AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:10 #1 Skrevet torsdag kl. 21:10 Jeg vet Fredrik og Zahid skal ha show i Nannestad i Januar, men klarer ikke finne billettene. Jeg finner bare den showet de skal ha på Eddrkoppen i Oslo. Jeg søkte på Fredrik og Zahid , der fant jeg det om Ederkoppen. Værsåsnill en eller annen 😊 Anonymkode: 54df3...4d3
Mezzosoprena Skrevet torsdag kl. 21:19 #2 Skrevet torsdag kl. 21:19 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vet Fredrik og Zahid skal ha show i Nannestad i Januar, men klarer ikke finne billettene. Jeg finner bare den showet de skal ha på Eddrkoppen i Oslo. Jeg søkte på Fredrik og Zahid , der fant jeg det om Ederkoppen. Værsåsnill en eller annen 😊 Anonymkode: 54df3...4d3 ebillett.no/nannestadkulturarena Kommer her, men er ikke lagt ut enda.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:22 #3 Skrevet torsdag kl. 21:22 Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): ebillett.no/nannestadkulturarena Kommer her, men er ikke lagt ut enda. Tusen millioner takk for hjelpen 😊 Da får jeg bare følge med til de legges ut. Anonymkode: 54df3...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå