Gå til innhold

Goofy / Godte gomp fruktpastiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg å oppklare mysteriet ?

Vi kjøper noen forferdelig gode fruktpastiller i butikken som heter Godte gomp og er fra Brynhild. Dette bare i små pakker (lik andre pastiller). Før fikk man kjøpt disse på taxfreen på båten ,- under navnet Goofy i en sylinderformet boks med farget lokk. Pastillene er svakt bueformede og gule og rosa..........

Men vi finner de ikke mer. Er det noen som kjenner igjen dropsene og kan si oss hvor de evt. finner dem ?

(de som finnes i matsjappa er bare i små pakninger og holder jo bare til en liten smak.....)

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh....gjett hva jeg fikk lyst på nåå daa!!! G ja!!

Hmm, ja det stemmer. Jeg husker også de sylinderformede boksene. Hvor tok de veien tro??

Ellers har jeg sett at det har fått gomp-klubber. (klubbe = kjærlighet på pinne). De har jeg sett i mange butikker.

Lykke til meg "jakten", jeg må nok se litt bedre etter i butikkene jeg også nå. :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, disse sylingerene husker jeg, fikk dem alltid av ei tante som var i danmark (med båten) to ganger i året (skomesse, hun jobbet på skobutikk). Slike var.. fantastsike! De små eskene, de inneholder ikke nok nei, det er sant. Sambo kjøper dem i tre-pakk, og vi spiser en hver. Den siste deler vi, dersom han ikke har spist den før jeg har spist mine ("sparer" på dem jeg, siden det ikke er så mange)

Sånn sylinder vil jeg ha ja! Har de dem ikke på taxfree mere? Urettferdig i så fall!

Gjest Snuppetassen
Skrevet

Disse 'tønnene' med gomp har de da overalt? Både på MIX-kiosker og de fleste matforretninger???? Har helt dilla på alle sånne fruktpastiller - smurf, zoo, søte bjørner osv.....men GOMP er jo bare best!!!!!!

Let og dere skal finne! :lol:

Skrevet

Takket være denna tråden styrta jeg innom butikken igår på vei til jobb og kjøpte cola og gomp!!!!

Gompen var tømt før jeg rakk frem til jobb (5 min. og gå) :oops:

og jeg tror jeg må kjøpe mer idag.....

Gomp er så nam!!!!!

Skrevet

Mmmh.. Den nye gompkjærligheten er faktisk ganske god! Du burde prøve den.

Ellers har jeg sett at de selger gomp som vanlig i butikker..Kanskje du bare har vært litt uheldig i de butikkene du har vært i?

Skrevet

Hmmm. Takker alle hjertelig for svar :-)

Tror vi skal snike innom noen sjapper imorra jeg.

GOMP RULEZ :ler:

Skrevet

oj.. nå fikk jeg lyst på gomp og! :)

Jeg har da aldri funnet dem i store bokser i butikken.. finnes det virkelig?

Gjest Zalomine
Skrevet

Det har jeg aldri sett, men de påstår det, så vi får bare lete hardere...

• 5 år senere...
Skrevet
Jeezes så lame... skjerp dere!

Det er jo såå mye mindre teit å dra frem en 6 år gammel og fortelle noen godtemomser at de må skjerpe seg ...

• 2 år senere...
Skrevet

De har trepakninger i coop obs hypermarked bor nerme så hvet det jeg synes det er dumt at dem ikke har det andre steder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...