AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Skrevet 9. oktober jeg ønsker en henvisning og lurer på om jeg bare kan sende mld på helsenorge eller må jeg sette opp lege time hos fastlegen? Anonymkode: 79d4b...c17
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Skrevet 9. oktober hvorfor vil du ha dette? Hva er symptomene dine? Anonymkode: 2ca45...b62 3
Sniff76 Skrevet 9. oktober #3 Skrevet 9. oktober Bestill time hos fastlegen. Det kan være undersøkelse, blodprøver, MR/CT osv. som skal tas før du kommer så langt at det blir skrevet henvisning. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor vil du ha dette? Hva er symptomene dine? Anonymkode: 2ca45...b62 jeg har hatt kreft og det er noen leger der som vet en god del om fertelitet innen tidligere kreft pasienter Anonymkode: 79d4b...c17
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Skrevet 9. oktober Men hva TROR du da, når du ikke kommer med noe informasjon i trådens første innlegg. Anonymkode: 2ca45...b62 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #6 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg har hatt kreft og det er noen leger der som vet en god del om fertelitet innen tidligere kreft pasienter Anonymkode: 79d4b...c17 Du går til fastlegen din. Slik som alle andre. Anonymkode: 8392b...76c 5 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #7 Skrevet 9. oktober er da lov til og spørre Anonymkode: 79d4b...c17 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #8 Skrevet 9. oktober Tipper TS mener om hun må stille fysisk hos fastlegen eller kan spørre via e-konsultasjon. Og da tenker jeg at svaret er at om legen kjenner historikken din godt, så kan du ta det via nettet. Enten sender legen en henvisning fordi det er det rette å gjøre, ellers ber legen deg komme inn til en time for å diskutere saken. Anonymkode: 34405...5c8 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #9 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tipper TS mener om hun må stille fysisk hos fastlegen eller kan spørre via e-konsultasjon. Og da tenker jeg at svaret er at om legen kjenner historikken din godt, så kan du ta det via nettet. Enten sender legen en henvisning fordi det er det rette å gjøre, ellers ber legen deg komme inn til en time for å diskutere saken. Anonymkode: 34405...5c8 jepp var det jeg mente. jeg har ny fastlege så jeg har ikke vært hos henne enda, men hadde virkelig håpet det gikk å sende mld på helsenorge siden det tar så utrolig lang tid før man får time hos lengen å jeg føler jeg har ventet mer enn nok men har hvist ikke noe valg da enn å vente Anonymkode: 79d4b...c17
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #10 Skrevet 9. oktober Du kan gå privat og. Evnt. be om en ø-hjelp time hos legen om du har symptomer på kreft. Ring på morgenen. Anonymkode: 59a98...15d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #11 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan gå privat og. Evnt. be om en ø-hjelp time hos legen om du har symptomer på kreft. Ring på morgenen. Anonymkode: 59a98...15d Jeg har ikke kreft nå jeg hadde det for noen år siden Anonymkode: 79d4b...c17
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #12 Skrevet 9. oktober Er du på etterkontroll på sykehuset fremdeles? Isåfall kan du høre der ang henvisning videre. Anonymkode: 35f2b...db7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #13 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er du på etterkontroll på sykehuset fremdeles? Isåfall kan du høre der ang henvisning videre. Anonymkode: 35f2b...db7 Ja jeg skal dit om to uker Anonymkode: 79d4b...c17
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #14 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja jeg skal dit om to uker Anonymkode: 79d4b...c17 Siden du ska på etterkontroll. Hadde jeg hørt om de kunne henvise Anonymkode: 533eb...120 2 5
veronica<3 Skrevet 9. oktober #15 Skrevet 9. oktober Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerangrep. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #16 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja jeg skal dit om to uker Anonymkode: 79d4b...c17 Men da snakker du bare med dem da. De kan enten henvise deg eller så får du beskjed om å ta det med fastlegen din Anonymkode: 35f2b...db7 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #17 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): jepp var det jeg mente. jeg har ny fastlege så jeg har ikke vært hos henne enda, men hadde virkelig håpet det gikk å sende mld på helsenorge siden det tar så utrolig lang tid før man får time hos lengen å jeg føler jeg har ventet mer enn nok men har hvist ikke noe valg da enn å vente Anonymkode: 79d4b...c17 Du kan også bestille time hos henne om f.eks en måned og så heller bare avbestille den om sykehuset kan hjelpe deg. Da ligger du litt i forkant og slipper å vente alt for lenge om sykehuset ikke kan henvise deg😊 Anonymkode: 35f2b...db7 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #18 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du kan også bestille time hos henne om f.eks en måned og så heller bare avbestille den om sykehuset kan hjelpe deg. Da ligger du litt i forkant og slipper å vente alt for lenge om sykehuset ikke kan henvise deg😊 Anonymkode: 35f2b...db7 jeg gidder ikke vente en hel mnd for time til legen Anonymkode: 79d4b...c17
veronica<3 Skrevet 9. oktober #19 Skrevet 9. oktober Tråden er ryddet for avsporing. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #20 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg gidder ikke vente en hel mnd for time til legen Anonymkode: 79d4b...c17 Les hva jeg skrev en gang til - bestill time hos fastlegen allerede nå i tilfelle de du skal på etterkontroll til ber deg om å ta det med fastlegen. Om de på sykehuset kan henvise deg bare avbestiller du timen hos fastlegen. Men bestiller du time der nå slipper du jo å vente enda lengre om du bestiller først når du har vært på sykehuset... Anonymkode: 35f2b...db7 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå