6...47d

Mange senter har forbud mot å ta bilder/film der andre er synlig. Men det hjelper svært lite å klage på KG.... 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jenter og damer bør få kle seg som de selv ønsker uten å bli kalt hore... Helt greit å ikke synes noe om klesstilen, men å si at noen kler seg som hore er lavmål så det holder. Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker fortsatt slenger rundt seg med den typen nedsettende karakteristikker om andres klesvalg. 

Anonymkode: 9db2f...b77

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig og hele sommeren løper det menn rundt i baris, brystvorter i fri utfoldelse! Fy faen så horete, de bare trygler om oppmerksomhet så utrolig desp! 

De ber jo om det alle sammen!

Det kan umulig ha noe med komfort å gjøre, de vil bare bli sett på.

Skrevet (endret)

Vi er i 2025. Kan vi slutte å omtale kvinner som horer, uavhengig av hvordan de kler seg?

Endret av Jdz
  • Liker 5
Skrevet

La nå småjentene kose seg, livet er for kort og hvis det gjør de happy så hvem bryr seg. :D Og det er vel forskjell på folk som ser og folk som glor, de må selvsagt tåle at folk ser to ganger på de men mindre begavede creeps som sitter å glor må tåle å få beskjed om å glo et annet sted. 

Er ellers enig i at bilder og filming er en uting på treningssenter og at man må rydde og vaske etter seg.

Anonymkode: e2d2b...cf9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så pinlig at du driver å stirrer på andre på treningssenter😳

Bruh, du trodde jeg var mann right? Jeg er jente selv😂 er 23 år. Og syns det er rett og slett flaut å se andre jenter på min alder gå halvnaken på treningsenter. Jeg selv har en bra kropp, trener 6 dager i uka, vet jeg ser bra ut, men har ikke ett behov for å kle meg sånn der sånn at jeg skal få upassende blikk. Kler meg ordentlig og går ikke halvnaken 

Skrevet

Og så klager vi på at muslimene har et dårlig kvinnesyn. 

• Liker 1
Skrevet

Det hender at jeg tar bilder eller filmer meg selv når jeg trener. Noen ganger for å legge ut på SoMe, men vel så gjerne for å se egen teknikk. 

Jeg er alltid veldig nøye på at jeg kun gjør det når ingen andre er i nærheten. Er det masse folk på treningssenteret så tar jeg ingen bilder/videoer.

Anonymkode: 7f469...e20

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...