AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:01 #1 Skrevet torsdag kl. 22:01 Jobbet i en liten organisasjon for flere år siden. Har ennå ikke fått attest fra de, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. noen tips? Anonymkode: 7b57a...abe
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:06 #2 Skrevet torsdag kl. 22:06 Har du bedt om det? Anonymkode: 3207d...976
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:10 #3 Skrevet torsdag kl. 22:10 Du har krav på sluttattest. Den skal inneholde informasjon om hva du har vært ansatt som, og hvilken periode du har vært ansatt. Spør en gang til! Anonymkode: 58eaa...f07
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:12 #4 Skrevet torsdag kl. 22:12 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du bedt om det? Anonymkode: 3207d...976 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har krav på sluttattest. Den skal inneholde informasjon om hva du har vært ansatt som, og hvilken periode du har vært ansatt. Spør en gang til! Anonymkode: 58eaa...f07 Tror jeg har spurt minst 3 ganger 🙈 mulig de har litt endring i ledelse nå, så skal prøve meg igjen! Anonymkode: 7b57a...abe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå