Gå til innhold

Hjelpes så stygt og "se på meg" det er å kle seg så horete(unnskyld) på treningsenter!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså,seriøst!

Bitte små hotpants inni ræva, og en bh med utringning og push, masse sminke og filmer/bilder av seg selv mer enn de trener..! Og så syter de om noen glor.. Ikke alle gllr for at de syns dere er deilige, men de syns det er tragisk å ikle kunne kle litt på seg istedet for å svette på alt andre skal bruke, og ja jeg ser dere ikke vasker......Kan dere ikke bare holde dere hjemme eller kle på dere?

Anonymkode: 934c9...171

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, så hatefull du er! Hvorfor bryr du deg i det hele tatt, det angår da ikke deg hva andre velger å kle seg i og bruke tiden sin på. Så lenge de følger reglene på treningssenteret, har de like mye retten til å være der som deg. Skaff deg noe å bry deg om som faktisk betyr noe og angår deg. Hilsen en som ikke kler seg slik, men hater bitterhet, drittslenging og hat.

Anonymkode: 95b13...008

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på treningssenter for å trene og bryr meg svært lite om hva de andre gjør. Har mer enn nok med meg selv og egen boble.

Anonymkode: 7f469...e20

• Liker 6
Skrevet

Må innrømme at jeg bryr meg lite om hva andre kler på seg når de trener. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Buhu!

Anonymkode: a1586...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du prøver å trene men folk okkuperer apparater, enten for å ta bilder/filmer seg selv og andre , er ikke ok! Jeg er IKKE intr i å bli filmet når jeg trener, vil trene i fred!

Og jeg ønsker å bruke apparatene!

Når du går forbi eller trenger i nærheten av folk som kler seg slik og de glor på deg, kommenter eller føler seg beglodd når du står i din egen verden å trener og har nok med deg selv ,bare fordi de liker å vise seg frem vil det ikke si at du er intr i å se på de. Kan de ikke bare kle mer på seg da? Trene eller gå hjem og la vær og filme/bilder? (spesielt av andre)! Kan jo ikke bytte i garderoben lengre uten at folk "pooser" og og tar bilder!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg?? Har en kollega som har snakket om det samme som deg og jeg blir helt flau på hennes vegne, for tenker umiddelbart at du må jo ha det noe vondt med deg selv som klarer å føle så mye negativt om en person du ser på et treningssenter. Et sted der du skal jobbe for å komme deg i bedre form. Jeg finner ingen annen logisk forklaring på dette enn sjalusi/misunnelse, og det er jo ganske flaut vel? 

Anonymkode: e0385...d46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er flott jeg, kunne ønske jeg kunne kle meg sånn- men har ikke kroppen til det. La nå folk få lov å være stolt, å vise seg frem hvis de vil. 

Anonymkode: 4852b...58f

Skrevet

Så enig. De jentene som gjør sånt har ett sykelig behov for bekreftelse og oppmerksomhet. De vil at alle menn skal se på de.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Problemet(for de som klarer å lese det jeg faktisk skriver) er at de okkuperer apparater for å ta masse bilder/filmer seg og andre(uten tillatelse, noen prøver å skjule seg fra en voldelig x osv og vil gjerne ikke måtte gå i skjul hele tiden..), de vil bytte eller dusje i garderobene uten å bli filmet/bilder.. De vil og kunne trene selv uten å bli dømt av disse pock me girlsa som er nedlatende, og tror du glor på de og føler seg seksualisert(som de selv sier)! Altså... Slutt da! Kle på dere, og teen eller gå hjem! Og ta vekk den jævla tlf..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at det er klein oppførsel. Men jeg skal også være voksen nok til å innrømme at jeg ville byttet kropp any day!🤪

Anonymkode: f193d...6f1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er meget irriterende! Styrer vekk fra slike sentre. 

Anonymkode: 60097...985

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når du prøver å trene men folk okkuperer apparater, enten for å ta bilder/filmer seg selv og andre , er ikke ok! Jeg er IKKE intr i å bli filmet når jeg trener, vil trene i fred!

Så når du fikk litt pushback var det plutselig ikke andres klesvalg som var problemet likevel?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når du går forbi eller trenger i nærheten av folk som kler seg slik og de glor på deg, kommenter eller føler seg beglodd når du står i din egen verden å trener og har nok med deg selv ,bare fordi de liker å vise seg frem vil det ikke si at du er intr i å se på de. Kan de ikke bare kle mer på seg da? Trene eller gå hjem og la vær og filme/bilder? (spesielt av andre)! Kan jo ikke bytte i garderoben lengre uten at folk "pooser" og og tar bilder!

Dette er kun i ditt hode. Du oser selvsentrert og main character syndrome. De er garantert ikke interessert i hva du foretar deg eller i å filme deg.

Du kler deg slik du vil og andre får kle seg slik de vil, så lenge det er i tråd med treningssenterets retningslinjer.

Det sagt, kamerabruk i garderoben er selvsagt ikke greit.

Anonymkode: 49da7...37d

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være noen av de har fin kropp, er godt veltrent selv men det er oppførselen og måten de er på som irriterer! Tenker godt om alle, men dette er bare teit! Kle på seg om de ikke vil bli beglodd(av andre når de kler seg som ......). Tren på senteret, ikke okkuper for selfies osv.. La tlf være i vesken i garderoben så folk kan føle seg trygg!

Og slutt å sleng med leppa eller tro at andre beglor deg om du går slik, ikke alle glor for du er hot, men pga de syns det ser trsgisk ut , spesielt om du er ute etter andre som ser på deg! Gjør noe med det, dekk deg mer til, ikke ha alt på "framvisning"! Og vask...

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så når du fikk litt pushback var det plutselig ikke andres klesvalg som var problemet likevel?

Dette er kun i ditt hode. Du oser selvsentrert og main character syndrome. De er garantert ikke interessert i hva du foretar deg eller i å filme deg.

Du kler deg slik du vil og andre får kle seg slik de vil, så lenge det er i tråd med treningssenterets retningslinjer.

Det sagt, kamerabruk i garderoben er selvsagt ikke greit.

Anonymkode: 49da7...37d

På noen treningsentre er veggen ett stort speil. Når de står og snskker og filmer seg og hele speilet og rubdt i lokalet blir jo du med og(ufrivillig) og de poster det.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet(for de som klarer å lese det jeg faktisk skriver) er at de okkuperer apparater for å ta masse bilder/filmer seg og andre(uten tillatelse, noen prøver å skjule seg fra en voldelig x osv og vil gjerne ikke måtte gå i skjul hele tiden..), de vil bytte eller dusje i garderobene uten å bli filmet/bilder.. De vil og kunne trene selv uten å bli dømt av disse pock me girlsa som er nedlatende, og tror du glor på de og føler seg seksualisert(som de selv sier)! Altså... Slutt da! Kle på dere, og teen eller gå hjem! Og ta vekk den jævla tlf..

Godt forsøk på å ro deg bort - det var ikke dette du skrev i det første innlegget ditt. Ta en runde med deg selv eller ta med deg hatet ditt et annet sted. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke så mye bedre med en tights som går til anklene når man bare har string under. I mine øyne. Men jeg har ikke tenkt å se på damene uansett, så whatever.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt forsøk på å ro deg bort - det var ikke dette du skrev i det første innlegget ditt. Ta en runde med deg selv eller ta med deg hatet ditt et annet sted. 

Les en gang til så skjønner du at det er AKKURAT det jeg skrev, men må jo selvfølgelig formulere det så andre skjønner det!

AnonymBruker
Skrevet

Strever du med eget selvbilde, TS? 
Opplevd utroskap, blitt bedratt, avvist? Mobbet for utseende? 

Tenk igjennom hvorfor du egentlig føler så enormt mye hat for disse damene. 
Dette sykelige fokuset på dem er ikke sunt, og du bør oppsøke hjelp. 

Anonymkode: e0385...d46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle vært forbudt å ta bilder/filme på treningssentre.

Anonymkode: 86cc6...47d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...