AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:42 #1 Skrevet fredag kl. 12:42 Jeg har eggløsning nå i helga, erfaringdmessig blir jeg gravid veldig fort og har derfor "troa" på alle forsøk. Men nå har jeg fått innkalling på KK for livmorhalsprøve onsdag neste uke, og begynte å tenke om dette kan ødelegge noe om vi har et vellykket forsøk i helgen? Anonymkode: a0755...161
Million Skrevet fredag kl. 13:06 #2 Skrevet fredag kl. 13:06 (endret) Nei. Prøven blir tatt på utsiden av livmorhalsen. Et eventuelt egg eller foster sitter jo trygt på innsiden av livmoren. Endret fredag kl. 13:07 av Million
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:08 #3 Skrevet fredag kl. 13:08 Million skrev (1 minutt siden): Nei. Prøven blir tatt på utsiden av livmorhalsen. Et eventuelt egg eller foster sitter jo trygt på innsiden av livmoren. Ok. Tusen takk foe svar😁 Anonymkode: a0755...161
mommyaka Skrevet fredag kl. 13:26 #4 Skrevet fredag kl. 13:26 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har eggløsning nå i helga, erfaringdmessig blir jeg gravid veldig fort og har derfor "troa" på alle forsøk. Men nå har jeg fått innkalling på KK for livmorhalsprøve onsdag neste uke, og begynte å tenke om dette kan ødelegge noe om vi har et vellykket forsøk i helgen? Anonymkode: a0755...161 Nei ..et egg tar jo tid å komme nedover og feste seg. Så det er ikke sikkert det er festet engang på onsdag om den blir befruktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå