Sportydame Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden (endret) Den dama burde sperres inne og beskyttes fra seg selv, spør du meg. Håper politiet og PST kaster alle som prøver på en eller annen provokasjon på huet og ræva ut fra Ullevål..... (inkl Palestina-sjal, flagg og plakater (og granater))) Om kampen blir stoppet pga bråk og Norge ikke kommer til VM pga den dama (walkover) så kommer norske fotballsupportere til å klikke i vinkel..... Palestina, Palestinakomiteen | Palestinakomiteen endrer ingen planer før Norges landskamp mot Israel Endret 7 timer siden av Sportydame 2 6
Bålkaffe Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Sportydame skrev (9 minutter siden): Den dama burde sperres inne og beskyttes fra seg selv, spør du meg. Håper politiet og PST kaster alle som prøver på en eller annen provokasjon på huet og ræva ut fra Ullevål..... (inkl Palestina-sjal, flagg og plakater (og granater))) Om kampen blir stoppet pga bråk og Norge ikke kommer til VM pga den dama (walkover) så kommer norske fotballsupportere til å klikke i vinkel..... Palestina, Palestinakomiteen | Palestinakomiteen endrer ingen planer før Norges landskamp mot Israel De skal demonstrere fredelig og det oppfordres til fredelig demonstrasjon fra lederen i komiteen i artikkelen du linker til. Hvorfor mener du at noen som oppfordrer til fredelig demonstrasjon bør sperres inne? 5 1
Sportydame Skrevet 7 timer siden Forfatter #3 Skrevet 7 timer siden (endret) Bålkaffe skrev (10 minutter siden): De skal demonstrere fredelig og det oppfordres til fredelig demonstrasjon fra lederen i komiteen i artikkelen du linker til. Hvorfor mener du at noen som oppfordrer til fredelig demonstrasjon bør sperres inne? Du har ikke fått med deg hvor ekstrem hun er? Oppfordret til terror, ropt "Intifada", bedrevet hærverk. Er det greit synes du? Hvorfor i det hele tatt oppfordre til demonstrasjoner på et idrettsarrangement? Endret 7 timer siden av Sportydame 4 6
Bålkaffe Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Sportydame skrev (59 minutter siden): Du har ikke fått med deg hvor ekstrem hun er? Oppfordret til terror, ropt "Intifada", bedrevet hærverk. Er det greit synes du? Hvorfor i det hele tatt oppfordre til demonstrasjoner på et idrettsarrangement? Du nevnte absolutt ingenting om det i trådstart, jeg bare sier det. I TS kan det virke som om du vil sperre inne folk som bruker ytrings- og demonstrasjonsfriheten sin. Hvorfor oppfordre til fredelige demonstrasjoner på ett idrettsarrangement? Fordi hun kan. 3
Billiebi Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Så du er motstander av ytringsfrihet. Ikke bra. 1
Jdz Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Støtter alles rett til å demonstrere fredelig og kleskoder har ingenting på et idrettsarrangement å gjøre. Det sagt, i lys av det siste døgnets utvikling i konflikten, så synes jeg de kunne droppet markeringen. 5
Svart skjerm Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Sportydame skrev (1 time siden): Den dama burde sperres inne og beskyttes fra seg selv, spør du meg. Håper politiet og PST kaster alle som prøver på en eller annen provokasjon på huet og ræva ut fra Ullevål..... (inkl Palestina-sjal, flagg og plakater (og granater))) Om kampen blir stoppet pga bråk og Norge ikke kommer til VM pga den dama (walkover) så kommer norske fotballsupportere til å klikke i vinkel..... Palestina, Palestinakomiteen | Palestinakomiteen endrer ingen planer før Norges landskamp mot Israel Palestinakomiteens leder Line Khateeb ja.. Det var jo den samme dama som 7. okt for to år siden sa på Dagsrevyen at "Jeg så kun palestinske motstandskjempere som tok paragliders og krysset grensen inn til Israel" Dette sa hun med entusiasme og smil om munnen. For de som ikke er informerte gikk disse frihetskjemperne i paragliders rundt og slaktet og voldtok folk på den musikkfestivalen. Den løgnaktige dama påstår det skal gå fredelig for seg. Men at risikoen for at det kan komme ut av kontroll øker om andre reagere og de blir utsatt for provokasjoner(les: politiet griper inn). 2 6
Sportydame Skrevet 3 timer siden Forfatter #9 Skrevet 3 timer siden Palestina demonstrasjon i Bergen 7.oktober: De skulle altså "feire" 7.oktober massakren som en "seier". (Les nederst) 2 4
fotosyntesen Skrevet 26 minutter siden #11 Skrevet 26 minutter siden Det burde jo være fest og jubel, nå som det påståtte folkemordet er stanset. Men det er tydligvis bedre å vise en fortsatt militant holdning. 1
Bacteria Skrevet 19 minutter siden #12 Skrevet 19 minutter siden (endret) fotosyntesen skrev (8 minutter siden): Det burde jo være fest og jubel, nå som det påståtte folkemordet er stanset. Men det er tydligvis bedre å vise en fortsatt militant holdning. Har vært sånn i alle de år. Det jeg har forsøkt å si hele tida, de «militante» pro-palestinske har bidratt til å holde liv i konflikten der nede, og dermed til å forlenge palestinsk lidelse. Jeg sier ikke at alle valg israelerne har tatt har vært bra, men det virker som om demonstrantene aldri blir fornøyde. Uansett. Tror det er fordi det ikke handler om hva Israel gjør, det handler om at Israel i det hele tatt eksisterer. Det handler om en blanding av jødehat og en drøm om arabisk og muslimsk herredømme i hele Levanten. Marinert i mangeårig sovjetrussisk propaganda. Marokkansk forfatter om fenomenet: https://www.facebook.com/share/p/17Hsei8UkH/?mibextid=wwXIfr Endret 17 minutter siden av Bacteria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå