AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Skrevet 10. oktober Hei. Et generelt spørsmål. Bor det mange nordmenn i Charlottenberg? Enten fastboende i jobb eller uføre? Anonymkode: f920b...b54
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Skrevet 10. oktober Jeg kjenner to. Eller kjente, de er litt sprø så jeg har ikke kontakt med dem lenger. Men de bor ikke i selve Charlottenberg da. Anonymkode: 2c503...2e1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 15.04): Jeg kjenner to. Eller kjente, de er litt sprø så jeg har ikke kontakt med dem lenger. Men de bor ikke i selve Charlottenberg da. Anonymkode: 2c503...2e1 Ok. Hvor bor de og hvordan sprø er de? Anonymkode: f920b...b54
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Skrevet 12. oktober Om det bor mange nordmenn der vet jeg ikke, men jeg kjenner ei som bor der og jobber i Norge. Anonymkode: ac49d...a21 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #5 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 15.04): Jeg kjenner to. Eller kjente, de er litt sprø så jeg har ikke kontakt med dem lenger. Men de bor ikke i selve Charlottenberg da. Anonymkode: 2c503...2e1 Så.. du kjenner dem ikke, og de bor ikke i Charlottenberg. Jaggu bra du bidro til tråden! Anonymkode: 1efab...7b4 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #6 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok. Hvor bor de og hvordan sprø er de? Anonymkode: f920b...b54 Det er litt vanskelig å forklare, men de lever i sin egen verden, og skaper alltid en masse drama med andre. De bor ca 15 minutter fra Charlottenberg, i nærheten av Köla. De kjente også noen som bodde i Charlottenberg, der kona var norsk og mannen var Svensk. De var også litt "utenfor" på en måte. Spesielle men ikke på en ok måte. Så jeg fikk ikke så godt inntrykk av nordmenn som bor i det området på grunn av dette. Men det er jo pga dette paret, alle er jo selvsagt ikke sånn. Anonymkode: 2c503...2e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå