Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg virker! Jeg virker!

:hoppe:

Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å la være å teste denne perioden, siden jeg ikke hadde EL forrige periode (som da var PP1 etter fjerning av hormonspiral). Igår kveld testet jeg likevel, fordi utfloden min minte meg om EL-utfold. Jeg testet med Clear Blue digital og testen var så positiv som den kunne bli!

:)

Jeg er så glad!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :hoppe:

Det er godt å se at man forhåpentligvis virker da. Men det er vel sånn at selv om den er positiv så er det jo ikke sikkert at eggløsningen finner sted.

Jeg har hatt positive EL-tester de siste 3 PP jeg også (bare de jeg har testet også da), men venter ennå på at den skal sitte.

Skrevet

Jeg vet...

Men nå er det ihvertfall håp ;)

Jeg har jo lest at en positiv EL-test ikke er noen garanti for at egget løsner, men prosessen er vel igang? Og kan ikke utfold i tillegg være med og tyde på at man virkelig har EL?

Må jammen lese litt om dette på babyverden når jeg får tid.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke fulgt med så mye på utfloden min enda jeg, men det tror jeg jammen skal begynne å gjøre det jeg også. Er jo akkurat på slutten av mensen (forhåpentligvis), så da passer det jo bra å starte med det også.

Tror ikke jeg kommer til å bruke EL-test denne PP pga påskeferien. Vil jo ikke at svigers skal vite at vi prøver ;)

Står masse fin info på denne siden.

Skrevet

Takk for link!

Jeg har den under favoritter på PC'en min hjemme, så jeg skal lese litt på den der ;) Skummelt å sitte og lese sånne sider på jobb...

Gjest Gjest
Skrevet

Selv om du har eggløsningslim så er det ikke sikkert at du har eller kommer til å få eggløsning. Den kommer når egget begynner å bli modnet og snart klart til å slippes. Det kan altså hende at det ikke slipper av en eller annen grunn.

Skrevet
Selv om du har eggløsningslim så er det ikke sikkert at du har eller kommer til å få eggløsning. Den kommer når egget begynner å bli modnet og snart klart til å slippes. Det kan altså hende at det ikke slipper av en eller annen grunn.

Men da har jeg ihvertfall produsert og modnet et egg!!

*stolt*

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Men da har jeg ihvertfall produsert og modnet et egg!!

*stolt*

:ler:

Ja! Og gratulerer med det!

Jeg hadde vært like stolt selv om jeg hadde hatt en positiv test. :sjenert:

Skrevet
Jeg virker! Jeg virker!

Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å la være å teste denne perioden, siden jeg ikke hadde EL forrige periode (som da var PP1 etter fjerning av hormonspiral). Igår kveld testet jeg likevel, fordi utfloden min minte meg om EL-utfold. Jeg testet med Clear Blue digital og testen var så positiv som den kunne bli!

:)

Jeg er så glad!!

:hoppe: Me too!

Hiver meg på jeg også, og deler din glede Ephemera! Hadde positiv el-test idag jeg også! Har ikke testa så mye tdligere, men har startet med det nå! Har blitt enig med mannen om å "satse" litt hardere i denne prøveperioden.. (nr 9) :)

På tide med årnings nå snart syns jeg ;)

Skrevet
:hoppe:  Me too!

Hiver meg på jeg også, og deler din glede Ephemera! Hadde positiv el-test idag jeg også! Har ikke testa så mye tdligere, men har startet med det nå!    Har blitt enig med mannen om å "satse" litt hardere i denne prøveperioden.. (nr 9) :)

På tide med årnings nå snart syns jeg ;)

Så bra!! Er det ikke herlig??

Lykke til!! :klem:

Skrevet

:hoppe: Så bra!!!

Grattis...

Har droppet å teste jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...