Ephemera Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Jeg virker! Jeg virker! Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å la være å teste denne perioden, siden jeg ikke hadde EL forrige periode (som da var PP1 etter fjerning av hormonspiral). Igår kveld testet jeg likevel, fordi utfloden min minte meg om EL-utfold. Jeg testet med Clear Blue digital og testen var så positiv som den kunne bli! Jeg er så glad!!
Impala Skrevet 29. mars 2006 #2 Skrevet 29. mars 2006 Så bra Det er godt å se at man forhåpentligvis virker da. Men det er vel sånn at selv om den er positiv så er det jo ikke sikkert at eggløsningen finner sted. Jeg har hatt positive EL-tester de siste 3 PP jeg også (bare de jeg har testet også da), men venter ennå på at den skal sitte.
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2006 Jeg vet... Men nå er det ihvertfall håp Jeg har jo lest at en positiv EL-test ikke er noen garanti for at egget løsner, men prosessen er vel igang? Og kan ikke utfold i tillegg være med og tyde på at man virkelig har EL? Må jammen lese litt om dette på babyverden når jeg får tid.
Impala Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 Jeg har faktisk ikke fulgt med så mye på utfloden min enda jeg, men det tror jeg jammen skal begynne å gjøre det jeg også. Er jo akkurat på slutten av mensen (forhåpentligvis), så da passer det jo bra å starte med det også. Tror ikke jeg kommer til å bruke EL-test denne PP pga påskeferien. Vil jo ikke at svigers skal vite at vi prøver Står masse fin info på denne siden.
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2006 Takk for link! Jeg har den under favoritter på PC'en min hjemme, så jeg skal lese litt på den der Skummelt å sitte og lese sånne sider på jobb...
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #8 Skrevet 29. mars 2006 Selv om du har eggløsningslim så er det ikke sikkert at du har eller kommer til å få eggløsning. Den kommer når egget begynner å bli modnet og snart klart til å slippes. Det kan altså hende at det ikke slipper av en eller annen grunn.
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2006 Selv om du har eggløsningslim så er det ikke sikkert at du har eller kommer til å få eggløsning. Den kommer når egget begynner å bli modnet og snart klart til å slippes. Det kan altså hende at det ikke slipper av en eller annen grunn. ← Men da har jeg ihvertfall produsert og modnet et egg!! *stolt*
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #10 Skrevet 29. mars 2006 Men da har jeg ihvertfall produsert og modnet et egg!! *stolt* ← Ja! Og gratulerer med det! Jeg hadde vært like stolt selv om jeg hadde hatt en positiv test.
Minnie27 Skrevet 29. mars 2006 #11 Skrevet 29. mars 2006 Jeg virker! Jeg virker! Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å la være å teste denne perioden, siden jeg ikke hadde EL forrige periode (som da var PP1 etter fjerning av hormonspiral). Igår kveld testet jeg likevel, fordi utfloden min minte meg om EL-utfold. Jeg testet med Clear Blue digital og testen var så positiv som den kunne bli! Jeg er så glad!! ← Me too! Hiver meg på jeg også, og deler din glede Ephemera! Hadde positiv el-test idag jeg også! Har ikke testa så mye tdligere, men har startet med det nå! Har blitt enig med mannen om å "satse" litt hardere i denne prøveperioden.. (nr 9) På tide med årnings nå snart syns jeg
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2006 Me too! Hiver meg på jeg også, og deler din glede Ephemera! Hadde positiv el-test idag jeg også! Har ikke testa så mye tdligere, men har startet med det nå! Har blitt enig med mannen om å "satse" litt hardere i denne prøveperioden.. (nr 9) På tide med årnings nå snart syns jeg ← Så bra!! Er det ikke herlig?? Lykke til!!
Grace Skrevet 29. mars 2006 #13 Skrevet 29. mars 2006 Så bra!!! Grattis... Har droppet å teste jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå