AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg begynner å bli lei av en kollega. Hun sutrer og hun huffer seg veldig mye. Når hun kommer på jobb og hun har egentlig ikke lyst å være der så lyser kroppsspråket hennes det på lang vei. Så begynner klaging. Hun liker ikke arbeidsoppgaver hun har fått den dagen . Huffer seg hvis det er mye å gjøre. Men huffer seg også hvis det er lite å gjøre. Jeg har også dager der jeg hadde ønsket at jeg var hjemme. Men jeg viser det aldri til mine kollegaer oga det kan smitte Flere som jobber med sånne personer? Hva kan vi gjøre? Anonymkode: 5fcd2...649
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Svært sjeldent vi har sutring hos oss, men hvis det skjer og jeg er lei av å høre på det, så kan jeg si at «nå ble det mye klaging her». Anonymkode: 1e528...ab5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ja, hen fikk seg heldigvis en ny jobb. Jeg fikk en bedre jobb hverdag. Anonymkode: eee9b...39b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, hen fikk seg heldigvis en ny jobb. Jeg fikk en bedre jobb hverdag. Anonymkode: eee9b...39b Håper det skjer her også Anonymkode: 5fcd2...649
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere som jobber med sånne personer? Hva kan vi gjøre? Anonymkode: 5fcd2...649 Jeg sier til sånne folk at de får gjøre noe med det. Klager på at det lite å gjøre: Javel, så finn deg noe å gjøre. Har du for mye gjøre: javel, da får du sette i gang. Har du vond i hodet? Ta deg ei pille og drikk litt vann. Og hvis du ikke kommer på noe, så si bare ok eller bare ikke si noe. Anonymkode: 45019...f2b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sier til sånne folk at de får gjøre noe med det. Klager på at det lite å gjøre: Javel, så finn deg noe å gjøre. Har du for mye gjøre: javel, da får du sette i gang. Har du vond i hodet? Ta deg ei pille og drikk litt vann. Og hvis du ikke kommer på noe, så si bare ok eller bare ikke si noe. Anonymkode: 45019...f2b Eller, du kan spørre vedkommende selv hva den tenker å gjøre med det framfor å løse problemet for den. Anonymkode: 45019...f2b
Udyrisk Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg begynner å bli lei av en kollega. Hun sutrer og hun huffer seg veldig mye. Når hun kommer på jobb og hun har egentlig ikke lyst å være der så lyser kroppsspråket hennes det på lang vei. Så begynner klaging. Hun liker ikke arbeidsoppgaver hun har fått den dagen . Huffer seg hvis det er mye å gjøre. Men huffer seg også hvis det er lite å gjøre. Jeg har også dager der jeg hadde ønsket at jeg var hjemme. Men jeg viser det aldri til mine kollegaer oga det kan smitte Flere som jobber med sånne personer? Hva kan vi gjøre? Anonymkode: 5fcd2...649 Du kan finne deg en ny jobb om du ikke er tilfreds.
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #8 Skrevet 28 minutter siden Jeg har en lik kollega. MYE borte, og når hen er på jobb, er det bare klaging og syting. Hen stønner, sukker, harker, har vondter her og der og er generelt veldig slitsom å omgås. Hen kan ha lange taler om hvor dårlig hen sov om natten, om ektefellen som er syk for 78.gang bare i år og da vet vi at det vil gå noen dager før kollega er borte 1 uke i strekk. Anonymkode: c36fe...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå