AnonymBruker Skrevet 10. oktober #21 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gikk ned 28 kg på et år. Hadde ikke diare, mageproblemer eller lignende, men følte mer tungsinn iom at man får mindre dopamin, og var mye trøtt og hadde litt mer vondt i hodet enn jeg pleier. Nå etter et år holder jeg på å trappe ned og merker gleden og overskuddet begynner å komme tilbake. Anonymkode: e1d21...ed3 Hvordan går det med mat og inntak nå når du trapper ned? Er det vanskelig å holde vekten?❤️ Anonymkode: 9f608...3b9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #22 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan går det med mat og inntak nå når du trapper ned? Er det vanskelig å holde vekten?❤️ Anonymkode: 9f608...3b9 Har holdt på å trappe ned i 3 måneder, fra nest høyeste til nest laveste. Enn så lenge går det greit. Stabilt på bmi 25.0, men ønsker å gå ned litt til. Skal prøve så godt jeg kan å holde på de gode vanene og håper jeg greier å holde vekten nede, aller helst gå ned mer når jeg slutter helt med sprøytene (første uke helt uten nå). Anonymkode: e1d21...ed3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #23 Skrevet 10. oktober 12 kg ned på 12 mnd. er på max dose, men det går sakte. Spiser sunt og normalt og trener moderat. Lite bivirkninger; noe hårtap, litt uggen mage. Er helt avhengig av virkestoffenen nå. Får alltid en sterk følelse av befrielsen av å ikke å krave alt fra alkohol, mat, godis. Tviler på at jeg noen gang kan slutte🤷🏻♀️ Anonymkode: b8424...4d1 1
veronica<3 Skrevet 10. oktober #24 Skrevet 10. oktober Tråden er ryddet for innlegg angående dosering. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #25 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 12.22): Skal snakke med legen om dette og lurer på: -Hvor mye og hvor raskt gikk du ned? -Hva slags bivirkninger hadde du? Er veldig spent. Bmi på 34 og vil ned minst 20 kg. 🥹 Anonymkode: 9f608...3b9 Det er jo ikke noe vits å spørre det er så stor forskjell Noe går ikke ned i det heletatt Di fleste har ikea bivirkninger Jeg har gått på det gikk bare en halv kilo ned i uka Mannen min gikk ned mer enn det legen noen ganger har sett før Anonymkode: 02960...ea6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå