AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Skrevet 10. oktober Jeg trenger tips til varme vintersko/støvler som er lette å trø rett oppi om vinteren etter bading i sjøen. Kalde føtter er ikke lette å få oppi joggesko og støvletter. Så jeg ønsker noen «løse» og varme, som er gode for kalde føtter. Anonymkode: 9bf44...d59
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Skrevet 10. oktober Det er det uggs originalt er laget for😊 Anonymkode: c8a12...d64 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Skrevet 10. oktober Det er vel den ene gangen det er OK å bruke uggs Anonymkode: e114f...063 5
Million Skrevet 10. oktober #4 Skrevet 10. oktober (endret) De har jo fått mye tyn for å være dårlig kvalitet fordi de tåler norske vintere dårlig (slaps etc), men UGG med lave skaft er bare å trå nedi. De er fôret med saueull/skinn, og skal være veldig lune og gode. Semsket skinn utenpå. Men som sagt passer de ikke for vått og slapsete vær der snøen smelter, best i tørt føre og tørr snø. Eksempel på UGG støvel med lave skaft som er lette å trå oppi (finnes i flere farger og med høyere skaft også) Endret 10. oktober av Million 1
Gogglebox Skrevet 10. oktober #5 Skrevet 10. oktober Ville valgt skechers slip-ins sko. https://skechers.no/products/slip-ins-keepsakes-cozy-cozy-mini-167848bbk?_gl=1*1v4gpah*_up*MQ..*_ga*MzAyNTYxOTQ0LjE3NjAwOTg0OTk.*_ga_3Z177B32CP*czE3NjAwOTg0OTkkbzEkZzAkdDE3NjAwOTg0OTkkajYwJGwwJGgw Så slipper du slitasjen på hælen som ødelegger uggs 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #6 Skrevet 10. oktober Helt klart ugg. De er perfekte for det. De er jo laget for surfere som kommer opp av vannet Anonymkode: d7c7a...778 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #7 Skrevet 10. oktober Jeg har vintersko (vinterstøvler?) fra sorel. De er varme, romslige og enkle å ta på. Anonymkode: 72929...1df 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #9 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er det uggs originalt er laget for😊 Anonymkode: c8a12...d64 Takk, jeg kom ikke på de!😃 Anonymkode: 9bf44...d59
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Skrevet 11. oktober Million skrev (21 timer siden): De har jo fått mye tyn for å være dårlig kvalitet fordi de tåler norske vintere dårlig (slaps etc), men UGG med lave skaft er bare å trå nedi. De er fôret med saueull/skinn, og skal være veldig lune og gode. Semsket skinn utenpå. Men som sagt passer de ikke for vått og slapsete vær der snøen smelter, best i tørt føre og tørr snø. Eksempel på UGG støvel med lave skaft som er lette å trå oppi (finnes i flere farger og med høyere skaft også) Takk for tips.😃 Anonymkode: 9bf44...d59
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #11 Skrevet 11. oktober Gogglebox skrev (21 timer siden): Ville valgt skechers slip-ins sko. https://skechers.no/products/slip-ins-keepsakes-cozy-cozy-mini-167848bbk?_gl=1*1v4gpah*_up*MQ..*_ga*MzAyNTYxOTQ0LjE3NjAwOTg0OTk.*_ga_3Z177B32CP*czE3NjAwOTg0OTkkbzEkZzAkdDE3NjAwOTg0OTkkajYwJGwwJGgw Så slipper du slitasjen på hælen som ødelegger uggs Fint, takk for bildet!😊 Anonymkode: 9bf44...d59
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #12 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Helt klart ugg. De er perfekte for det. De er jo laget for surfere som kommer opp av vannet Anonymkode: d7c7a...778 Det visste jeg ikke.😃 Takk! Anonymkode: 9bf44...d59
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #13 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vintersko (vinterstøvler?) fra sorel. De er varme, romslige og enkle å ta på. Anonymkode: 72929...1df Takk for tips!😊 Anonymkode: 9bf44...d59
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #14 Skrevet 11. oktober Gogglebox skrev (21 timer siden): Ville valgt skechers slip-ins sko. https://skechers.no/products/slip-ins-keepsakes-cozy-cozy-mini-167848bbk?_gl=1*1v4gpah*_up*MQ..*_ga*MzAyNTYxOTQ0LjE3NjAwOTg0OTk.*_ga_3Z177B32CP*czE3NjAwOTg0OTkkbzEkZzAkdDE3NjAwOTg0OTkkajYwJGwwJGgw Så slipper du slitasjen på hælen som ødelegger uggs Takk for tips. De har jeg ikke sett før.😊 Anonymkode: 9bf44...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå