AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hva tenker dere om slike? Altså de overlapper. De går fra forhold til forhold til forhold. De har klar noen ny uansett. Kanskje de ikke er gode personer/personlighet heller men likevel finner de noen å være i forhold med uansett. Er de avhengig av sex? Singel er ikke et alternativ? Uselvstendige? Må ha noen for å være komplett? Er det ikke sykt?!? Vet om noen og de har stygg personlighet og har vist det på internettet. De krangler lett med både samme kjønn og motsatte. Likevel finner de folk å være i forhold med. Fatter det ikke. Hva tenker folk? Fortjener de ikke karma?!? Anonymkode: 7c2ce...432
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg forstår det ikke for jeg er selv i andre enden av skalaen. Folk er forskjellige. Anonymkode: 34065...f73 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Tenker de er psykisk syke i en eller annen grad. Anonymkode: 4a090...5af 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden I motsatt ende her også, jeg er så mye singel at folk sikkert lurer på hva som egentlig feiler meg også. Jeg har en teori, om den type folk - særlig de som overlapper, og gjør det relativt hyppig. De blir svært fort forelsket, egentlig er det i hovedsak oppmerksomhet og smiger som skal til. De kan kalle seg kjærester etter en date, de kan flytte sammen etter uker. Men det skjer jo så fort at man har ikke akkurat rukket å bli veldig godt kjent med hverandre eller vet man er en god match. Så forsvinner forelskelsen like fort som den kom - kanskje for begge. Og så møter de en annen som vier dem oppmerksomhet. Og sånn går no dagan. Jeg tror de bare elsker å være i forhold, det at noen forguder dem. Å finne seg kjæreste er ikke så vanskelig om man tar det man får. Anonymkode: bb4a8...a98 5
Grønnsaksvaffel Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Jeg tenker ingenting om dem. Folk er forskjellige og det er bra. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker dere om slike? Altså de overlapper. De går fra forhold til forhold til forhold. De har klar noen ny uansett. Kanskje de ikke er gode personer/personlighet heller men likevel finner de noen å være i forhold med uansett. Er de avhengig av sex? Singel er ikke et alternativ? Uselvstendige? Må ha noen for å være komplett? Er det ikke sykt?!? Vet om noen og de har stygg personlighet og har vist det på internettet. De krangler lett med både samme kjønn og motsatte. Likevel finner de folk å være i forhold med. Fatter det ikke. Hva tenker folk? Fortjener de ikke karma?!? Anonymkode: 7c2ce...432 Ikke i kontakt med egne følelser, redd for å være alene, redd for å bli forlatt, må ha noen, avhengige av bekreftelse, ofte sex også. Store ego, sårbare, ofte fulle av traumer eller sår, ofte utro osv Den typen som må ha noen, men egentlig ikke vil. Sex and love addicts. Anonymkode: 360fb...eba 7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ikke i kontakt med egne følelser, redd for å være alene, redd for å bli forlatt, må ha noen, avhengige av bekreftelse, ofte sex også. Store ego, sårbare, ofte fulle av traumer eller sår, ofte utro osv Den typen som må ha noen, men egentlig ikke vil. Sex and love addicts. Anonymkode: 360fb...eba Er ikke vi mennesker flokkdyr da?... Anonymkode: 101db...24a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Jeg er sjeldent singel, har vel vært singel i kanskje 3 år til sammen, fordelt på de siste 15 årene. 5 forhold. Jeg passer med mange (ikke alle selvfølgelig) og fikk mye oppmerksomhet, gikk sjeldent mange uker før jeg ble bedt på date av flere. Så ingen grunn til å si nei. Men jeg tok også det første og «beste» i ungdommen, er mye mer kresen nå. Den gang tenkte jeg ikke så mye på fremtiden. Er i et forhold nå også, da var jeg singel i 6 mnd før han. Og 10 mnd før det. I ungdommen gikk det max 2 mnd mellom forhold, haha…. Anonymkode: b788f...823
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er ikke vi mennesker flokkdyr da?... Anonymkode: 101db...24a Det går an å finne sin flokk i form av venner og familie også. En kjæreste er ikke den eneste type relasjon som kan fylle det behovet Anonymkode: 5557d...259 3
Hmmmmmm Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er ikke vi mennesker flokkdyr da?... Anonymkode: 101db...24a Så en person er en flokk? Eller er det polygami du driver med? Jeg ser på de menneskene som psykisk syke. Noe er det med de i hvertfall. Parforhold er kun ett mønster/tradisjon som blir fulgt. Tror ikke noe på at det forblir slik vi kjenner det, om 100 år feks. Forhold er så ustabilt, at jeg fatter ikke hvem som finner trygghet i det. Inviterer du i deg selv, og ditt eget husrom. Da Kan du slippe at det blir revet vekk rett under deg. Det er alt for mange grunner til at det å leve som enslig overgår det å være i samboerskap/ekteskap Endret 6 timer siden av Hmmmmmm
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det går an å finne sin flokk i form av venner og familie også. En kjæreste er ikke den eneste type relasjon som kan fylle det behovet Anonymkode: 5557d...259 Venner og familie kan fylle behovet for kontakt. Ikke for nærhet. Det blir noe helt annet. Anonymkode: 101db...24a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Hmmmmmm skrev (4 minutter siden): Så en person er en flokk? Eller er det polygami du driver med? Jeg ser på de menneskene som psykisk syke. Noe er det med de i hvertfall. Parforhold er kun ett mønster/tradisjon som blir fulgt. Tror ikke noe på at det forblir slik vi kjenner det, om 100 år feks. Forhold er så ustabilt, at jeg fatter ikke hvem som finner trygghet i det. Inviterer du i deg selv, og ditt eget husrom. Da Kan du slippe at det blir revet vekk rett under deg. Det er alt for mange grunner til at det å leve som enslig overgår det å være i samboerskap/ekteskap Nei. Jeg trenger en fast partner. Jeg er ikke enig. Mister jeg evnen til å knytte bånd og danne en dyp relasjon, med en evt partner så er det noe som er galt med meg tenker jeg. Slik føles det for meg. En som er der for meg på godt og vondt. Det trenger ihvertfall jeg 😅 Hva andre trenger får være opp til dem... Anonymkode: 101db...24a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner det ikke. Ettrr et forhold er det jo bra å være alene og finne tilbake til seg selv og reflektere over hva man faktisk ønsker/ikke ønsker i en partner, og hvordan man selv er som partner, før man kaster seg i noe nytt. Ellers havner man fort i et destruktivt mønster, med flere brudd. Mulig det er en type tilknytningsforstyrrelse eller at man er dårlig på å håndtere vonde følelser som kjærlighetssorg, og derfor kaster seg rett inn i noe nytt for å døyve følelsene. Anonymkode: 3e5be...4d8 3
Knirke Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Jeg må le litt av de som nettopp har slått opp med kjæresten og proklamerer til hele omverdenen at «Nå skal jeg være singel leeeeenge, jeg skal nyte livet og kun konsentrere meg om meg selv!» Uken etterpå er de i et nytt forhold. 3
Hmmmmmm Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Jeg trenger en fast partner. Jeg er ikke enig. Mister jeg evnen til å knytte bånd og danne en dyp relasjon, med en evt partner så er det noe som er galt med meg tenker jeg. Slik føles det for meg. En som er der for meg på godt og vondt. Det trenger ihvertfall jeg 😅 Hva andre trenger får være opp til dem... Anonymkode: 101db...24a Den evnen har de fleste, om man ikke er psykopat. Det handler ikke om at får til noe mer. En som er der for deg på godt og vondt sier du?! Det har du ikke noe garanti for. Personene kan takle en omgang med sykdom feks, men det betyr ikke at personene takler en ny omgang. Du satser og du legger alle pengene på det, fordi det motsatte gjør vondt å tenke på. Folk som må ha en partner er ofte i situasjoner der de ikke kan være tro mot seg selv, for alternative er å bli singel. Det er likestilt med å få rabies kan det virke som. 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden Jeg er sjeldent singel. Men har ikke hatt mange forhold, har hatt flere lange. Kjenner meg ikke igjen i fordeler folk sier de har med å være singel, enten fordi det er ting jeg uansett ikke ønsker (feks ons eller å flytte til andre sida av verden), eller fordi jeg uansett får det i forhold. Jeg trodde sist jeg ble singel, at nå blir jeg singel leeenge. Men så møtte jeg en ny, og han følte jeg ikke for å la gå. Det er helt greit for meg om folk tar lang tid mellom forhold eller ikke har forhold i det hele tatt. Anonymkode: 4e742...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva tenker dere om slike? Altså de overlapper. De går fra forhold til forhold til forhold. De har klar noen ny uansett. Kanskje de ikke er gode personer/personlighet heller men likevel finner de noen å være i forhold med uansett. Er de avhengig av sex? Singel er ikke et alternativ? Uselvstendige? Må ha noen for å være komplett? Er det ikke sykt?!? Vet om noen og de har stygg personlighet og har vist det på internettet. De krangler lett med både samme kjønn og motsatte. Likevel finner de folk å være i forhold med. Fatter det ikke. Hva tenker folk? Fortjener de ikke karma?!? Anonymkode: 7c2ce...432 Tenker at det ikke har så mye med å være gode eller dårlige mennesker, men at det har alt med å være impulsive. Å være impulsiv er et barnslig trekk og handler om akkurat den følelsen som på gitt tidspunkt er i kroppen. Handlingene deres gjenspeiler den følelsen. Dette betyr at de vil slite med langsiktighet, og vil ha store utfordringer med å skape noe varig og dypt. Det store kjærligheten vil utebli. Men de vil oppleve mange kick i livet, men de må stadig eskalere for å få disse kickene, noe som ofte fører med seg mange psykiske utfordringer. Modne mennesker evner å kontrollere sin impulsivitet, modne mennesker klarer også å se at slike mennesker bare prøver så godt de kan og ser at slike mennesker har en jobb å gjøre for å bryte slike destruktive mønstre. Om det så er spenning som frister, ensomhet som fyller kroppen, begjær, frykt… hva enn som gjør at man lar impulsiviteten ta over kontrollen Anonymkode: efb50...6cf
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Hmmmmmm skrev (37 minutter siden): Den evnen har de fleste, om man ikke er psykopat. Det handler ikke om at får til noe mer. En som er der for deg på godt og vondt sier du?! Det har du ikke noe garanti for. Personene kan takle en omgang med sykdom feks, men det betyr ikke at personene takler en ny omgang. Du satser og du legger alle pengene på det, fordi det motsatte gjør vondt å tenke på. Folk som må ha en partner er ofte i situasjoner der de ikke kan være tro mot seg selv, for alternative er å bli singel. Det er likestilt med å få rabies kan det virke som. Nå må du slutte og blande inn slike begreper. Det er irrelevant synes jeg. Ja du leste rett. En mann som er der for meg og jeg for ham på godt og vondt. Er det så fjernt og utenkelig? Man har ingen garantier for noe som helst. Det beste man kan gjøre er å håpe på det aller beste. Er man ikke villig til det så skjer det ihvertfall ingenting. Jeg må ikke ha en partner. Har lyst til å ha en partner. Det er en stor forskjell du. Jeg har mye kjærlighet å gi til den rette mannen. Er ikke ulykkelig alene. Er ikke ensom. Jeg trives best i forhold og ha en kjæreste. En mann som løper avgårde ved første tegn til det som kan være utfordrende eller vanskelig er ikke noe for meg. Da matcher vi simpelthen ikke. Anonymkode: 101db...24a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Jeg synes det er litt dumt for dem selv. At de ikke kan ta tiden å bli sterk og kjent med seg selv, som singel. Det er jo noe utrolig deilig og sterkt med å kunne stå alene, være helt sin egen sjef osv. Jeg har en datter som er slik, og jeg skulle så ønske at hun kunne ta seg noen år for seg selv. Vokse i seg selv. Det er alltid en fyr som hun skal ta hensyn til. ...og jeg tror hun hadde hatt veldig godt av å bare tenke på seg selv, vokse og bli trygg og glad i seg selv. Jeg tror jo kanskje det er veldig viktig når man skal virkelig møte "den rette". Og jeg tenker vel at det er ikke en den rette, men det er heller ikke 1000. Og du må være trygg og klar i deg selv, slik at du ikke bare tar den som melder seg neste uke. Anonymkode: fa14c...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden Kjenner et par kvinner som er slik. Den ene har opplevd store traumer i barndommen, og hun er svært uheldig med valg av menn. Hun har hatt mange partnere, hopper fra kar til kar og er veldig rastløs. Flytter gjerne land og strand for disse mennene. De har vært alt i fra svært voldelige til tunge rusmisbrukere. Hun andre kommer fra en liten bygd og vært sammen med eller ligget med de fleste i den bygda, og bygdene rundt. Fikk et barn mens hun var sammen med en fyr, men barnet var svært tydelig ikke hans. Så hun både hopper fra mann til mann og er utro. Sjarmerende. Anonymkode: cf5ed...0a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå