AnonymBruker Skrevet 12. oktober #21 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 14.07): jepp var det jeg mente. jeg har ny fastlege så jeg har ikke vært hos henne enda, men hadde virkelig håpet det gikk å sende mld på helsenorge siden det tar så utrolig lang tid før man får time hos lengen å jeg føler jeg har ventet mer enn nok men har hvist ikke noe valg da enn å vente Anonymkode: 79d4b...c17 Skriv den meldinga og si hva du ønsker. jeg tror det skal gå fint. Nylegen hilser du på neste gang det er noe som krever oppmøte. Anonymkode: b40a2...5bb
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #22 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skriv den meldinga og si hva du ønsker. jeg tror det skal gå fint. Nylegen hilser du på neste gang det er noe som krever oppmøte. Anonymkode: b40a2...5bb Hvorfor tror du det? Man blir ikke henvist til Radiumhospitalet for helt generelle spørsmål. TS: Ble du behandlet på Radiumhospitalet da du hadde kreft? I så fall har du kanskje en lege du har hatt dialog med som du kan spørre om det du lurer på. Hvis ikke må du spørre fastlegen din. Kontrollen på sykehuset er vel MR/Ct slik at du ikke er i kontakt med lege der? Anonymkode: 8392b...76c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #23 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor tror du det? Man blir ikke henvist til Radiumhospitalet for helt generelle spørsmål. TS: Ble du behandlet på Radiumhospitalet da du hadde kreft? I så fall har du kanskje en lege du har hatt dialog med som du kan spørre om det du lurer på. Hvis ikke må du spørre fastlegen din. Kontrollen på sykehuset er vel MR/Ct slik at du ikke er i kontakt med lege der? Anonymkode: 8392b...76c jeg har vært på flere sykehus og hadde ny lege for vær cellgift og nei det er overhode ikke bare for et spørsmål nei, det er jo fordi det er noen leger på det sykehuset som kan det om fertelitet når man har hatt kreft di legene jeg har vært hos tidligere kunne ikke noe om det med kreft og cellgiften påvirker eggene og det er godt mulig at det er årsaken til at vi har brukt lang tid på å bli graivd jeg har hatt trippel negative så nei er ikke mr\ct jeg tar di legene fant jeg tilfeldig ut av på kreft siden og det er vist mange andre som også fant det ut helt tilfeldig på kreft siden på face Anonymkode: 79d4b...c17
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #24 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 13.38): jeg ønsker en henvisning og lurer på om jeg bare kan sende mld på helsenorge eller må jeg sette opp lege time hos fastlegen? Anonymkode: 79d4b...c17 Du må nok gå via fastlegen og få henvisning ja. Anonymkode: ad037...720 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå