AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Kaken på bildet, er den god? Synes mange av de andre kakene fra samme leverandør er overraskende bra til å være ferdigkaker. Anonymkode: 5b4ef...0f0
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden har ikke smakt den men en annen og syns ikke den var god Anonymkode: d1e2a...5b0
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Følger! Jeg smakte sjokoladekaka for første gang nå i høst (foreldremøte og dårlig tid...) og ble overrasket over hvor god den var. Hvis denne er like god lever buksene mine farlig Anonymkode: f7158...9d8 1 1
svartkatt Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Nei, men regner med den er sånn cirka som den lille svenske som jeg bare har sett med sjokolade i tillegg.. er det almondy den heter? Uansett, skulle gjerne visst om den er like eller bedre..
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Om den er som den svenske fra Almondy, så er den god. Almondy har også med sjokolade og salt karamell. Veldig gode begge to. men om denne som er vist i HI er like god, vet jeg jo ikke. Anonymkode: 677b9...09a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kaken på bildet, er den god? Synes mange av de andre kakene fra samme leverandør er overraskende bra til å være ferdigkaker. Anonymkode: 5b4ef...0f0 Jeg har smakt de fleste kakene fra remam1000 i den serien, og de er GODE. Denne er veldig god også, saftig. Dessverre Anonymkode: 2fad6...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå