AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Skrevet 9. oktober Hei, jeg K21 har opp til nå bare vært i forhold med kvinner, har ikke lukket meg av til menn, men har bare ikke skjedd. Er nå på utveksling i England og vil kaste meg selv inn i det, uten å legge skjul på det vil jeg prøve å ligge med en mann. Har lastet ned Hinge og er nå bl.a. en mann som er interessert. Ettersom jeg også bare har ligget med kvinner jeg har hatt et forhold med blir dette også mitt første one-night-stand. Hva gjør jeg nå? Hva har man på seg når man bare skal møte noen hjemme hos de potensielt? Skal jeg barbere meg mer/mindre enn jeg har gjort tidligere? (Har PCOS og hos meg utarter det seg i at det er mye hår overalt, som jeg ofte tar bort, men ofte ikke alt der under🤷♀️) Burde jeg fortelle denne one-night-standen at dette er min første gang med en mann? Til slutt, noen råd? Er allerede i kveld det er snakk om! Taaaakk på forhånd! (plis ikke vær assholes ❤️) Anonymkode: f7b5b...e77
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Skrevet 9. oktober La hår være hår, liker han deg er det uvesentlig. Ha på deg jeans, en fin topp, og vær den du er. Lykke til😊 Anonymkode: 83262...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): La hår være hår, liker han deg er det uvesentlig. Ha på deg jeans, en fin topp, og vær den du er. Lykke til😊 Anonymkode: 83262...e9d Takk! Får prøve mitt beste! Fælt å si, men "dirtytalk" på engelsk blir bare kleint så får bare holde kjeft jeg - OP Anonymkode: f7b5b...e77
Havspeil Skrevet 9. oktober #4 Skrevet 9. oktober Råd: aldri " hjemme hos" - hverken hos deg eller han for en one night./ tidlig dating..det er ingen god ide. Det har med sikkerhet å gjøre,når du ikke kjenner personen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Skrevet 9. oktober Havspeil skrev (2 minutter siden): Råd: aldri " hjemme hos" - hverken hos deg eller han for en one night./ tidlig dating..det er ingen god ide. Det har med sikkerhet å gjøre,når du ikke kjenner personen. Er egentlig enig, kommer nok i realiteten til å møtes ute for å gå litt rundt før vi går til ham, men målet er egentlig sex. Har snakket en del med han og han virker ålreit... Har to venner her som skla få adressen og som jeg deler posisjonen min med for sikkerhets skyld. Men tenker du da å aldri ligge med noen du møter for første gang? Hvis det ikke er det du mener blir det fort vanskelig ift hvor..? I skogen eller på do liksom? Hotell virker litt voldsomt..? - OP Anonymkode: f7b5b...e77 1
Havspeil Skrevet 9. oktober #6 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er egentlig enig, kommer nok i realiteten til å møtes ute for å gå litt rundt før vi går til ham, men målet er egentlig sex. Har snakket en del med han og han virker ålreit... Har to venner her som skla få adressen og som jeg deler posisjonen min med for sikkerhets skyld. Men tenker du da å aldri ligge med noen du møter for første gang? Hvis det ikke er det du mener blir det fort vanskelig ift hvor..? I skogen eller på do liksom? Hotell virker litt voldsomt..? - OP Anonymkode: f7b5b...e77 Nå skal du utforske og oppleve en mann up close,for første gang i ditt liv. Og du er 21 år. Burde ikke den opplevelsen være litt mere planlagt og spesiell.? Med en mann som er nysjerrig på deg som noen han ønsker i sitt liv ? Har ingenting imot one nights...men som din første med et annet kjønn du selv har erfart,fortjener du innsats ifra han du velger ❤
carlberner1 Skrevet 9. oktober #7 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men tenker du da å aldri ligge med noen du møter for første gang? Hvis det ikke er det du mener blir det fort vanskelig ift hvor..? I skogen eller på do liksom? Hotell virker litt voldsomt..? - OP Anonymkode: f7b5b...e77 Det er du som finner ut hvem du evt vil ligge med. Merk "evt" Og har du bestemt deg så er det ok.
Soft mann Skrevet 9. oktober #8 Skrevet 9. oktober Ta to er vel et ordtak, tenk deg godt om på godt Norsk. håper du får en god opplevelse med denne mannen. Det er ganske mange egoistiske menn der ute hører eg. Vet ikke hva du ser for deg. men eg har ikke sexuel omgang med noen på 30 min, det går fort 3-4 timer, så sett av tid. hadde vert kjekt med tilbakmelding. lykke til, ønsker deg en god opplevelse❤️
Clusia Skrevet 9. oktober #9 Skrevet 9. oktober Ha med kondomer for ikke sikkert han har det 👍 Ellers er det vel ikke så stor forskjell på sex med mann og kvinne vil jeg tro 🤔 Lurt å møtes ute og bli i hvert fall LITT kjent før du blir med han hjem, ellers høres det ut som du har grei backup med venner og posisjonsdeling 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå