AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Skrevet 9. oktober Jeg har ligget med tre menn i livet mitt og alle tre har jeg fått sterke følelser for. Mennene har ikke gjengjeldt følelsene i særlig stor grad. Jeg har så lyst å bare kunne slå meg løs med deilig sex, men vet at jeg blir såret langt inn i sjelen etterpå og at det derfor ikke blir verdt det. Andre som har det likt og som har gode råd? k48 Anonymkode: 83a33...a18
carlberner1 Skrevet 9. oktober #3 Skrevet 9. oktober Uffda.. Hvis du når begrenser(?) deg til å være venner med mennene, ha det hyggelig sammen, hvordan vikler det seg ut da? Jeg tenker her på at det som regel er lettere å starte med å ha sex enn å slutte med det og derfor vente med det til man er sikrere på at ønsket gjentar seg for begge parter. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Skrevet 9. oktober Jeg er mann, men har hatt det akkurat som deg. Ikke laget for å ligge rundt, men gjorde det likevel pga av «spillet». Ble forelska, gikk på noen smeller, men kom meg videre. Nå er jeg gift og slipper tenke på sånt. Kan du ikke bare prøve få deg kjæreste? Anonymkode: e7794...2df 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #5 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har så lyst å bare kunne slå meg løs med deilig sex, men vet at jeg blir såret langt inn i sjelen etterpå og at det derfor ikke blir verdt det. I ditt tilfelle ville jeg oppsøkt et miljø, der det er flere som har sex med hverandre, menn og kvinner. Du kan fokusere på å gi og motta, uten at fokuset havner på èn person hele tiden. Anonymkode: 6a933...f21
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #6 Skrevet 10. oktober Hvis dette ikke er noe du liker, så hvorfor skal du presse deg til det. Du er nok ekstra sårbar for å bli emosjonelt skadet av ons når du får følelser for de du har sex med Anonymkode: 6cc5c...fd1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå