Gå til innhold

Nesespray til små neser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å få tak i nesespray med de gamle Otrivin-tuppene? Har ikke sjans til å få plass til de nye tuppene i neseboret.

Anonymkode: a58d4...11a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men du trenger jo ikke stappe den langt oppi nesa. Sprayen går jo oppover så så lenge tuppen av flaska er innenfor neseveggene så får du jo i deg sprayen. 

Anonymkode: c0f5c...fb1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men du trenger jo ikke stappe den langt oppi nesa. Sprayen går jo oppover så så lenge tuppen av flaska er innenfor neseveggene så får du jo i deg sprayen. 

Greia er at jeg ikke får tuppen gjennom neseboret engang, så den kommer ikke innenfor neseveggen. Diameteren på neseboret er mindre enn diameteren på tuppen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Greia er at jeg ikke får tuppen gjennom neseboret engang, så den kommer ikke innenfor neseveggen. Diameteren på neseboret er mindre enn diameteren på tuppen.

Ingen har så små nesebor? Da må det være noe rart med nesa di! Og nesa er jo litt tøyelig så nå tror jeg du troller.

• Liker 1
Skrevet

Evt ta nesedråper i steden? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Dropp hele greia. Jeg har levd i snart 60 år uten noensinne å bruke nesespray. Det er faktisk helt unødvendig.

Anonymkode: f390f...7d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen har så små nesebor? Da må det være noe rart med nesa di! Og nesa er jo litt tøyelig så nå tror jeg du troller.

Troller ikke, jeg har veldig små nesebor (veldig liten nese generelt).

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Troller ikke, jeg har veldig små nesebor (veldig liten nese generelt).

Heldig som har små nesebor 😍 Mine er så store at jeg faen meg kan putte inn tommelen om jeg vil. Selve nesa er av normal str. Håper ikke du tar det frekt, for er ikke ment sånn, men har du operert nesa? Mange som har operert har bittesmå nesebor har jeg sett. 

Anonymkode: 6ed50...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...