AnonymBruker Skrevet i går, 11:50 #1 Skrevet i går, 11:50 Er det mulig å få tak i nesespray med de gamle Otrivin-tuppene? Har ikke sjans til å få plass til de nye tuppene i neseboret. Anonymkode: a58d4...11a
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #2 Skrevet i går, 11:53 Men du trenger jo ikke stappe den langt oppi nesa. Sprayen går jo oppover så så lenge tuppen av flaska er innenfor neseveggene så får du jo i deg sprayen. Anonymkode: c0f5c...fb1 5
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #3 Skrevet i går, 12:18 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men du trenger jo ikke stappe den langt oppi nesa. Sprayen går jo oppover så så lenge tuppen av flaska er innenfor neseveggene så får du jo i deg sprayen. Anonymkode: c0f5c...fb1 Greia er at jeg ikke får tuppen gjennom neseboret engang, så den kommer ikke innenfor neseveggen. Diameteren på neseboret er mindre enn diameteren på tuppen. Anonymkode: a58d4...11a
AnonymBruker Skrevet i går, 15:15 #4 Skrevet i går, 15:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Greia er at jeg ikke får tuppen gjennom neseboret engang, så den kommer ikke innenfor neseveggen. Diameteren på neseboret er mindre enn diameteren på tuppen. Anonymkode: a58d4...11a Ingen har så små nesebor? Da må det være noe rart med nesa di! Og nesa er jo litt tøyelig så nå tror jeg du troller. Anonymkode: c0f5c...fb1 7
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #5 Skrevet i går, 15:22 https://www.apotek1.no/produkter/rhino-horn-junior-879607p prøv denne, virker på små neser. Anonymkode: f1184...4d6
AnonymBruker Skrevet i går, 16:24 #7 Skrevet i går, 16:24 Dropp hele greia. Jeg har levd i snart 60 år uten noensinne å bruke nesespray. Det er faktisk helt unødvendig. Anonymkode: f390f...7d6 2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen har så små nesebor? Da må det være noe rart med nesa di! Og nesa er jo litt tøyelig så nå tror jeg du troller. Anonymkode: c0f5c...fb1 Troller ikke, jeg har veldig små nesebor (veldig liten nese generelt). Anonymkode: a58d4...11a
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Troller ikke, jeg har veldig små nesebor (veldig liten nese generelt). Anonymkode: a58d4...11a Heldig som har små nesebor 😍 Mine er så store at jeg faen meg kan putte inn tommelen om jeg vil. Selve nesa er av normal str. Håper ikke du tar det frekt, for er ikke ment sånn, men har du operert nesa? Mange som har operert har bittesmå nesebor har jeg sett. Anonymkode: 6ed50...e18
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Heldig som har små nesebor 😍 Mine er så store at jeg faen meg kan putte inn tommelen om jeg vil. Selve nesa er av normal str. Håper ikke du tar det frekt, for er ikke ment sånn, men har du operert nesa? Mange som har operert har bittesmå nesebor har jeg sett. Anonymkode: 6ed50...e18 Er da helt vanlig å få tommelen inn i nesa. Anonymkode: c13b7...a87
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er da helt vanlig å få tommelen inn i nesa. Anonymkode: c13b7...a87 Er det? Syns alle andre har så små nesebor jeg og at mine er gigantiske. Men har ikke tenkt å operere, bare så det er sagt. Anonymkode: 6ed50...e18
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Skrevet 19 timer siden Hvor lang opp stapper du den? Høres brutalt ut. Anonymkode: e8f0f...6d8
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Vi bruker vanlige nesespray - tupper på babyer, tviler på du har så små nesebor 😅 Anonymkode: c12ce...15c 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi bruker vanlige nesespray - tupper på babyer, tviler på du har så små nesebor 😅 Anonymkode: c12ce...15c Nesespray til babyer?? 😮 Anonymkode: 294e8...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nesespray til babyer?? 😮 Anonymkode: 294e8...ae3 Ja, det finnes det ja. (Reseptbelagt), og saltvannsspray. Men poenget var at det brukes samme flaskene til babyer og voksne, så om de funker for spedbarn funker de selvfølgelig for voksne også. Anonymkode: c12ce...15c
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden Har aldri forstått poenget med nesespray? Anonymkode: 01f1c...d0d
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det? Syns alle andre har så små nesebor jeg og at mine er gigantiske. Men har ikke tenkt å operere, bare så det er sagt. Anonymkode: 6ed50...e18 Jeg har helt vanlige nesebor og tomler, og jeg får en tommel inn i nesa om jeg vil. Anonymkode: c13b7...a87
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har helt vanlige nesebor og tomler, og jeg får en tommel inn i nesa om jeg vil. Anonymkode: c13b7...a87 Jeg gjør også det, men alltid følt mine er så store og vide i forhold til andres. Men er jo mange som har operert nesen sin. Jeg følger ingen influensere, men man slipper jo ikke unna dem noe sted likevel. De med opererte neser har så knøttsmå nesebor. Har god lufttilførsel med nesegrevet mitt, ihvertfall og det er jo det viktigste. Anonymkode: 6ed50...e18
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden Det finnes andre merker enn otrivin, billigere er de også. Anonymkode: 92aac...32a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dropp hele greia. Jeg har levd i snart 60 år uten noensinne å bruke nesespray. Det er faktisk helt unødvendig. Anonymkode: f390f...7d6 For deg, ja. Jeg sliter med å puste uten. Gikk sikkert 10-15 år med pusteproblemer. Så en dag når jeg var forkjølet og klagde til mamma over telefonen foreslo hun å kjøpe nesespray. Jeg hadde aldri brukt det, og aldri tenkt over at det kunne være en løsning. Et sprut i hvert nesebor så fikk jeg følelsen av å puste skikkelig for første gang i mitt liv. Følte meg direkte ruset av rushet med oksygen. Har ikke lyst til å bli avhengig, så jeg bruker det bare én gang om dagen, før jeg legger meg. Vurderer å operere nesen. Mange i min familie har gjort det pga pusteproblemer, så det er nok genetisk. Anonymkode: e8f0f...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå