AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Skal sende et par sko (barnesko) i posten, men har ikke skoesken. Hvordan er det best å pakke det inn? Anonymkode: c66fd...adf
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Jeg har pleid å bruke annen papp jeg har liggende. Handler kun via nett så alltid en eske som ligger å slenger. Bruker også sko esker til å pakke andre ting jeg selger selv. Er jo selvsagt mulig å pakke i plast bare, men det kan gå ut over formen. Jeg ville sett hva du har av annen papp også tatt å brukt det. Anonymkode: e787b...f78
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Jeg synes du bør få anskaffe original emballasje og pakke skoene i de. Anonymkode: 65e12...292
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Pakker 99% av pakker i poser. Enten plast eller aller helst papirpose. Men mye tape rundt går det alltid bra Anonymkode: 58a21...47d
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Pakker 99% av pakker i poser. Enten plast eller aller helst papirpose. Men mye tape rundt går det alltid bra Anonymkode: 58a21...47d Tror du det er nok med dobbel bærepose godt snurpa sammen og gråpapir utenpå? Pluss pakketeip, da. Anonymkode: c66fd...adf
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Jeg pakker stort sett alt jeg selger på finn eller tise i en plastpose og taper godt rundt. Enkelte ting (gjerne ting jeg selger litt dyrere) pakker jeg først i en pose og så legger jeg posen oppi en eske fra Posten. Koster noen kroner, men hvis jeg har solgt noe til en høyere sum spanderer jeg en eske til 20 kr 😊 Anonymkode: ff61f...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå