AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Ja hvilke hobby/hobbyer har du? Anonymkode: fec54...407
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Tegner, baker, strikker, ser på serier, broderer, trener, pusler, pusser opp, kjører bil, museum, leser bøker… Hva er IKKE hobbyene mine😂 Anonymkode: bc984...b40 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Alt! Jeg har vært innom mange sporter, ulike instrumenter, kunstformer og aktiviteter. Strikker og syr, holder på i hagen og gudene vet hva hehe. Nå for tiden synes jeg det er gøy å finne slitte ting på loppemarked som jeg restaurerer og selger for en liten slant ekstra. Har lært mye om materialer og stell, samtidig som jeg slipper å fylle huset med mer ting. Veldig gøy. Anonymkode: 2b0a2...c17
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Strikking, planter, lage mat, baking, trene. Er en seriejunkie, som passer utmerket godt med strikkingen. Anonymkode: d6851...dfd
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Strikking, planter, lage mat, baking, trene. Er en seriejunkie, som passer utmerket godt med strikkingen. Anonymkode: d6851...dfd Høres ut som her:) Anonymkode: f1aaa...dbf
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Jeg trener styrke, liker å plante ting- hage , kan få sånne bake dilla over meg. Jeg liker klær og antrekk og kan bruke litt tid på å sette sammen ting. Jeg liker å skrive om politikk :), lese om internasjonal politikk og sitte og tenke for meg selv, argumentere angående det. Før likte jeg å skrive dikt, men det er borte nå. Så liker jeg å pusse opp! Reise...lese bøker, lage mat. Prøve ut nye matretter og perfeksjonere dem. Selvsagt film og serie. Anonymkode: e31cd...4a7
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Å studere er hobbyen min nå. Jobber utenom. Anonymkode: 39452...270
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Friluftsliv er min store hobby, og jeg liker også å ta bilder på tur. Jeg er ikke så glad i ski, mest glad i å bruke beina, men da både høyt og lavt, og i all slags vær.
SPOCA Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden (endret) Brettspill Stolpejakt Danse swing Synge i kor Lese Tegne Bullet journal Studere Bake Brodere Organisere Planlegge reiser Reise Frivillig arbeid Politisk arbeid Karate Slalåm Fotografere Tv-serier Filmer fra 40-, 50-, og 60-tallet 50-tallskjoler Endret 4 timer siden av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Friluft liv-jakter, fisker, sanker bær, går tur i skogen og mark. Så er det strikking, brodering , foto og male Anonymkode: 1e63d...1a0
Thjelp Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Vil si hest og ridning har vært hovedhobby i ca 24 år. Ellers så blir det baking, lesing, trening og litt gaming. Fant ut at jeg synes Lego også er veldig gøy, men har bare bygget et lite botanicals sett enn så lenge
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Er filminteressert. I stor grad. Anonymkode: ce243...b33
Taluno Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Katt, bøker, matlaging, planter, løping, stiløping, yoga og generelt trening.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Fotball, volleyball, baking, matlaging, lesing, serier(inkludert reality), fotografering, lage fotobøker, reise. Anonymkode: 32ffe...0a5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Løping og strikking Anonymkode: 2d905...415
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Spille et instrument Sjakk Bordtennis Gaming Dette tar en del tid, da både sjakken og bordtennisen er på et rimelig høyt nivå. Anonymkode: cc3bb...daf
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Alle de spennende telle-trådene her på Kvinneguiden!! Anonymkode: 594ab...24d
powerpuffen Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Styrketrening, se på serier, lage god mat, bullet journal, brettspill, vinkvelder med venninner (i den grad det kan betraktes som en hobby haha). Helt ærlig, så elsker jeg å gjøre ingenting også. Jeg kan ikke huske sist gang jeg kjedet meg. Må ha vært tenåring..
Ramsay Street Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden (endret) Fotball, tegneserier, høre på musikk, gå lange turer. Endret 1 time siden av Ramsay Street
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå