AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Pengene gikk ut av min konto hos Sparbank umiddelbart, men er fortsatt ikke kommet inn på konto hos kreditbanken Hvordan blir det med rentene for i dag når pengene ble trukket fra kontoen i det den ble godkjent med BankID? Får jeg ikke opptjent rente for i dag eller for resten av dagen da de ikke er inne på kontoen lenger? Anonymkode: f30b0...40d
bruker567 Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Det går ikke penger mellom bankene så sent på dagen. Så pengene er hos Kredittbanken i morgen. Du får renter his avleverende bank tom i dag. Og hos kredittbanken fom i morgen. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden bruker567 skrev (3 minutter siden): Det går ikke penger mellom bankene så sent på dagen. Så pengene er hos Kredittbanken i morgen. Du får renter his avleverende bank tom i dag. Og hos kredittbanken fom i morgen. Men ser at pengene er trukket ut av konto hos Sparebank og står under betaling. Vil jeg fortsatt få renter når de ikke ligger inne på kontoen og står under betaling? Anonymkode: f30b0...40d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Hvem bryr seg ang en dag uansett? Tror du drar nytte av å ha litt mere avslappa forhold til penger Anonymkode: 2431c...584
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men ser at pengene er trukket ut av konto hos Sparebank og står under betaling. Vil jeg fortsatt få renter når de ikke ligger inne på kontoen og står under betaling? Anonymkode: f30b0...40d Blir penger ut av det også Anonymkode: f30b0...40d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Forresten er alle banker pliktig å gi beskjed i god tid før renten f.eks på en spare konto endres? Anonymkode: f30b0...40d
Hedda-78 Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Forresten er alle banker pliktig å gi beskjed i god tid før renten f.eks på en spare konto endres? Anonymkode: f30b0...40d Ja, hvis innskuddsrenten settes ned, skal banken varsle minst to mnd før. Settes innskuddsrenten opp trenger de ikke å varsle på forhånd, men mange gjør det likevel. 1
Macaron Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Motsatt vei så står det på Kredittbanken sin nettside at ved overføring før kl 13 så kommer pengene inn samme dag. Blir satt inn samme dag når jeg overfører før 13 så det stemmer.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Macaron skrev (1 minutt siden): Motsatt vei så står det på Kredittbanken sin nettside at ved overføring før kl 13 så kommer pengene inn samme dag. Blir satt inn samme dag når jeg overfører før 13 så det stemmer. Jeg satt pengene til betaling hos sparebank1 rundt ca 1800 tida. Vil tro at de er hos Kredittbanken iløpet av morgen dagen og ikke at jeg måte vente til mandag før de er overført? Anonymkode: f30b0...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå