Gå til innhold

tett nese hos barn 7 mnd

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har tips om noe som hjelper mot tett nese hos små barn? Har hørt at morsmelk skal hjelpe, men det har jeg ikke.... Har ellers bygget sengen litt opp i ryggen, men han er fortsatt potte tett... Finnes det nesespray for så små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nesespray til så små,nazzarin tror jeg den heter.Ville prøvd saltvann først,dette har virket på mine små. Du får den i typen nazzarin.

Lykke til :)

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Kjøp en "snørrsuger" på apotekt.

En liten pimpett som suger ut snørret på babyen, helt genial, vi har ikke klart oss uten

Skrevet (endret)

Rhinox nesedråper og snørrsuger (helst av den typen som har litt spiss tupp).

Endret av 14062003
Skrevet

Hadde akkurat samme problemet for min 7mnders, kjøpte nesepumpe og dro ut busemenn større enn nesen selv, og så brukte jeg saltvannsdråper etterpå.. Det hjalp men jeg måtte faktisk holde på noen uker med det

Skrevet
Rhinox og snørrsuger.

Det brukte vi og. Nesedråpene er bedre enn sprayen syns jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

De hadde ikke snørrsuger, og var utsolgt for dråpene, men fikk tak i sprayen. Virker som det hjelp litt... vet ikke hvor mye som kom inn i nesen, han var ikke direkte fornøyd med sprayen.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
De hadde ikke snørrsuger, og var utsolgt for dråpene, men fikk tak i sprayen. Virker som det hjelp litt... vet ikke hvor mye som kom inn i nesen, han var ikke direkte fornøyd med sprayen.

Det var rart , det har de på de fleste apotek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...