AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:42 #1 Skrevet torsdag kl. 17:42 Når jeg er hjemme alene, etter at ungene er i seng, ser jeg julefilmer. Noen som har tips til filmer på Disney+, Discovery*, Netflix eller TV2Play? Jeg ser ikke type Hjemme alene, men sånne halvdårlige amerikanske😅. Kom med tips! Jeg benker meg til om en times tid🤩. Hilsen ei som blir flau bare av å skrive dette🙈😅 Anonymkode: 56393...859 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:29 #2 Skrevet torsdag kl. 18:29 A boy called Christmas Snøsøsteren The Christmas Chronicles Hjelp det er juleferie  Anonymkode: 6fbb6...c1d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:35 #3 Skrevet torsdag kl. 18:35 Beste med høsten! Jeg ser alt av halvdårlige amerikanske julefilmer på Netflix og Viaplay. Også gremmes jeg litt av hvor dårlige de er 😂Bare søk på «Christmas» så får du opp mange kategorier å velge mellom, som «Romantiske dramaer». Anonymkode: 08854...ef5 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:37 #4 Skrevet torsdag kl. 18:37 Det er jo en film som heter The Holdovers, og den er visst bra! Anonymkode: e626b...1ed
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:56 #5 Skrevet torsdag kl. 18:56 Takker! Ja, jeg pleier å søke på de ulike kanalene. Men tenkte jeg skulle høre her inne, for jeg nekterbå tro at jeg er den eneste🤣!! Nå skal jeg sette meg ned, så får vi se hva det blir til🎄! Anonymkode: 56393...859 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 #6 Skrevet i går, 10:16 AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 19.42): Når jeg er hjemme alene, etter at ungene er i seng, ser jeg julefilmer. Noen som har tips til filmer på Disney+, Discovery*, Netflix eller TV2Play? Jeg ser ikke type Hjemme alene, men sånne halvdårlige amerikanske😅. Kom med tips! Jeg benker meg til om en times tid🤩. Hilsen ei som blir flau bare av å skrive dette🙈😅 Anonymkode: 56393...859 Hvorfor ikke? Anonymkode: ed5e1...084
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #7 Skrevet i går, 10:28 Jeg liker Maggies christmas miracle, Christmas in my heart. Ser de på viaplay da. Vet ikke om man kan se de annen plass. Catering christmas, christmas inheritance, Fall into winter, på netflix Evergreen- filmene, vet ikke hvor de er. Så liker jeg Autumn dreams og October kiss som er mer høst men i samme stil. Vet heller ikke hvor de er nå for tiden. Anonymkode: 814c7...7e8
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #8 Skrevet i går, 10:32 Withlove- tv viser masse dårlige (bra ) kjærlighetsfilmer fra Hallmark. Hadde det før ihvertfall. De har 7 dager gratis periode. Anonymkode: 814c7...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Du er ikke alene. No shame in that game!  Digger disse elendige Hallmarkfilmene som er så cheesy og flaue, men likevel fengslende. Netflix har mange av de. Kan anbefale A Biltmore Christmas, The Merry Gentlemen og A merry Scottish christmas 🎄  Anonymkode: f7b5a...725
Miss Meilir Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden The spirit of Christmas (2015): 12 days before Christmas, Kate is trying to close the sale of a historic inn, only to find Daniel, the ghost of a man who died a century ago, and he needs her help to unravel the mystery of his annual holiday haunting.  Northern lights of Christmas (2018): Zoey has been working towards her goal of becoming a pilot her entire life, but everything changes when she unexpectedly inherits a reindeer farm, along with the dangerously handsome ranch hand, Alec.  Nostalgic Christmas (2019): Anne seems to have it all as a driven toy buyer in New York City, but her father's retirement signaling the closing of the town's beloved toy store brings the city girl back to her small-town roots. Sier som brukeren over meg: No shame in that game 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå