AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Når jeg er hjemme alene, etter at ungene er i seng, ser jeg julefilmer. Noen som har tips til filmer på Disney+, Discovery*, Netflix eller TV2Play? Jeg ser ikke type Hjemme alene, men sånne halvdårlige amerikanske😅. Kom med tips! Jeg benker meg til om en times tid🤩. Hilsen ei som blir flau bare av å skrive dette🙈😅 Anonymkode: 56393...859
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden A boy called Christmas Snøsøsteren The Christmas Chronicles Hjelp det er juleferie Anonymkode: 6fbb6...c1d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Beste med høsten! Jeg ser alt av halvdårlige amerikanske julefilmer på Netflix og Viaplay. Også gremmes jeg litt av hvor dårlige de er 😂Bare søk på «Christmas» så får du opp mange kategorier å velge mellom, som «Romantiske dramaer». Anonymkode: 08854...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Det er jo en film som heter The Holdovers, og den er visst bra! Anonymkode: e626b...1ed
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Takker! Ja, jeg pleier å søke på de ulike kanalene. Men tenkte jeg skulle høre her inne, for jeg nekterbå tro at jeg er den eneste🤣!! Nå skal jeg sette meg ned, så får vi se hva det blir til🎄! Anonymkode: 56393...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå