AnonymBruker Skrevet 11. oktober #81 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søren også! Du tok den dårlige humoren jeg kom inn for å skrive 🤔 Chief Happiness Officer er en tittel som er i bruk i Norge. Kanskje flere arbeidsgivere burde ansatt noen i en slik stilling. Jeg ville heller kalt stillingen: Hovedarkitekt for kos og trivsel Anonymkode: 8c796...fe1 Hva er en chief happiness officer? Anonymkode: 69528...9ef
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #82 Skrevet 12. oktober Abra skrev (12 timer siden): Er ikke de andre titlene som brukes som eksempler her ‘yrkestitler’? Ikke korrekt tittel på en renholder med fagbrev nei. Anonymkode: 302ec...05e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #83 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er en chief happiness officer? Anonymkode: 69528...9ef Må være en som jobber på shady massasjestudioer. Anonymkode: e1456...77d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #84 Skrevet 12. oktober Hos min første arbeidsgiver hadde de en stilling som het "Tea Boy". Nå var dette et selskap med kontorer i mange land, og jeg regner med at "Tea Boy" ikke var en stilling i Norge. Jeg hadde i alle fall ingen kolleger på kontoret med den tittelen. Jeg husker jeg alltid lurte på hva den stillingen innebærer, men antar noe med forpleining. Anonymkode: 9a1f5...788
Abra Skrevet 12. oktober #85 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke korrekt tittel på en renholder med fagbrev nei. Anonymkode: 302ec...05e Spm var om jålete titler. Jeg syns renholdsoperatør er jålete/tullete/gøy
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #86 Skrevet 12. oktober Abra skrev (2 timer siden): Spm var om jålete titler. Jeg syns renholdsoperatør er jålete/tullete/gøy Og jeg spurte hvorfor? Det er helt konkret betegnelse. Anonymkode: 302ec...05e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #87 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må være en som jobber på shady massasjestudioer. Anonymkode: e1456...77d 😂 Anonymkode: 69528...9ef
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #88 Skrevet 12. oktober Sist jeg tok blodprøve holdt jeg på å le meg ihjel. Pleieren som tok prøven hadde funnet på sin egen tittel. "Bioingeniør". Sykepleier som tror hun er ingeniør 😂 Anonymkode: 0578e...0e6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #89 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må være en som jobber på shady massasjestudioer. Anonymkode: e1456...77d Det tenkte jeg også. Eller et penere ord for prostituert. Eller sex-arbeider, som det heter nå. Anonymkode: bbc3c...6fc
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #90 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sist jeg tok blodprøve holdt jeg på å le meg ihjel. Pleieren som tok prøven hadde funnet på sin egen tittel. "Bioingeniør". Sykepleier som tror hun er ingeniør 😂 Anonymkode: 0578e...0e6 Heh… Her tror jeg nok det er du som er på bærtur… google «bioingeniør» og se hva du finner Anonymkode: bbc3c...6fc 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #91 Skrevet 12. oktober Helse Nord har nok noe å bidra med her. Anonymkode: 50b33...511
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #92 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sist jeg tok blodprøve holdt jeg på å le meg ihjel. Pleieren som tok prøven hadde funnet på sin egen tittel. "Bioingeniør". Sykepleier som tror hun er ingeniør 😂 Anonymkode: 0578e...0e6 Nå tuller du fælt her. Anonymkode: 6c7a7...95b
Abra Skrevet 12. oktober #93 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg spurte hvorfor? Det er helt konkret betegnelse. Anonymkode: 302ec...05e Er da irrelevant til spm om det er en konkret betegnelse. Jeg syns den er gøy fordi.
Gladgutten79 Skrevet 12. oktober #94 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Sist jeg tok blodprøve holdt jeg på å le meg ihjel. Pleieren som tok prøven hadde funnet på sin egen tittel. "Bioingeniør". Sykepleier som tror hun er ingeniør 😂 Anonymkode: 0578e...0e6 Kan nok hende en bio ingeniør tok blodprøve av deg, men sykepleieren gjør ikke bioingeniører sitt arbeid
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #95 Skrevet 12. oktober Key account sykepleier med en mastergrad innenfor pratesjukhet og utadvendthet. Anonymkode: 15253...3dd
Callisto83 Skrevet 12. oktober #96 Skrevet 12. oktober Ikke akkurat yrkestittel, men jeg får fnatt av ordet "bærekraft". 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #97 Skrevet 12. oktober Abra skrev (8 minutter siden): Er da irrelevant til spm om det er en konkret betegnelse. Jeg syns den er gøy fordi. Da kaller dine meninger idiotisk. Lev med det! Anonymkode: 302ec...05e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #98 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Sist jeg tok blodprøve holdt jeg på å le meg ihjel. Pleieren som tok prøven hadde funnet på sin egen tittel. "Bioingeniør". Sykepleier som tror hun er ingeniør 😂 Anonymkode: 0578e...0e6 En bioingeniør er da ikke en sykepleier. Det er et eget yrke. https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/bioingenior Anonymkode: 3e746...116
Abra Skrevet 12. oktober #99 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da kaller dine meninger idiotisk. Lev med det! Anonymkode: 302ec...05e Jeg syns du er gøy også.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #100 Skrevet 12. oktober Abra skrev (1 time siden): Jeg syns du er gøy også. Be my guest lille troll. Anonymkode: 302ec...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå