AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:05 #21 Skrevet fredag kl. 08:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan får du til det på et større sted, i storby etc? Er vel bare på bygda man vet hvem som har bodd der tidligere. Anonymkode: d62cb...c14 Hver gang jeg har vært på visning har forrige leietager fremdeles bodd der, så det har vært ganske lett. Man kan også google det. Anonymkode: faac8...3a4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:31 #22 Skrevet fredag kl. 09:31 Om potensielle leietakere sporer opp og kontakter tidligere leietakere på egenhånd for å få informasjon er det helt greit. Jeg ville ikke delt kontaktinfo til mine tidligere leietakere, og det er som regel mange nok søkere til at jeg ikke egentlig trenger ta stilling til at en ønsker referanse. Er det den eneste aktuelle kandidat som spør om referanse så kanskje. Er det flere aktuelle så velger jeg minste motstands vei. Anonymkode: 70739...e61
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:38 #23 Skrevet fredag kl. 09:38 AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 18.13): Si at du har hatt en crazy eks og skiftet telefonnummer og epost med mer for å komme unna. Men så avslutter du leieforholdet og utleier deler din kontaktinformasjon med de 200 som meldte interesse. Anonymkode: a7932...0f9 Man kan spørre om tillatelse. Og man kan også velge å gi tlfnr fra potensiell leietaker til forrige leietaker og spørre om de kan ringe eller sende melding osv. Eller ikke tlfnr men epost eller... Det finnes mange muligheter. Anonymkode: 6f3d7...23f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå